Llquote:
Dit topic leeft weer.quote:
Ach, hij had 'm ook niet hoeven geven, maar hij KON hier gewoon voor fluiten en hij floot de hele wedstrijd al om niks, dus tjah.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:14 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben gewoon nog steeds boos over die penalty.
It's alive I tell you, alivequote:
neequote:Op maandag 28 juni 2010 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
Jullie zaten allemaal in WK zeker vandaag?
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
Jullie zaten allemaal in WK zeker vandaag?
Mwah, het viel wel mee. Wat slordig soms ja, maar het had slechter gekund. En we zijn weer door. En bekijk het als Robben; de beste wedstrijd moeten we nog spelenquote:Op maandag 28 juni 2010 19:41 schreef Symphonic het volgende:
Wat een baggerwedstrijd.
Heb het laatste kwartier heb ik gelukkig gemist door de eindmusical vaan een van de dochters.
Knap.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:43 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens sporten.
Waarom? Dit is nog prima weer. Zweten doe ik toch wel.quote:
Lekker toch? Het moet nog wel een stukje warmer worden voordat ik stop met spinning hoorquote:
dat is toch jezelf helemaal te pletter fietsen in een zwembad?quote:Op maandag 28 juni 2010 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lekker toch? Het moet nog wel een stukje warmer worden voordat ik stop met spinning hoor
De kans zit er in. Maar dat vind ik tofquote:Op maandag 28 juni 2010 19:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is toch jezelf helemaal te pletter fietsen in een zwembad?
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het op het randje van verantwoord.
Als we hard trappen misschien wel. Ze doen een deur open en het zal niet druk zijn, gok ik zo.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze waar jij spinned ze wel airco hebben?
Op een spinningfiets kom je buiten niet verquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:03 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik ga dus ook maar, tot vanavond, dan meld ik me wel dat ik het overleefd heb.
succes, tot straksquote:Op maandag 28 juni 2010 20:03 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik ga dus ook maar, tot vanavond, dan meld ik me wel dat ik het overleefd heb.
quote:Na de bekendmaking van SBS 6 om het nieuwe seizoen van Popstars te starten op 9 juli heeft RTL 4 de plannen gewijzigd en besloten Holland’s Got Talent ook te starten op deze datum.
Dit breakingnieuws is nog niet alles, want na wekenlange strijd van Holland’s Got Talent tegenover Popstars start meteen het nieuwe programma The Voice, gevolgd door een nieuw seizoen van X FACTOR, dat weet Mediablogger.nl exclusief te melden. Hiermee zal RTL 4 tot aan het einde van Popstars ook gevuld zijn met talentenjachten op de vrijdag.
Net op tijd dit subforum dus!quote:Op maandag 28 juni 2010 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
RTL 4 pakt SBS 6 aan, Holland’s Got Talent vanaf 9 juli!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |