ik weet nog steeds dat er geen betere game gemaakt kan worden.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:09 schreef DrDentz het volgende:
Toen ik voor het eerst Full Throttle zag dacht ik de graphics van games niet echt veel mooier meer konden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Fallout 2 en 3 waren echt jammerlijk gefaald.
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:35 schreef samsalabim het volgende:
Donkey Kong op de super nintendo, bitches.
dit heb ik ZOVEEL gespeeld!quote:
quote:
Manman, wat was ik er goed in!quote:Op maandag 28 juni 2010 09:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Enemy Territory... wat heb ik daar veel tijd in gestoken, prachtgame.
quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:47 schreef Martijn_16 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoort hier uiteraard bij!
Ik speel het nog steeds enkele malen per week!!quote:Op maandag 28 juni 2010 09:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Enemy Territory... wat heb ik daar veel tijd in gestoken, prachtgame.
welk spel is dat dan?quote:
Weet je dat niet?quote:
Ik heb alle commandosquote:Op maandag 28 juni 2010 22:07 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]
Weet je dat niet?![]()
Bovenste = de 1e Command & Conquer
Onderste = Commandos: Behind Enemy Lines
Mooie tijden
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:22 schreef MCburger het volgende:
Sowieso het beste bazenspel ooit: Worms Armageddon
[ afbeelding ]
Ik heb vaak geprobeerd het aan de praat te krijgen op mijn laptop (win7 x64), maar het wil echt niet meer draaien.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:33 schreef Da_KlouwN het volgende:
[..]
Ik speel het nog steeds enkele malen per week!!![]()
![]()
Nadat ik enkele jaren de voorganger (RTCW) had gespeeld (sinds de demo uitkwam -> map "Beach"
Sweet memories![]()
Ik snapte serieus nooit wat van dat spel.quote:
Maniac Mansion Hahaa! die was leuk, maar wel moeilijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:08 schreef Blushy_Pawtje het volgende:
Geen twijfel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |