abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:33:01 #101
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_83505925
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 17:10 schreef Tware het volgende:
my recipe:

1. Zorg dat je er goed verzorgd uitziet.
2. Wees zelf verzekerd, of zorg dat je zo overkomt; dit kan o.a door:
2.a Niet direct te aanhankelijk doen/ don't care attitude hebben (niet te erg). Het moet overkomen als 'Als zij niet wil, dan heb ik zo een nieuw chickie gehosseld.'
2.b Lichaamstaal. Sta er open en relaxed bij, shouders recht, kijk niet zenuwachtig om je heen en loop ook niet te frutselen aan je kleren.
3. Wees grappig, niet per se grappen maar meer snelle opmerkingen over dingen of iets zeg absurds; ,Maar zorg ervoor dat je niet als een clown over gaat komen.
4. Heb fun. Tease haar een beetje. Ga niet mee in alles wat ze zegt maar maak haar ook afentoe belachelijk als ze in jou ogen iets stoms zegt. Uiteraard met mate en een smile op je face. Als je dit goed aanpakt kan je hier ook wat foute ambigu semi sexuele opmerkingen tussen plakken. doe dit wel met mate, anders ben je al snel een pervert.
5. Wees een beetje mysterieus. Spui niet meteen je hele levensverhaal als ze enigszins geïnteresseerd is.
6. Kijk ook hoe gasten uit je omgeving die altijd veel vrouwen krijgen het doen.

Als ze geïnteresseerd is zal ze :
- bij jou blijven
- je gaan aanraken (vaak 'per ongeluk')
- lachen
- vragen hoe je heet/ wat je doet
Kijk eens aan, een mooie samenvatting van David DeAngelo
  donderdag 1 juli 2010 @ 01:07:18 #102
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83518351
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 17:21 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Mogen knappe meisjes alleen maar met knappe mannen praten dan? Mogn ze niet bevriend zijn met iemand die lelijk is in jouw ogen, misschien heeft hij de gezelligheid wel die jij mist...
Die gezelligheid van zwarten is de meisjes van tegenwooridg ingepraat door MTV en TMF.. Mij geven ze geen kans, ik ben ook gezellig! (nouja soort van..)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 1 juli 2010 @ 01:12:08 #103
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83518446
edit

[ Bericht 41% gewijzigd door Schenkstroop op 01-07-2010 01:21:31 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 1 juli 2010 @ 01:39:08 #104
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_83518915
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 01:07 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Die gezelligheid van zwarten is de meisjes van tegenwooridg ingepraat door MTV en TMF.. Mij geven ze geen kans, ik ben ook gezellig! (nouja soort van..)
Joh, Schenkstroop, je lijkt mij best wel een normale ,grappige kerel. Als je daar nou eens niet zo onzeker over was was je nu geen maagd meer.
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
pi_83518938
quote:

[..]

Nee hoor. Ik kom er steeds vaker aan uit dat jij niet gezellig bent. Je zeurt, je zeikt, je zanikt, je bent onzeker, je klaagt.

Ben je niet gewoon een vrouw?
  donderdag 1 juli 2010 @ 01:49:15 #106
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83519009
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 01:42 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik kom er steeds vaker aan uit dat jij niet gezellig bent. Je zeurt, je zeikt, je zanikt, je bent onzeker, je klaagt.

Ben je niet gewoon een vrouw?
Waardoor denk jij dat ik zo'n "zeikerd" ben geworden. Zou jij niet gaan zeiken als mannen jou niet meer zagen staan maar enkelt breezers? Als ze je constant gingen negeren en alsmaar gingen voor de clichés ?
pi_83519038
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 01:49 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Waardoor denk jij dat ik zo'n "zeikerd" ben geworden. Zou jij niet gaan zeiken als mannen jou niet meer zagen staan maar enkelt breezers? Als ze je constant gingen negeren en alsmaar gingen voor de clichés ?
Dan doe er gvd wat aan, huilie.
Als je denkt dat alles aan je uiterlijk ligt. Ik weet zeker dat de vrouwen die niet zo oppervlakkig zijn, best geïnteresseerd kunnen zijn in je, tot je je bek opentrekt. Met dat gezeur. Je verdient een schop onder je kont.
  donderdag 1 juli 2010 @ 02:04:08 #108
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_83519139
Ja ga sporten ipv je druk te maken over liposuctie die je toch nooit van je leven kunt betalen van je uitkering
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  donderdag 1 juli 2010 @ 02:05:57 #109
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83519152
edit.

[ Bericht 98% gewijzigd door Schenkstroop op 01-07-2010 02:55:37 ]
pi_83519178
tvp
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
  donderdag 1 juli 2010 @ 02:11:19 #111
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_83519203
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 02:05 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

1 kanker-kach..

voor je kutopmerking
Je bent te zwaar . Waar of niet ?
Je wilt graag afvallen ? Waar of niet ?
Je zit in de uitkering? Waar of niet ?
Je zal nooit in de financiële positie komen dat je bij die kliniek terecht kan? Waar of niet ?

En nu mag jij me gaan uitleggen wat er zo kut was aan de suggestie om dmv sport wat kilo´s proberen kwijt te raken
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_83519207
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 02:05 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

1 kanker-kach..

voor je kutopmerking
Gefeliciteerd. Wij van de kudo uitdeling hebben uw posthistorie bekeken en wij hebben uitgerekend dat u recht heeft op 7183975136346790823878324788754 kankerkachels voor al uw gezeur en gefaal. Wij raden u aan om een leven te zoeken.
  donderdag 1 juli 2010 @ 02:55:06 #113
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83519481
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 02:11 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Wij van de kudo uitdeling hebben uw posthistorie bekeken en wij hebben uitgerekend dat u recht heeft op 7183975136346790823878324788754 kankerkachels voor al uw gezeur en gefaal. Wij raden u aan om een leven te zoeken.
Jij bent pluriel?

Alleen mooie vrouwen en mannen krijgen kuddos. En mensen waar anderen wat van moeten.
pi_83519487
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 02:55 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Jij bent pluriel?
Nee. Ik werk bij de Laat Schenkstroop Ophouden Met Zeuren vereniging. Ook wel LSOMZ.
pi_83519489
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 02:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Jij bent pluriel?
Waarom -edit- je al je berichten? Die eerste ´edit´ had ik nog gezien.
  donderdag 1 juli 2010 @ 02:57:12 #116
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_83519491
  donderdag 1 juli 2010 @ 02:57:12 #117
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83519492
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 02:56 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Nee. Ik werk bij de Laat Schenkstroop Ophouden Met Zeuren vereniging. Ook wel LSOMZ.
klinkt catchy..
  donderdag 1 juli 2010 @ 03:29:35 #118
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83519646
quote:

[..]

Laats had ik gehoord dat een vrouw jou had bedankt voor de compliment die je haar hebt gegeven. Zover ik het begreep, had je rustig kunnen doorzetten en kijken of ze je een kans zou geven.

Maar inderdaad, het is geweldig om een neger te zijn. Grote pik en natuurlijke dans skills, en de vrouwen betalen je om seks met je te hebben. Oude vrouwen dan.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 1 juli 2010 @ 03:36:19 #119
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83519674
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 03:29 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Laats had ik gehoord dat een vrouw jou had bedankt voor de compliment die je haar hebt gegeven. Zover ik het begreep, had je rustig kunnen doorzetten en kijken of ze je een kans zou geven.

Maar inderdaad, het is geweldig om een neger te zijn. Grote pik en natuurlijke dans skills, en de vrouwen betalen je om seks met je te hebben. Oude vrouwen dan.
Van dat compliment weet ik effe niets meer. Maareh.. als ik aan 99 adresjes kan komen van MILF-vrouwen, blank, surinaams, indisch, hindoestaans, aziatisch whatever. Splitten we de buit? Zij betalen mij en dan stuur ik jouw het adres door. Je ziet er best OK uit dat kan een goudmijn worden. Ik wil namelijk sparen voor dure liposuctie-behandelingen zie je. Die J.... vragen echt veel man

[ Bericht 2% gewijzigd door Schenkstroop op 01-07-2010 03:43:07 ]
pi_83519707
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 03:36 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Van dat compliment weet ik effe niets meer. Maareh.. als ik aan 99 adresjes kan komen van MILF-vrouwen, blank, surinaams, indisch, hindoestaans, aziatisch whatever. Splitten we de buit? Zij betalen mij en dan stuur ik jouw het adres door. Je ziet er best OK uit dat kan een goudmijn worden. Ik wil namelijk sparen voor dure liposuctie-behandelingen zie je. Die J.... vragen echt veel man

Gooien we alle raciale indifferences achterover want het leven is toch kort. heb jij je plezier maken we samen geld. it's all about the money anayways...
Schenkie begint al een echte baas te worden
Als je ze nou zelf ff doet neuk je die pens er zo van af en hou je de poen in je zak.
Het is toch ook wat he..te belazerd om zelf te neuken
  donderdag 1 juli 2010 @ 03:47:39 #121
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83519712
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 03:45 schreef Waterpijp02 het volgende:

[..]

Schenkie begint al een echte baas te worden
Als je ze nou zelf ff doet neuk je die pens er zo van af en hou je de poen in je zak.
Het is toch ook wat he..te belazerd om zelf te neuken
Jamaar mij willen ze niet das het punt. En surinamers zijn een trend, zij zijn 'in'.. dus.. dan moet je gewoon samenwerken. En de hele boel Pwnen!..

ik dacht er ook vaak aan om een goed lopende grote witte zaak te openen. Dat mensen denken daar zit een nederlander of fransoos achter. is het gewoon een fokkin chinees! iedereen PWNT!
pi_83519843
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 03:47 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Jamaar mij willen ze niet das het punt. En surinamers zijn een trend, zij zijn 'in'.. dus.. dan moet je gewoon samenwerken. En de hele boel Pwnen!..

ik dacht er ook vaak aan om een goed lopende grote witte zaak te openen. Dat mensen denken daar zit een nederlander of fransoos achter. is het gewoon een fokkin chinees! iedereen PWNT!
Definieer "witte zaak".
Melkfabriek ofzo?
pi_83521844
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 03:47 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja in 1998 Verder zijn ze in bij meisjes die volledig losgeslagen zijn op hun 12e en nieteens meer op school zitten, en denken dat er geld zit bij die gouden tandjes....

Maar negers in bij normale vrouwen? Net zo in als elk ander ras dat gewoon een normaal leven leeft.
pi_83521868
Schenkie siroop.

Besef je wel dat de wereld er niks aan kan doen dat zeniet met jou willen praten. Daar sta je zelf in.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 09:40:18 #125
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_83560845
Nou ik heb wat dingetjes geprobeerd vanuit dit topic.... Vooral me niet onzeker voelen is belangrijk, maar dat blijft er toch een beetje inzitten... Thanks voor zover...
pi_83967573
Een maat van me heeft afgelopen weekend een meisje gezoend door haar alleen maar te beledigen. Ik stond echt met open ogen te kijken hoe hij in godsnaam dat voor elkaar kreeg.

Niet eens vragen waar ze vandaag kwam, het ging meer als: je bent te klein.. Jij havo? Tss daar lijk je me veel te dom voor.. gadver je ziet er echt niet uit! Hoeveel weeg je?

10 minuten later stonden ze te zoenen. Ik denk dat sommige vrouwen dit gewoon heel erg kwalijk nemen en aan die jongen willen bewijzen dat het niet zo is... door ermee te zoenen!

Vaag soort, vrouwen
pi_83987399
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:32 schreef Ijscodude het volgende:
Een maat van me heeft afgelopen weekend een meisje gezoend door haar alleen maar te beledigen. Ik stond echt met open ogen te kijken hoe hij in godsnaam dat voor elkaar kreeg.

Niet eens vragen waar ze vandaag kwam, het ging meer als: je bent te klein.. Jij havo? Tss daar lijk je me veel te dom voor.. gadver je ziet er echt niet uit! Hoeveel weeg je?

10 minuten later stonden ze te zoenen. Ik denk dat sommige vrouwen dit gewoon heel erg kwalijk nemen en aan die jongen willen bewijzen dat het niet zo is... door ermee te zoenen!

Vaag soort, vrouwen
Nee hoor, door haar maar ver genoeg af te kraken denk ze dat ze niemand is. Dan neemt ze zelfs genoegen met die vriend van jou.
Tactiek werkt bij sommige meisjes prima.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 18:25:56 #128
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_84981298
quote:

Vaag soort, vrouwen :Y
Ze was 16 en stond op het punt om voor de trein te springen..

Neemt niet weg dat die vriend van jou baas is.
Goed van jou.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:29:09 #129
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_84987416
quote:

wat is dat nou!?

Ik had net, stond ik aan de weg, een sigaar te roken, en overhemd aan.
liep er een meisje langs, en ik zag haar pas best laat(ik zag haar niet aankomen lopen).
en op het moment dat ik haar zag en aankeek, zei ze meteen 'hoi' best vrolijk.
Ik "hoi" terug zeggen.
en toen nog even later weer gekeken, en net toen ik weer wilde wegkijken, keek zij terug.

en dat was het dan.

en toen liep ik 10 seconden later ofzo, dezelfde kant op op de weg, om terug te gaan naar oprit. en toen keek ze nog een keer om.

dat is echt:) weer de eerste keer in heel lange tijd, dat een meisje 'hoi' als eerste tegen me zegt.

maar het probleem is dus, dat ik geen leven heb, en niet zelfverzekerd ben, en meer dingen.
en ookal moet het ooit 'meer worden' dan dat, dan voelt het echt alsof ik vaag excuus moet hebben om haar aan te spreken.

ik kan haar wel eerlijk aanspreken met: "Wat ga je doen, zo op zaterdagavond." of "morgen zondag, saai hier he"
en ik zit vol met vragen: " wie ben jij" denk ik

Maar het voelt alsof ik een excuus erbij moet bedenken van:"ja ik rook die sigaar omdat ik die nog had liggen,(is ook zo, ik heb geen geld meer om rookwaar te kopen. en heb alleen nog maar doos sigaren van 1,60 p/stuk of iets liggen)
of excuus van :" ik verveel me, wat ga jij doen"

1e is wel waar, 2e is al minder waar, want ik 'verveel' me best vaak maar is me ondertussen gewoon geworden, dus of ik dag 'verveling' kan noemen.

Het zit gewoon niet in me, om zelfverzekerd te zijn. want ik kan wel zelfverzekerd zeggen: ik spreek nooit meisjes. me leven is kut, mag ik stukje meelopen. Wat ga je doen, saaie boel hier, ik ken je nog niet"
maar denk niet dat veel meisjes daar op een positieve manier op reageren

Zelfverzekerd overkomen op een goeie manier is te moeilijk, en een act, die niet lang kan worden volgehouden. zelfverzekerd zijn/worden is het misschien wel wat nodig is.

(ik spui weer wat gedachtes, over hoe het misschien moet; het lijkt alsof goed overkomen op vrouwen echt van binnenuit moet komen)

en voor me eigen faal: Haar zie ik waarschijnlijk ook nooit meer terug nu.
pi_84987889
Ik wil absoluut niet lullig overkomen maar als een vrouw een keer 'hoi' als eerste tegen je zegt betekend het niet per definitie dat ze je leuk of aantrekkelijk vind. Misschien vond ze je wel leuk, maar het enige wat ik wil duidelijk maken is dat je niet te snel conclusies moet gaan trekken.

Ik zou geen wildvreemden op straat op die manier aanspreken, veel vrouwen kunnen het een beetje als duister en direct ervaren.

Zelfverzekerdheid kan je zijn om meerdere manieren, het hoeft helemaal geen act te zijn. Als jij bijvoorbeeld helemaal gek van gitaarspelen bent moet je dit gewoon midden op straat voor je appartement doen. Veel vrouwen zien dit als zelfverzekerdheid en vinden het hardstikke leuk. Doe gewoon wat jij leuk vind en waar je trots op bent, zonder rekening te houden met anderen. Dan ben je zelfverzekerd bezig. En je hebt gelijk een gespreksonderwerp mocht een leuke dame je aanspreken. ^O^

Je hoeft niet de smoothtalker te zijn met leuke praatjes en die de taal van lichaamstaal spreekt. Als jij verlegen bent moet je gewoon lekker verlegen blijven.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:46:05 #131
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_84988151
ik pm net aan strawberry:
Zekerder overkomen bij vrouwen. 2

Aardbei, lees dit dan, me post.

dit is nou!

ik had het erover dat een jongen zijn oneerlijk is, omdat je altijd wordt verwacht de eerste stap te zetten.

ze=meisje uit me post, die ik op de weg zag.

stel nou, voor het geval dat, ze wel even een praatje met me wilde maken.

stel ze wil het echt HEEL graag, had ze dat vast wel gedaan.

maar waarom wordt nou verwacht, dat ik de eerste stap moet zetten dan.

ik wil niet zeggen dat ze interested was, of weet ik het. maar stel dat ze dat zou zijn, waarom dan toch wordt verwacht dat ik wat doe!

en je kan het helemaal verkeerd lezen, dat ze angstig achterom keek omdat ze dacht dat ik haar volgde enzo, maar dat is NIET HET GEVAL.(ik ben gewoon normaal, en kan het heus wel aanvoelen)

zie je nou hoe oneerlijk het is, en waarom ik vind dat jij geen recht van spreken hebt, over "moeilijk om mensen van het andere geslacht te ontmoeten".

quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:40 schreef Ijscodude het volgende:
Ik wil absoluut niet lullig overkomen maar als een vrouw een keer 'hoi' als eerste tegen je zegt betekend het niet per definitie dat ze je leuk of aantrekkelijk vind. Misschien vond ze je wel leuk, maar het enige wat ik wil duidelijk maken is dat je niet te snel conclusies moet gaan trekken.

Ik zou geen wildvreemden op straat op die manier aanspreken, veel vrouwen kunnen het een beetje als duister en direct ervaren.

Zelfverzekerdheid kan je zijn om meerdere manieren, het hoeft helemaal geen act te zijn. Als jij bijvoorbeeld helemaal gek van gitaarspelen bent moet je dit gewoon midden op straat voor je appartement doen. Veel vrouwen zien dit als zelfverzekerdheid en vinden het hardstikke leuk. Doe gewoon wat jij leuk vind en waar je trots op bent, zonder rekening te houden met anderen. Dan ben je zelfverzekerd bezig. En je hebt gelijk een gespreksonderwerp mocht een leuke dame je aanspreken. ^O^

hey, ik kan het heus nog wel een beetje aanvoelen hoor. en dat wil ik helemaal niet zeggen dat 'hoi' zeggen betekent :i'm interested.

maar ookal is ze "i'm interested", dan nog zou ze hoi zeggen en dan niets doen. door stomme verwachtingsgedoe van het ritueel weet ik het. moraal.

en ik was vandaag even bij een jongen van even oud, die overigens miljonair is.
en hij droeg bijna precies dezelfde kleding als ik.
en ik stond er ook niet al te eng bij. dus wie-weet zag ik er vandaag eens leuk uit

quote:
Je hoeft niet de smoothtalker te zijn met leuke praatjes en die de taal van lichaamstaal spreekt. Als jij verlegen bent moet je gewoon lekker verlegen blijven.
ja. lekker verlegen blijven (!)
dan ontmoet ik dus nooit iemand, behalve als een 'gekke' meid, me wel als eerst durft aan te spreken.
ik zie haar nu vast ook nooit meer terug :(

en als 'gekke' meid me wel als eerst durft aan te spreken, dat gebeurd dus bijna nooit.
en tot nu toe als dat gebeurde, was ik altijd zo faal in me reacties, of wegrennen.

terwijl ik het eigenlijk wel graag wil, als ze wat vragen of voorstellen. alleen ik schrok me dood toen. en was bang
en het gebeurd niet vaak genoeg , dat ik weer jaren kan gaan zitten wachten op zoiets. (paar keer gebeurd in 10 jaar)

[ Bericht 8% gewijzigd door mylifeisgrey op 07-08-2010 21:54:23 ]
pi_84988311
Waarom gebruik je mijn echte naam op het forum?

[ Bericht 18% gewijzigd door -Strawberry- op 07-08-2010 22:55:22 (naam weg) ]
pi_84988452
quote:
zie je nou hoe oneerlijk het is, en waarom ik vind dat jij geen recht van spreken hebt, over "moeilijk om mensen van het andere geslacht te ontmoeten".
Ipv te klagen kan je ook accepteren hoe het is en ermee leren leven, want veranderen zal het toch niet. En dat laatste zou misschien opgaan als elke vrouw ook genoegen neemt met elke man die op haar afstapt, maar een klik kan je niet forceren.

quote:
ik ben gewoon normaal, en kan het heus wel aanvoelen
Daar zet ik zo onderhand ook mijn twijfels bij. Maar ja, ik weet het verder niet.
pi_84988552
De allerbeste om vrouwen te versieren is bezet zijn. Ik ging gister uit en de vrouwen zwermden om me heen, dan bedoel ik iets van 5 vrouwen waarvan 3 een poging hebben gewaagd me te zoenen en 2 met me mee naar huis wilden.

Natuurlijk ben ik een man van eer en doe ik dat soort dingen niet :3
Toch jammer ><
pi_84988608
Ik vind wel dat je een beetje aan het klagen bent hoor.. Ik ben zelf ook geen ster in het afstappen op vrouwen maar ik doe het wel gewoon. Ik denk altijd maar: iemand die nog nooit heeft gefaald, heeft ook nog nooit iets nieuws geprobeerd!

Falen hoort bij het leven! ^O^

@Strawberry: how you doin'? :9~
pi_84988610
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:57 schreef Clap het volgende:
De allerbeste om vrouwen te versieren is bezet zijn. Ik ging gister uit en de vrouwen zwermden om me heen, dan bedoel ik iets van 5 vrouwen waarvan 3 een poging hebben gewaagd me te zoenen en 2 met me mee naar huis wilden.

Toch jammer ><
Omdat mannen met een vriendin zelfvertrouwen uitstralen.
Ik neem toch aan dat je niet te koop loopt met het feit dat je een vriendin hebt namelijk? Want je hebt ook van die types die willen wat onbereikbaar is. Maar ja, daar krijg je dan zelf ook geen lange relatie mee hè.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:02:33 #137
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_84988745
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:57 schreef Clap het volgende:

Toch jammer ><
wisten ze dat je 'bezet' was? of straalde je het op de 1 of andere manier uit. dat het je misschien 'zelfverzekerder' maakte.

ik denk ook, dat laten merken dat je swagger hebt(swagger=geld?)
goede opleiding doet, misschien goede toekomstperspectieven.
dat dat vrouwen aantrekt. maar om 'dat' meteen na 1 zin op de 1 of andere manier erin gooien, voordat ze zich omdraaien en weglopen. geen idee.

dus bezet lijken.
een ring dragen, dat kunnen ze meteen zien dan toch?
droeg je een ring?
pi_84988780
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat mannen met een vriendin zelfvertrouwen uitstralen.
Ik neem toch aan dat je niet te koop loopt met het feit dat je een vriendin hebt namelijk? Want je hebt ook van die types die willen wat onbereikbaar is. Maar ja, daar krijg je dan zelf ook geen lange relatie mee hè.
Iedereen weet t van me :3 Maar van, daar krijg je dan zelf ook geen lange relatie mee' snap ik niet helemaal, ik ben tevreden met mn vriendin en hoef ook geen andere.

Tevens, voor de mensen die dat zelfvertrouwen missen: Het is geen must om een vriendin te hebben. Als het je gaat om de seks ga je naar de hoeren, voor contact kan je ook gewoon vrienden met iemand zijn en voor zelfvertrouwen, wees trots op jezelf om iets en dat komt vanzelf meer in andere dingen.
Ik heb nooit problemen met versieren gehad omdat ik me er niet mee bezig hield. Knoop gewoon met veel mensen een praatje aan, ook met andere mannen, ook met minder knappe vrouwen in jouw beleving, en doe wat sociale ervaring op ;)

Daarnaast zijn veel onzekere mensen echt chronisch onzeker, en dat is jammer.
Schenkstroop, eerlijk gezegd zou ik het tof vinden een Aziaat te zijn, ik zie er zelf ook echt niet bepaald goed uit imo.
pi_84988842
quote:

Techniek van het afstoten, da's wel oefenen ;)
pi_84988846
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:02 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wisten ze dat je 'bezet' was? of straalde je het op de 1 of andere manier uit. dat het je misschien 'zelfverzekerder' maakte.

dat dat vrouwen aantrekt. maar om 'dat' meteen na 1 zin op de 1 of andere manier erin gooien, voordat ze zich omdraaien en weglopen. geen idee.

dus bezet lijken.
droeg je een ring?
Je moet het niet te letterlijk nemen met ringen e.d. Act like your taken..
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:06:36 #141
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_84988873
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:05 schreef Ijscodude het volgende:

[..]

Je moet het niet te letterlijk nemen met ringen e.d. Act like your taken..
dit(bovenstaande)
en wat strawberry zegt dus

uitstraling... oke dan. dat dacht ik al, maar misschien was het anders bij jou toen, dus daarom vroeg ik het even
pi_84988876
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:03 schreef Clap het volgende:

[..]

Iedereen weet t van me :3 Maar van, daar krijg je dan zelf ook geen lange relatie mee' snap ik niet helemaal, ik ben tevreden met mn vriendin en hoef ook geen andere.
Ik bedoel, voor zoiemand als Mylifeisgrey die het als strategie kan gebruiken, zou het nog wel eens kunnen backfiren omdat dat soort types niet uit zijn op een relatie, omdat ze dus willen hebben wat onbereikbaar is. Eenmaal veroverd, ben je niet boeiend meer.
pi_84988911
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:06 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dit(bovenstaande)
en wat strawberry zegt dus

uitstraling... oke dan. dat dacht ik al, maar misschien was het anders bij jou toen, dus daarom vroeg ik het even
Maar jij straalt toch wanhoop uit, of niet? Dat is dus totaal niet aantrekkelijk.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:08:06 #144
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_84988929
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik bedoel, voor zoiemand als Mylifeisgrey die het als strategie kan gebruiken, zou het nog wel eens kunnen backfiren omdat dat soort types niet uit zijn op een relatie, omdat ze dus willen hebben wat onbereikbaar is. Eenmaal veroverd, ben je niet boeiend meer.
ja dan krijg je dat weer van ze, als ik me tijden lang not-interested gedraagd, en ze blijven maar proberen en ik geef toe. stomme wereld !
"sorry het is uit, the chase was better than te catch grijsleven"

Harde woorden , die ik heb gehoord
pi_84988994
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:08 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja dan krijg je dat weer van ze, als ik me tijden lang not-interested gedraagd, en ze blijven maar proberen en ik geef toe. stomme wereld !
"sorry het is uit, the chase was better than te catch grijsleven"

Harde woorden , die ik heb gehoord
Dan heb je meer relaties gehad dan sommige mensen
pi_84989012
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:02 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dus bezet lijken.
droeg je een ring?
Swagger is toch geen geld? Dacht ik?
Tis een beetje je loopje, how you talk and walk as to say, je stijl, je uitstraling.

En voor de rest snap ik echt geen (rooie?) biet van je post, en nee, je hoeft geen ring te dragen om bezet te zijn ;3.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:11:20 #147
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_84989058
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar jij straalt toch wanhoop uit, of niet? Dat is dus totaal niet aantrekkelijk.
och wanhoop, is al overgeslagen naar opgegeven.
men zegt toch ook weleens : Je vind iemand, als je stopt met zoeken"
en de uitstraling "alles opgegeven, niet meer opzoek" is ietsjes beter denk ik. maar van binnen kan ik elk moment, elke iets wat ik meemaak, weer totaal omslaan naar totale 'zij is me enige kans'
pi_84989088
Quick tip: nooit over te serieuze dingen praten als je in een café met een leuke dame staat te praten. Ik heb een vriend die dit altijd doet en ze zijn altijd binnen 2 minuten al zat van hem..

Gewoon doen alsof meiden je even niets kunnen schelen, schijt hebben. Veel vrouwen verwarren dit met zelfverzekerdheid..
pi_84989122
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:11 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

och wanhoop, is al overgeslagen naar opgeven.
en de uitstraling "alles opgegeven, niet meer opzoek" is ietsjes beter denk ik. maar van binnen kan ik elk moment, elke iets wat ik meemaak, weer totaal omslaan naar totale 'zij is me enige kans'
En mocht ooit een vrouw toehappen, dan zal je haar misschien obessief gaan claimen en vooral te hard van stapel lopen, wat haar alsnog af gaat schrikken. Omdat je het als enige kans ziet. En dat gevoel zal ook niet snel weg gaan.
pi_84989165
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:11 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

och wanhoop, is al overgeslagen naar opgegeven.
Fuck man, thats some serious shit right there.
Als je dat omslaan nou pas doet als je iets hebt 'Zij is mn vriendin' dus, is dat al stukken beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')