Kijk eens aan, een mooie samenvatting van David DeAngeloquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:10 schreef Tware het volgende:
my recipe:
1. Zorg dat je er goed verzorgd uitziet.
2. Wees zelf verzekerd, of zorg dat je zo overkomt; dit kan o.a door:
2.a Niet direct te aanhankelijk doen/ don't care attitude hebben (niet te erg). Het moet overkomen als 'Als zij niet wil, dan heb ik zo een nieuw chickie gehosseld.'
2.b Lichaamstaal. Sta er open en relaxed bij, shouders recht, kijk niet zenuwachtig om je heen en loop ook niet te frutselen aan je kleren.
3. Wees grappig, niet per se grappen maar meer snelle opmerkingen over dingen of iets zeg absurds; ,Maar zorg ervoor dat je niet als een clown over gaat komen.
4. Heb fun. Tease haar een beetje. Ga niet mee in alles wat ze zegt maar maak haar ook afentoe belachelijk als ze in jou ogen iets stoms zegt. Uiteraard met mate en een smile op je face. Als je dit goed aanpakt kan je hier ook wat foute ambigu semi sexuele opmerkingen tussen plakken. doe dit wel met mate, anders ben je al snel een pervert.
5. Wees een beetje mysterieus. Spui niet meteen je hele levensverhaal als ze enigszins geïnteresseerd is.
6. Kijk ook hoe gasten uit je omgeving die altijd veel vrouwen krijgen het doen.
Als ze geïnteresseerd is zal ze :
- bij jou blijven
- je gaan aanraken (vaak 'per ongeluk')
- lachen
- vragen hoe je heet/ wat je doet
Die gezelligheid van zwarten is de meisjes van tegenwooridg ingepraat door MTV en TMF.. Mij geven ze geen kans, ik ben ook gezellig! (nouja soort van..)quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:21 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Mogen knappe meisjes alleen maar met knappe mannen praten dan? Mogn ze niet bevriend zijn met iemand die lelijk is in jouw ogen, misschien heeft hij de gezelligheid wel die jij mist...
Joh, Schenkstroop, je lijkt mij best wel een normale ,grappige kerel. Als je daar nou eens niet zo onzeker over was was je nu geen maagd meer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die gezelligheid van zwarten is de meisjes van tegenwooridg ingepraat door MTV en TMF.. Mij geven ze geen kans, ik ben ook gezellig! (nouja soort van..)
Nee hoor. Ik kom er steeds vaker aan uit dat jij niet gezellig bent. Je zeurt, je zeikt, je zanikt, je bent onzeker, je klaagt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die gezelligheid van zwarten is de meisjes van tegenwooridg ingepraat door MTV en TMF.. Mij geven ze geen kans, ik ben ook gezellig! (nouja soort van..)
Waardoor denk jij dat ik zo'n "zeikerd" ben geworden. Zou jij niet gaan zeiken als mannen jou niet meer zagen staan maar enkelt breezers? Als ze je constant gingen negeren en alsmaar gingen voor de clichés ?quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kom er steeds vaker aan uit dat jij niet gezellig bent. Je zeurt, je zeikt, je zanikt, je bent onzeker, je klaagt.
Ben je niet gewoon een vrouw?
Dan doe er gvd wat aan, huilie.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Waardoor denk jij dat ik zo'n "zeikerd" ben geworden. Zou jij niet gaan zeiken als mannen jou niet meer zagen staan maar enkelt breezers? Als ze je constant gingen negeren en alsmaar gingen voor de clichés ?
Je bent te zwaar . Waar of niet ?quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
1 kanker-kach..
voor je kutopmerking
Gefeliciteerd. Wij van de kudo uitdeling hebben uw posthistorie bekeken en wij hebben uitgerekend dat u recht heeft op 7183975136346790823878324788754 kankerkachels voor al uw gezeur en gefaal. Wij raden u aan om een leven te zoeken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
1 kanker-kach..
voor je kutopmerking
Jij bent pluriel?quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wij van de kudo uitdeling hebben uw posthistorie bekeken en wij hebben uitgerekend dat u recht heeft op 7183975136346790823878324788754 kankerkachels voor al uw gezeur en gefaal. Wij raden u aan om een leven te zoeken.
klinkt catchy..quote:Op donderdag 1 juli 2010 02:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Ik werk bij de Laat Schenkstroop Ophouden Met Zeuren vereniging. Ook wel LSOMZ.
Laats had ik gehoord dat een vrouw jou had bedankt voor de compliment die je haar hebt gegeven. Zover ik het begreep, had je rustig kunnen doorzetten en kijken of ze je een kans zou geven.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Van dat compliment weet ik effe niets meer. Maareh.. als ik aan 99 adresjes kan komen van MILF-vrouwen, blank, surinaams, indisch, hindoestaans, aziatisch whatever. Splitten we de buit? Zij betalen mij en dan stuur ik jouw het adres door. Je ziet er best OK uit dat kan een goudmijn worden. Ik wil namelijk sparen voor dure liposuctie-behandelingen zie je. Die J.... vragen echt veel manquote:Op donderdag 1 juli 2010 03:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Laats had ik gehoord dat een vrouw jou had bedankt voor de compliment die je haar hebt gegeven. Zover ik het begreep, had je rustig kunnen doorzetten en kijken of ze je een kans zou geven.
Maar inderdaad, het is geweldig om een neger te zijn. Grote pik en natuurlijke dans skills, en de vrouwen betalen je om seks met je te hebben. Oude vrouwen dan.
Schenkie begint al een echte baas te wordenquote:Op donderdag 1 juli 2010 03:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Van dat compliment weet ik effe niets meer. Maareh.. als ik aan 99 adresjes kan komen van MILF-vrouwen, blank, surinaams, indisch, hindoestaans, aziatisch whatever. Splitten we de buit? Zij betalen mij en dan stuur ik jouw het adres door. Je ziet er best OK uit dat kan een goudmijn worden. Ik wil namelijk sparen voor dure liposuctie-behandelingen zie je. Die J.... vragen echt veel man
Gooien we alle raciale indifferences achterover want het leven is toch kort. heb jij je plezier maken we samen geld. it's all about the money anayways...
Jamaar mij willen ze niet das het punt. En surinamers zijn een trend, zij zijn 'in'.. dus.. dan moet je gewoon samenwerken. En de hele boel Pwnen!..quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:45 schreef Waterpijp02 het volgende:
[..]
Schenkie begint al een echte baas te worden![]()
Als je ze nou zelf ff doet neuk je die pens er zo van af en hou je de poen in je zak.
Het is toch ook wat he..te belazerd om zelf te neuken
Definieer "witte zaak".quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jamaar mij willen ze niet das het punt. En surinamers zijn een trend, zij zijn 'in'.. dus.. dan moet je gewoon samenwerken. En de hele boel Pwnen!..
ik dacht er ook vaak aan om een goed lopende grote witte zaak te openen. Dat mensen denken daar zit een nederlander of fransoos achter. is het gewoon een fokkin chinees! iedereen PWNT!![]()
Ja in 1998quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jamaar mij willen ze niet das het punt. En surinamers zijn een trend, zij zijn 'in'.. dus.. dan moet je gewoon samenwerken. En de hele boel Pwnen!..
Nee hoor, door haar maar ver genoeg af te kraken denk ze dat ze niemand is. Dan neemt ze zelfs genoegen met die vriend van jou.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:32 schreef Ijscodude het volgende:
Een maat van me heeft afgelopen weekend een meisje gezoend door haar alleen maar te beledigen. Ik stond echt met open ogen te kijken hoe hij in godsnaam dat voor elkaar kreeg.
Niet eens vragen waar ze vandaag kwam, het ging meer als: je bent te klein.. Jij havo? Tss daar lijk je me veel te dom voor.. gadver je ziet er echt niet uit! Hoeveel weeg je?
10 minuten later stonden ze te zoenen. Ik denk dat sommige vrouwen dit gewoon heel erg kwalijk nemen en aan die jongen willen bewijzen dat het niet zo is... door ermee te zoenen!
Vaag soort, vrouwen
Ze was 16 en stond op het punt om voor de trein te springen..quote:Op maandag 12 juli 2010 18:32 schreef Ijscodude het volgende:
Een maat van me heeft afgelopen weekend een meisje gezoend door haar alleen maar te beledigen. Ik stond echt met open ogen te kijken hoe hij in godsnaam dat voor elkaar kreeg.
Niet eens vragen waar ze vandaag kwam, het ging meer als: je bent te klein.. Jij havo? Tss daar lijk je me veel te dom voor.. gadver je ziet er echt niet uit! Hoeveel weeg je?
10 minuten later stonden ze te zoenen. Ik denk dat sommige vrouwen dit gewoon heel erg kwalijk nemen en aan die jongen willen bewijzen dat het niet zo is... door ermee te zoenen!
Vaag soort, vrouwen
wat is dat nou!?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:32 schreef Ijscodude het volgende:
Vaag soort, vrouwen
hey, ik kan het heus nog wel een beetje aanvoelen hoor. en dat wil ik helemaal niet zeggen dat 'hoi' zeggen betekent :i'm interested.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:40 schreef Ijscodude het volgende:
Ik wil absoluut niet lullig overkomen maar als een vrouw een keer 'hoi' als eerste tegen je zegt betekend het niet per definitie dat ze je leuk of aantrekkelijk vind. Misschien vond ze je wel leuk, maar het enige wat ik wil duidelijk maken is dat je niet te snel conclusies moet gaan trekken.
Ik zou geen wildvreemden op straat op die manier aanspreken, veel vrouwen kunnen het een beetje als duister en direct ervaren.
Zelfverzekerdheid kan je zijn om meerdere manieren, het hoeft helemaal geen act te zijn. Als jij bijvoorbeeld helemaal gek van gitaarspelen bent moet je dit gewoon midden op straat voor je appartement doen. Veel vrouwen zien dit als zelfverzekerdheid en vinden het hardstikke leuk. Doe gewoon wat jij leuk vind en waar je trots op bent, zonder rekening te houden met anderen. Dan ben je zelfverzekerd bezig. En je hebt gelijk een gespreksonderwerp mocht een leuke dame je aanspreken.![]()
ja. lekker verlegen blijven (!)quote:Je hoeft niet de smoothtalker te zijn met leuke praatjes en die de taal van lichaamstaal spreekt. Als jij verlegen bent moet je gewoon lekker verlegen blijven.
Ipv te klagen kan je ook accepteren hoe het is en ermee leren leven, want veranderen zal het toch niet. En dat laatste zou misschien opgaan als elke vrouw ook genoegen neemt met elke man die op haar afstapt, maar een klik kan je niet forceren.quote:zie je nou hoe oneerlijk het is, en waarom ik vind dat jij geen recht van spreken hebt, over "moeilijk om mensen van het andere geslacht te ontmoeten".
Daar zet ik zo onderhand ook mijn twijfels bij. Maar ja, ik weet het verder niet.quote:ik ben gewoon normaal, en kan het heus wel aanvoelen
Omdat mannen met een vriendin zelfvertrouwen uitstralen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:57 schreef Clap het volgende:
De allerbeste om vrouwen te versieren is bezet zijn. Ik ging gister uit en de vrouwen zwermden om me heen, dan bedoel ik iets van 5 vrouwen waarvan 3 een poging hebben gewaagd me te zoenen en 2 met me mee naar huis wilden.
Natuurlijk ben ik een man van eer en doe ik dat soort dingen niet :3
Toch jammer ><
wisten ze dat je 'bezet' was? of straalde je het op de 1 of andere manier uit. dat het je misschien 'zelfverzekerder' maakte.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:57 schreef Clap het volgende:
De allerbeste om vrouwen te versieren is bezet zijn. Ik ging gister uit en de vrouwen zwermden om me heen, dan bedoel ik iets van 5 vrouwen waarvan 3 een poging hebben gewaagd me te zoenen en 2 met me mee naar huis wilden.
Natuurlijk ben ik een man van eer en doe ik dat soort dingen niet :3
Toch jammer ><
Iedereen weet t van me :3 Maar van, daar krijg je dan zelf ook geen lange relatie mee' snap ik niet helemaal, ik ben tevreden met mn vriendin en hoef ook geen andere.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat mannen met een vriendin zelfvertrouwen uitstralen.
Ik neem toch aan dat je niet te koop loopt met het feit dat je een vriendin hebt namelijk? Want je hebt ook van die types die willen wat onbereikbaar is. Maar ja, daar krijg je dan zelf ook geen lange relatie mee hè.
Techniek van het afstoten, da's wel oefenenquote:Op maandag 12 juli 2010 18:32 schreef Ijscodude het volgende:
Vaag soort, vrouwen
Je moet het niet te letterlijk nemen met ringen e.d. Act like your taken..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wisten ze dat je 'bezet' was? of straalde je het op de 1 of andere manier uit. dat het je misschien 'zelfverzekerder' maakte.
ik denk ook, dat laten merken dat je swagger hebt(swagger=geld?)
goede opleiding doet, misschien goede toekomstperspectieven.
dat dat vrouwen aantrekt. maar om 'dat' meteen na 1 zin op de 1 of andere manier erin gooien, voordat ze zich omdraaien en weglopen. geen idee.
dus bezet lijken.
een ring dragen, dat kunnen ze meteen zien dan toch?
droeg je een ring?
dit(bovenstaande)quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:05 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Je moet het niet te letterlijk nemen met ringen e.d. Act like your taken..
Ik bedoel, voor zoiemand als Mylifeisgrey die het als strategie kan gebruiken, zou het nog wel eens kunnen backfiren omdat dat soort types niet uit zijn op een relatie, omdat ze dus willen hebben wat onbereikbaar is. Eenmaal veroverd, ben je niet boeiend meer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:03 schreef Clap het volgende:
[..]
Iedereen weet t van me :3 Maar van, daar krijg je dan zelf ook geen lange relatie mee' snap ik niet helemaal, ik ben tevreden met mn vriendin en hoef ook geen andere.
Maar jij straalt toch wanhoop uit, of niet? Dat is dus totaal niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dit(bovenstaande)
en wat strawberry zegt dus
uitstraling... oke dan. dat dacht ik al, maar misschien was het anders bij jou toen, dus daarom vroeg ik het even
ja dan krijg je dat weer van ze, als ik me tijden lang not-interested gedraagd, en ze blijven maar proberen en ik geef toe. stomme wereld !quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik bedoel, voor zoiemand als Mylifeisgrey die het als strategie kan gebruiken, zou het nog wel eens kunnen backfiren omdat dat soort types niet uit zijn op een relatie, omdat ze dus willen hebben wat onbereikbaar is. Eenmaal veroverd, ben je niet boeiend meer.
Dan heb je meer relaties gehad dan sommige mensenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dan krijg je dat weer van ze, als ik me tijden lang not-interested gedraagd, en ze blijven maar proberen en ik geef toe. stomme wereld !
"sorry het is uit, the chase was better than te catch grijsleven"
Harde woorden , die ik heb gehoord
Swagger is toch geen geld? Dacht ik?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wisten ze dat je 'bezet' was? of straalde je het op de 1 of andere manier uit. dat het je misschien 'zelfverzekerder' maakte.
ik denk ook, dat laten merken dat je swagger hebt(swagger=geld?)
goede opleiding doet, misschien goede toekomstperspectieven.
dat dat vrouwen aantrekt. maar om 'dat' meteen na 1 zin op de 1 of andere manier erin gooien, voordat ze zich omdraaien en weglopen. geen idee.
dus bezet lijken.
een ring dragen, dat kunnen ze meteen zien dan toch?
droeg je een ring?
och wanhoop, is al overgeslagen naar opgegeven.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar jij straalt toch wanhoop uit, of niet? Dat is dus totaal niet aantrekkelijk.
En mocht ooit een vrouw toehappen, dan zal je haar misschien obessief gaan claimen en vooral te hard van stapel lopen, wat haar alsnog af gaat schrikken. Omdat je het als enige kans ziet. En dat gevoel zal ook niet snel weg gaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
och wanhoop, is al overgeslagen naar opgeven.
men zegt toch ook weleens : Je vind iemand, als je stopt met zoeken"
en de uitstraling "alles opgegeven, niet meer opzoek" is ietsjes beter denk ik. maar van binnen kan ik elk moment, elke iets wat ik meemaak, weer totaal omslaan naar totale 'zij is me enige kans'
Fuck man, thats some serious shit right there.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
och wanhoop, is al overgeslagen naar opgegeven.
men zegt toch ook weleens : Je vind iemand, als je stopt met zoeken"
en de uitstraling "alles opgegeven, niet meer opzoek" is ietsjes beter denk ik. maar van binnen kan ik elk moment, elke iets wat ik meemaak, weer totaal omslaan naar totale 'zij is me enige kans'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |