ik weet nog steeds dat er geen betere game gemaakt kan worden.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:09 schreef DrDentz het volgende:
Toen ik voor het eerst Full Throttle zag dacht ik de graphics van games niet echt veel mooier meer konden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Fallout 2 en 3 waren echt jammerlijk gefaald.
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:35 schreef samsalabim het volgende:
Donkey Kong op de super nintendo, bitches.
dit heb ik ZOVEEL gespeeld!quote:
quote:
Manman, wat was ik er goed in!quote:Op maandag 28 juni 2010 09:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Enemy Territory... wat heb ik daar veel tijd in gestoken, prachtgame.
quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:47 schreef Martijn_16 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoort hier uiteraard bij!
Ik speel het nog steeds enkele malen per week!!quote:Op maandag 28 juni 2010 09:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Enemy Territory... wat heb ik daar veel tijd in gestoken, prachtgame.
welk spel is dat dan?quote:
Weet je dat niet?quote:
Ik heb alle commandosquote:Op maandag 28 juni 2010 22:07 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]
Weet je dat niet?![]()
Bovenste = de 1e Command & Conquer
Onderste = Commandos: Behind Enemy Lines
Mooie tijden
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:22 schreef MCburger het volgende:
Sowieso het beste bazenspel ooit: Worms Armageddon
[ afbeelding ]
Ik heb vaak geprobeerd het aan de praat te krijgen op mijn laptop (win7 x64), maar het wil echt niet meer draaien.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:33 schreef Da_KlouwN het volgende:
[..]
Ik speel het nog steeds enkele malen per week!!![]()
![]()
Nadat ik enkele jaren de voorganger (RTCW) had gespeeld (sinds de demo uitkwam -> map "Beach"
Sweet memories![]()
Ik snapte serieus nooit wat van dat spel.quote:
Maniac Mansion Hahaa! die was leuk, maar wel moeilijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:08 schreef Blushy_Pawtje het volgende:
Geen twijfel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Settlers II zo te zien.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wat is dit? Age of Empires ofzo?
Settlersquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wat is dit? Age of Empires ofzo?
Splinter cellquote:
Hitman.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:45 schreef Robar het volgende:
[..]
Splinter cell
Had hem ook liggen, kreeg ik toendertijd bij mijn geluidskaart (Soundblaster live)
Jammer, dat er toendertijd SIS mirage shared videogeheugen in de PC van mijn vader zat
Doet me denken aan een ander spel, wat ik later bij mijn eigen nieuwe PC kreeg:
[ afbeelding ]
stond in de link van het plaatje hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:42 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik ben slecht in het herkennen daarvan.Bedankt voor het antwoord menschen.
Is hier al een topic over? "Raad de game!"quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:54 schreef Salamando het volgende:
[..]
stond in de link van het plaatje he
geen ideequote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Is hier al een topic over? "Raad de game!"
Lijkt me best wel een leuk spel
quote:
Wrijf het er nog even in.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:54 schreef Salamando het volgende:
[..]
stond in de link van het plaatje he
Openen die topic! hup-hup-hupquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Is hier al een topic over? "Raad de game!"
Lijkt me best wel een leuk spel
quote:
Iddquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:17 schreef Salamando het volgende:
zit je daar te zwoegen op een achtbaan, blijkt ie te eng te zijn
ja als je erop klikt. Maar dat deed ik niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:08 schreef Salamando het volgende:
[..]
![]()
het stond trouwens al in de link he
Ik gebruikte die graph juist om m'n achtbanen extremer te maken. Of ze het leuk vinden of niet, maakt me niks uit, maar die grafiek moet zo hoog en zo laag mogelijk!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
IddUltra-Extreem, en dan de poppetjes diens ogen een beetje naar voren gaan wanneer ze bij de ingang aankomen
Maarja bepaalde bochten uit je baan halen lost al veel opgewoon naar die graph kijken
Rondrennen en schieten was ook belangrijk maar je kon tevens sivilians hypnotiseren en ze opdrachten voor jou laten uitvoeren.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik snapte serieus nooit wat van dat spel.Ik was ook 6-7 ofzo maar ik liep steeds met die mannetjes rondjes en iedereen dood te schieten... maar ik kwam nooit verder.
A2 racersquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:36 schreef FreezePop het volgende:
A2 Racer bitches
[ afbeelding ]
Kan geen image vinden van A2 Racer goes USA, die heb ik helemaal kapot gespeeld!
[ afbeelding ]
Redline racer in je leven
[ afbeelding ] CHECKPOINT!
Ik speelde het op de super nitendo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:33 schreef Elvander het volgende:
[..]
Rondrennen en schieten was ook belangrijk maar je kon tevens sivilians hypnotiseren en ze opdrachten voor jou laten uitvoeren.
Daarbij was het gewoon best lastig, vooral omdat ik toen nog geen geluidskaart had, haha!
Erg spannend spel was het, eindeloos gespeeld.
Hoe heet dit spel ook alweerquote:
quote:
je klinkt op de link en er staat iets van 'Skyroads', zal dus wel zo hetenquote:
Heb ik al op gegoogled maar daar vind ik niks meequote:Op woensdag 30 juni 2010 09:11 schreef Salamando het volgende:
[..]
je klinkt op de link en er staat iets van 'Skyroads', zal dus wel zo heten
2e google hitquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:17 schreef internal het volgende:
[..]
Heb ik al op gegoogled maar daar vind ik niks mee
Ik faalquote:
Ik speelde GTA2 toen ik 8 was ofzoquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Is al genoemd maar Carmageddon was echt vet. Al dat bloed enzo.Echt geniaal. EN IK WAS NOG NIET EENS 18!!!
Hij doet het niet op mijn x64 vistaquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:13 schreef juxtaposition het volgende:
ik wil hem ook weer!
alleen er was 1 race die ik nooit heb gehaald..
van de laatste rij de 3e ofzo? de hele ronde prachtig meegereden, 1e/2e de volledige race.
en ineens scheurt iedereen vanuit een andere kan mij voorbij over de finish..
was echt raar.
Daar overigens 1 keer uit de baan gevallen, op een rare plaats weer terecht gekomen en door die "bug" 3e geworden
edit: ik download m ook weer
Heart of darkness!quote:
double dragon 2quote:
Revolt! Die was ik helemaal vergeten! Geweldige game idd!quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:00 schreef Illusionati het volgende:
Revolt, Zo'n vette game vroeger:
[ afbeelding ]]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |