Ik verwacht op z'n minst een filmpje daarvan!quote:Op zondag 27 juni 2010 23:49 schreef boskameel het volgende:
Dan druk ik een gebroken fles mijn hals in.
1. Kans is er altijd... er is dus ook net zoveel kans op verliezen...quote:Op zondag 27 juni 2010 23:48 schreef Jamunited het volgende:
[..]
1. we hebben best kans (klein)
2. wat zeik je! als we kampioen worden =groot feest (en dan zeik je weer niet)
3. je moet gewoon die ding doen
Hier zit wat in.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:53 schreef Opgefockt het volgende:
[..]
1. Kans is er altijd... er is dus ook net zoveel kans op verliezen...
2: Ik zeik ook als we kampioen worden... hou er ook niet van! Roep 1x Hoera en daarna ga ik door met:
3: inderdaad doorgaan met mijn eigen ding doen...
mijn gedachte ook hahaquote:Op zondag 27 juni 2010 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
Dan gaat mijn oranjeshirt weer netjes de kast in en komt 'ie bij het volgende toernooi waar we ons voor kwalificeren weer uit de kast
Eerste 3 paginas in Nederland - Denemarken #1 (waren al genoeg posts van je om niet verder te zoeken)quote:Op zondag 27 juni 2010 23:43 schreef Flammie het volgende:
Ze gaan ook gewoon verliezen. 3-0 gaat slowakije winnen.. of 3-1 maar ze gaan winnen.
Dan zal het zo langzamerhand wel waarheid worden.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:57 schreef Cantona_No.7 het volgende:
25e topic dat NL wordt uitgeschakeld
Goede topics.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:56 schreef vipeax het volgende:
[..]
Eerste 3 paginas in Nederland - Denemarken #1 (waren al genoeg posts van je om niet verder te zoeken)
Nederland - Denemarken #1
2e pagina Voorspel Nederland - Kameroen
Voorspel hier de uitslag van Nederland-Kameroen.
3e pagina Voorspel Nederland - Japan
Voorspel hier de uitslag van NED-JAP
Fail troll is fail.
Klopt. Met andere woorden: Op Fok! kan het dus prima!quote:Op zondag 27 juni 2010 23:58 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Oprotten met de TS!!!! Ban en slotje topic plz!!!! Dit hoort niet op een Oranje steunend forum!
KK is op naar KLBquote:Op zondag 27 juni 2010 23:43 schreef Flammie het volgende:
Ze gaan ook gewoon verliezen. 3-0 gaat slowakije winnen.. of 3-1 maar ze gaan winnen.
Morgen zullen we zien.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dan zal het zo langzamerhand wel waarheid worden.
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:46 schreef Opgefockt het volgende:
Ik sta er niet van te kijken als we verliezen...
Ben er blij mee ook, ben ik, geen voetbal liefhebber, er eindelijk vanaf...
Is het niet deze wedstrijd die ze verliezen, is het de volgende wel, kampioen worden we echt NIET!!!
Dus dan liever morgen verliezen dan in de kwart- of halve finales...
Oja en dan weer met z'n allen lekker buiten zitten i.p.v. voor de tv...
1 dag later die er uit vliegen tegen spanje :pquote:Op zondag 27 juni 2010 23:39 schreef Kekster het volgende:
Dan is er nog altijd Portugal om aan te moedigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |