Wat een sitequote:Dit boek werkt. Niet voor niets geven wij er een 110% garantie op. Je koopt hem en hij voldoet niet aan jouw verwachtingen, dan krijg je 110% van het aankoopbedrag terug. Tot nu toe is dit nog nooit gebeurd.
quote:betalen we je 25 euro terug! boek kost 18.95 plus 3 verzendkosten
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:01 schreef ukga het volgende:Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18.95 plus 3 is tegenwoordig 25?
No resentment ever evened out a weaker hand
McCartney is dood en vervangen door een kloon vanuit the Reptillians die zijn plaats inneemt. Is ook gebeurt bij mensen als Michael Jackson, Tupac en Billy Maysquote:
Zijn lezersvraag(ander filmpje) is ook nog eens geen vraag, maar meer een opmerkingquote:
Had je wat tegen mij ofzo....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:46 schreef Writersright het volgende:
De 3 P's waren toch Punish, Penetrate en Play?
oh en nog erger: van de Website:
Flirten voor gehandicapten
Regelmatig tot vaak krijgen wij mailtjes die beginnen met…
- Ik ben dyslectisch
- Ik heb syndroom van Asperger
- of erger nog, “ik heb PDD NOS…”
Met als vervolg… Het gaat mij dus nooit lukken…
En die mannen hebben gelijk…
Nouja zeg...
Ik scoor ook een tien met naaien.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:05 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Wat een in- en intrieste bende. Als je gewoon zo diep gezonken bent dat je je neerlegt bij je eigen incapabiliteit, verdien je het ook om genaaid te worden.
Uit een boekje leren![]()
Ja ja, en dan een 8 halen op flirten, een 9 op gladde praatjes en een 10 op naaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |