en als dat gebeurd?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:38 schreef Aalbers het volgende:
't Wordt een basketbal wedstrijd: 68 - 57
Mark my words
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:27 schreef Michielos het volgende:
1-3 voor Kameroen. Ik denk dat Drogba zal scoren
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:28 schreef Flammie het volgende:
Kameroen is een sterke ploeg.. IK denk dat het 1-2 voor kameroen gaat worden en dat er vele spelers van Oranje de 8e finales niet zullen halen
Je zult zien dat ik gelijkk krijgquote:Op zondag 20 juni 2010 22:31 schreef MafLander het volgende:
Heb je de eeuwige pessimistjes ook weer..
Als je elke wedstrijd roept dat NL verliest dan ga je vanzelf een keer gelijk krijgen.
Ik zeg 2-0, de bankspelers willen zich bewijzen en Kameroen speelt nergens meer voor dus is niet tot het bot gemotiveerd.
Ik zou maar aardig doen tegen Michielos anders kickt hij jouw ass!!quote:Op zondag 20 juni 2010 22:35 schreef MafLander het volgende:
[..]
Voor de komende wedstrijd zal me dat aan m'n reet roesten, geplaatst zijn we toch al.
Het is toch zo'n rustige jongen?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:39 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Ik zou maar aardig doen tegen Michielos anders kickt hij jouw ass!!
Yeh mee eens maar onze fragiele kaaskoppen gaan gewond raken vriendquote:Op zondag 20 juni 2010 22:35 schreef MafLander het volgende:
[..]
Voor de komende wedstrijd zal me dat aan m'n reet roesten, geplaatst zijn we toch al.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |