You're offering?quote:
Je kunt me er voor wakker maken. Nu slaap ik toch al weinigquote:
En wat kun je zoal koken dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt me er voor wakker maken. Nu slaap ik toch al weinig
En doet het zijn titel eer aan?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
We houden van dronken torren?
Ik zit Genante Aandoeningen te kijken op RTL5
Ik ook.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
Ik probeer alles uit, maar sushi is toch wel mijn ding. De rijst zelf komt al vrij nauwquote:
Nou, ben ik eens serieus ....quote:Op zondag 27 juni 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
Kookles
Het is wonderlijk wat het met hormonen doet he, die zon!
Mij ook hoor! Voor een goede kookles altijdquote:Op zondag 27 juni 2010 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt me er voor wakker maken. Nu slaap ik toch al weinig
Altijd!quote:
quote:
Dat sowieso, letterlijk en figuurlijke kooklesquote:Op zondag 27 juni 2010 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mij ook hoor! Voor een goede kookles altijd
Ja, wil jij er misschien een s achter escarbot bijknutselen?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
Nog nooit zelf gemaakt maar altijd wel lekkah om te eten. Als ik aan fatsoenlijke sushi kan komen wat niet gemakkelijk is in deze uithoek.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik probeer alles uit, maar sushi is toch wel mijn ding. De rijst zelf komt al vrij nauw
Busted.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat sowieso, letterlijk en figuurlijke kookles
Chlamydia!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Altijd!
Ik vind het een prima programma, zo komt e.e.a. uit de taboesfeer.
Maar we hebben ooit tijden gehad dat we het gezamenlijk keken in de F&F SC en dat was altijd stiekem hilarisch
Welke uithoek? Provincie is al genoegquote:Op zondag 27 juni 2010 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog nooit zelf gemaakt maar altijd wel lekkah om te eten. Als ik aan fatsoenlijke sushi kan komen wat niet gemakkelijk is in deze uithoek.
Is makkelijk joh, zelf maken!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog nooit zelf gemaakt maar altijd wel lekkah om te eten. Als ik aan fatsoenlijke sushi kan komen wat niet gemakkelijk is in deze uithoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |