quote:Op zondag 27 juni 2010 21:31 schreef oh-oh het volgende:
Ja als je foto's maakt dan krijg je die lijdensweg niet helemaal mee natuurlijk!
Jaja je vat mquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:09 schreef Ynske het volgende:
Klinkt als een fijn dagje Enfermera!
tis dat ik morgen dat gesprek heb, anders was ik denk ik wel richting t water gegaan ofzo
Die schijnt heel vaak hier bij "mijn" Super de Boer te komen...quote:Op zondag 27 juni 2010 21:36 schreef Ynske het volgende:
ow, had je gehoord, Rob Geus, je weet wel die gast van de smaakpolitie![]()
die gaat in september een horecabedrijf openen in Mtricht
Als hij maar aan zijn rubbertjes denkt.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:36 schreef Ynske het volgende:
ow, had je gehoord, Rob Geus, je weet wel die gast van de smaakpolitie![]()
die gaat in september een horecabedrijf openen in Mtricht
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die schijnt heel vaak hier bij "mijn" Super de Boer te komen...
Die heeft familie hier wonen of zo.
Vertelde Annemie van de Super.
Das onze lokale celeb.
Tot de Free Record Shop jongen ( die op stond te scheppen over zijn meet en greet met de hele cast van Alice in Wonderland die ongelooflijke lul ) haar vertelde waar ik werk.
Nu ben ik de lokale celeb
k weet niet waar ie komtquote:
quote:
quote:
Geen idee die heb ik niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:49 schreef Ynske het volgende:
aardbeien groeien die ook in de hitte/veel zon?
Die van mij staan de hele dag in de volle zon en geven meer aardbeien dan mij lief zijn..quote:Op zondag 27 juni 2010 21:49 schreef Ynske het volgende:
aardbeien groeien die ook in de hitte/veel zon?
klinkt goeeeeedquote:Op zondag 27 juni 2010 21:56 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Die van mij staan de hele dag in de volle zon en geven meer aardbeien dan mij lief zijn..
Kan er niet tegen eten.
The dwama.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:56 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Die van mij staan de hele dag in de volle zon en geven meer aardbeien dan mij lief zijn..
Kan er niet tegen eten.
Ik denk dat Nappie zijn ogen heeft uitgepikt.quote:
joh die zit in Rotjeknor op een terrasje met een witbiertjequote:Op zondag 27 juni 2010 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber ging fietsen met dit weer.
Ik maak me oprecht zorgen, hijs vast helemaal verdord en opgedroogd
Ik gooi t ook altijd weg hoor, de smaak wordt echt wel minder.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:00 schreef Ynske het volgende:
ik vind dat altijd zo'n bull met die rob bij mensen thuis dat ie kruiden weggooit omdat ze over datum zijn. gedroogde paprikapoeder/peterselie oid word echt niet slecht
Hij kan maar beter niet in mijn keukenkastjes komen kijken.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:00 schreef Ynske het volgende:
ik vind dat altijd zo'n bull met die rob bij mensen thuis dat ie kruiden weggooit omdat ze over datum zijn. gedroogde paprikapoeder/peterselie oid word echt niet slecht
Volgens mij bevat Zwabber een zee aan vocht. Die verdort niet zo snel hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber ging fietsen met dit weer.
Ik maak me oprecht zorgen, hijs vast helemaal verdord en opgedroogd
kijkenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh jullie kijken er daadwerkelijk naar?
Dat gaat me wat ver.
Ik ga es kijken of de wasmachine bijna klaar is zodat ik een dvd dr in kan gooien.
Want t mot nog in de droger en als ik nu een dvd op zet van vergeet ik dat zometeen...
Crunchy!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:02 schreef Ynske het volgende:
als die mot daar hangt en valt in t frituur heb je een probleem
neheen gefrituurde mot
Het enige wat ik aan gedroogde kruiden heb is peterselie. Zit kraak nog smaak aan maar kleurt salades zo lekker op.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik ruim mn kruidenrek echt eens per kwartaal of zo helemaal op en dan pleur ik weg wat niet meer fris is
Zet 3FM op, die hebben Pearl Jam live in de Goffert nuquote:Op zondag 27 juni 2010 22:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijken
dr staat een tv aan om wat geluid te creeëren, ben nog met foto's bezig
dan moet ik opstaanquote:Op zondag 27 juni 2010 22:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zet 3FM op, die hebben Pearl Jam live in de Goffert nu
Maar heb je geen kerrie, kaneel, kurkuma, jeneverbessen, chilipoeder, etc etc etc dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Crunchy!![]()
[..]
Het enige wat ik aan gedroogde kruiden heb is peterselie. Zit kraak nog smaak aan maar kleurt salades zo lekker op.
quote:
Uhm.. nee.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar heb je geen kerrie, kaneel, kurkuma, jeneverbessen, chilipoeder, etc etc etc dan?
Dat zijn toch ook gedroogde kruiden?
Ik heb echt een heel rek vol.
Ook dingen die niet verpoederd in potjes zitten zoals pepertjes, citroengras, basilucum, salem, laurier, kruidnagels en zo.
En dat gaat allemaal minder smaken als t wat ouder is, dus ik ververs dat meestal al voor het op datum is.
Valt best mee hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:14 schreef oh-oh het volgende:
Geeneens peper?
Ik heb geloof ik 4 soorten peper alleen al, voor in de molen![]()
Saai eten lijkt me dat!
Je hoeft die 250 niet te betalen he.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:19 schreef Ynske het volgende:
uitnodiging voor t testen van Philips Lumea
waarborg van 250 euro, hmmm, neh, laat t maar aan mn neus voorbij gaan
nee maar ik heb geen kredietkaart dus dat houd al opquote:Op zondag 27 juni 2010 22:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hoeft die 250 niet te betalen he.
Ik zat nog te twijfelen om m te nemen voor de honden maar ik dacht nah
Ik heb me ingeschreven. Eens kijken of ik erdoor kom en of het wat is.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:19 schreef Ynske het volgende:
uitnodiging voor t testen van Philips Lumea
waarborg van 250 euro, hmmm, neh, laat t maar aan mn neus voorbij gaan
thnxquote:
Jaaa, ik moet ook altijd aan monty python denken jaquote:Op zondag 27 juni 2010 22:24 schreef oh-oh het volgende:
Jezus![]()
Twas natuurlijk wel lekker realistisch in die hitte, lekker woestijnsfeertje.
Ik moet altijd aan Monty Python denken als ik Jezekes aan kruizen zie![]()
En aan mijn zusje, want wij ondertekenen mails smsjes en zulks aan elkaar en aan ons broertje altijd met Je-zus.
Ik duim! Succes!!!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:31 schreef Ynske het volgende:
ik ga ook maar eens richting de auto en naar huiz
duim voor me morgen
Ik ben moe, heb het warm, maar het was hartstikke gezelligquote:Op zondag 27 juni 2010 21:42 schreef oh-oh het volgende:
Zou Zwabber nog leven?
Ja ik dacht er nog aan, maar had geen internet tijdens het bbq'enquote:Op maandag 28 juni 2010 00:02 schreef Pagan het volgende:
Zwabber!
Zwabber!
Zwabber!
X-Rated is afgelopen.
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:50 schreef Qwea het volgende:
Goddamn. Alweer verbrand he! Licht dit keer, maar kom op hey! En ik heb gesmeerd! en vaak!
En ik heb nou al tot 2x toe gehad dat ik tegen iemand zei : Ik lach me kapot als er een meeuw op je kakt (die vlogen vaak over) en godverdomme tot 2x toe kakken die kutbeesten binnen 5 min daarna op mij
ja, dat viel hartstikke mee, was alleen wel wel m'n bidons vergeten, die stonden nog thuis lekker koud en vol waterquote:Op maandag 28 juni 2010 01:19 schreef Lau. het volgende:
Was 't een btje te doen? Dat stuk fietsen in de warmte?
Oh wat een slimme actiequote:Op maandag 28 juni 2010 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, dat viel hartstikke mee, was alleen wel wel m'n bidons vergeten, die stonden nog thuis lekker koud en vol water
goedemorgen
nee het is nog steeds hartstikke leuk, er ligt nog een stapel boeken die ik wilde lezen, maar de murakami's gingen voorquote:Op maandag 28 juni 2010 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja Zwabber, ben je al Murakamimoe?
Ik heb gisteren eindelijk Hard Boiled Wonderland and the End of the World uitgelezen, en ik vond het echt weer een geweldig boek
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee het is nog steeds hartstikke leuk, er ligt nog een stapel boeken die ik wilde lezen, maar de murakami's gingen voor
Kafka heb ik nog niks van gelezen, welke heb je en is het wat?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:29 schreef DeZwabber het volgende:
lees nog maar even door, dan kan ik misschien m'n kafka nog even lezen
Ooooh bah...quote:Op maandag 28 juni 2010 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Het is al 29 graden op mn kamer en dan heb ik nu nog geeneens zon
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:48 schreef DeZwabber het volgende:
Napoleon zit hier prachtige deuntjes te bedenken
Dan is Robert Jordan - Het Rad des Tijds wel wat voor je, twaalf delen van 800-1000 blz. per stuk en 13 en 14 worden nu postuum afgemaakt.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:42 schreef oh-oh het volgende:
Ah ok, ik heb het niet zo op korte verhalen.
De airco hier kan het nog goed bijbenen, net niet te fris voor een t-shirtquote:Op maandag 28 juni 2010 11:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Het kwik heeft hier inmiddels zonder zon al de 30 graden bereikt
Boh, mogen we bij jou komen zitten?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
De airco hier kan het nog goed bijbenen, net niet te fris voor een t-shirt. Ik zal alleen niet zomaar naar buiten kunnen lopen zonder eerst te acclimatiseren
Kistje, spijkerbroek en een verwassen metalshirt stel ik me zo voor?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
De airco hier kan het nog goed bijbenen, net niet te fris voor een t-shirt. Ik zal alleen niet zomaar naar buiten kunnen lopen zonder eerst te acclimatiseren
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:55 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kistje, spijkerbroek en een verwassen metalshirt stel ik me zo voor?
quote:
Pffff... vreselijk!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Het kwik heeft hier inmiddels zonder zon al de 30 graden bereikt
Aquacooler band dinges?quote:
Het shirt is nog vrij nieuw maar voor de rest, akelig nauwkeurigquote:Op maandag 28 juni 2010 11:55 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kistje, spijkerbroek en een verwassen metalshirt stel ik me zo voor?
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Het shirt is nog vrij nieuw maar voor de rest, akelig nauwkeurig
Ja die zit er klem tussenquote:Op maandag 28 juni 2010 12:42 schreef Lau. het volgende:
[..]
Aquacooler band dinges?
Die bal, daar achter, zit ie klem ertussen?![]()
Tessy laat hier geregeld ballen naar beneden vallen... Heel fijn...
Mooi plekje!quote:Op maandag 28 juni 2010 14:42 schreef oh-oh het volgende:
Dat is geen serre dat is onze bieb![]()
Van kantoor idd.
Nu ken(de) ik een paar ICT'ers in Groningen en ik vraag me nu af of jij daar eentje van bentquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:43 schreef Strega het volgende:
[quote]Op maandag 28 juni 2010 14:42 schreef oh-oh het volgende:
Dat is geen serre dat is onze bieb![]()
Van kantoor idd.
Mooi plekje!![]()
Doet Sjon weer een beetje normaal?
KPN Mobile, IBG of Essent?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nu ken(de) ik een paar ICT'ers in Groningen en ik vraag me nu af of jij daar eentje van bent![]()
voor Strega
Pagan hier!quote:Op maandag 28 juni 2010 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Iedereen gaat gewoon weg , ze compenseren allemaal, maar ik KAN niet compenseren want ik werk gewoon 40 uur
Geen, wel KPN Datacenter, later Atos Origin. Wel al vijf jaar geleden.quote:
Ja, nou, ik kon het ook niet over mijn hart verkrijgen dat beest buiten te zetten. We wonen in een vet drukke straat waar regelmatig katten dood gereden worden.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik weet dat ik de live stream kan kijken maar das toch net wel anders als je gewoon door moet werken he![]()
Qut, alleen daarom zou ik nooit een vreemde kat of hond binnen halen
Hij doet me sterk aan Othello denken, die is nu 16 en zeer gehoorzaam (en doof)quote:Op maandag 28 juni 2010 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of course not.
Vandaag heeft ie 1 scooter aangevallen en binnen geplast op kantoor vanochtend.
Maar vanmorgen heeft ie niet binnen gescheten, alleen heel hard gegild toen ik m uit bed pakte
Kun je niet bij je baas, op schoot, tv kijken?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:28 schreef oh-oh het volgende:Iedereen gaat gewoon weg , ze compenseren allemaal, maar ik KAN niet compenseren want ik werk gewoon 40 uur
Boh, tot ie 2 is overleeft ie dit niet bij mij hoor, dan heb ik m echt allang een keer doodgeschoptquote:Op maandag 28 juni 2010 15:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Hij doet me sterk aan Othello denken, die is nu 16 en zeer gehoorzaam (en doof)
Maar die heeft van pup tot ie ongeveer anderhalf was zo gesloopt. Dan ging ik einden wandelen, leren buiten plassen en poepen. We waren nog niet thuis, of hij ging in de hal zitten schijten, met zo'n blik van, ja, ik moest het inhouden tot we thuis waren.
Hele bankstellen, linoleum vloer, schoenen, tuinkussens, gewone kussen, sigaretten (ik rookte toen nog) en wat niet al heeft die hond verwoest. Pagan is wel eens zo kwaad geweest op hem, dat ik vreesde voor Ots leven.Ik had een paar weken in het ziekenhuis gelegen, komen we thuis, Pagan huis lekker opgeruimd en bloemen, nu je had de ravage moeten zien toen we thuiskwamen
![]()
Gelukkig is het na z'n puberteit een stuk beter gegaan, hij is nu natuurlijk oud, maar de jaren 2 t/m 14 is ie altijd erg braaf geweest. Er is dus nog hoop voor Sjon.
Ja daar had ik m dus ook laten zitten en ja dat zou ik wel ff sprayen.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nou, ik kon het ook niet over mijn hart verkrijgen dat beest buiten te zetten. We wonen in een vet drukke straat waar regelmatig katten dood gereden worden.
Ik had hem achteraf wel beter in het trappenhuis kunnen laten. Ik bedenk met net, moek die ook sprayen zeker?
Dat mocht ie willen, dan wil ik opslag hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 15:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Kun je niet bij je baas, op schoot, tv kijken?Voetbal dan hé!
Gvd mijn busje is bijna leegquote:Op maandag 28 juni 2010 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja daar had ik m dus ook laten zitten en ja dat zou ik wel ff sprayen.
Brrrrrrr vlooien vind ik nog erger dan teken
Ja, dat is dus echt een attitude probleem.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Boh, tot ie 2 is overleeft ie dit niet bij mij hoor, dan heb ik m echt allang een keer doodgeschopt![]()
En hij doet het ook gewoon buiten hoor, lekker overal schijten en pissen, maar hij doet t evenlief binnen, waarom zou je het in hemelsnaam ophouden als je t gewoon kan laten lopen?
Ja die ga ik halen zodra het niet meer te warm is om helemaal naar de reform te lopenquote:Op maandag 28 juni 2010 15:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat is dus echt een attitude probleem.![]()
Zou toch echt die Holly van Bach proberen.
Nou, die heb je sowieso wel verdiend, dus.....go for opslag!quote:Op maandag 28 juni 2010 15:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Kun je niet bij je baas, op schoot, tv kijken?Voetbal dan hé!
Ja. dat die stommerd zich zo druk maakt met dit weer!quote:Op maandag 28 juni 2010 15:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat is dus echt een attitude probleem.![]()
Zou toch echt die Holly van Bach proberen.
Nee daar is het me echt te warm voor.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, die heb je sowieso wel verdiend, dus.....go for opslag!
Whehehehehehe ja doe maar, je zit de hele tijd jezelf te quoten, quoten00bjequote:Op maandag 28 juni 2010 15:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja. dat die stommerd zich zo druk maakt met dit weer!
Wij gaan richting tv
Ja nooit meer doen dus he, van die vieze beesten binnenhalenquote:Op maandag 28 juni 2010 15:51 schreef Qwea het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de vensterbank waar die kat in zat ff echt 5 minuten ofzo.... daar lagen 4 verlamde vlooien.
Godverdomme
![]()
heb nog ff een beetje gesprayed en mijn hele huis maar bussie is nu leeg
Das nog erger dan afzien op de fietsquote:Op maandag 28 juni 2010 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
kom net terug uit rotterdam met de trein, de airco in die nieuwe sprinters doet het niet, het was er heet, benauwd, en vochtighet zweet liep met straaltjes voor m'n ogen, 30 graden in de volle zon toen ik uitstapte voelde als een koel briesje
Neequote:Op maandag 28 juni 2010 15:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nooit meer doen dus he, van die vieze beesten binnenhalen
Volgende keer gewoon t portiek uitschoppen ook, met vlooien en alquote:
Buh , met allemaal van die stinkende zwetende mensen in de trein, das de hel jaquote:Op maandag 28 juni 2010 15:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, was liever op de fiets gegaan
ik vind het klinken alsof ze de gekleurde stickertjes op het keyboard van een josti hadden verwisseldquote:Op maandag 28 juni 2010 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon t portiek uitschoppen ook, met vlooien en al![]()
Volkslied!
Oeh dat van Slowakijke is lekker melodieus zeg
quote:Op maandag 28 juni 2010 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vind het klinken alsof ze de gekleurde stickertjes op het keyboard van een josti hadden verwisseld
dat ligt er aan, wiens overtredingen hij niet zietquote:Op maandag 28 juni 2010 15:59 schreef oh-oh het volgende:
Bidden we dat de Spaanse scheids wel zn lenzen in heeft?
Ow ja!quote:Op maandag 28 juni 2010 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat ligt er aan, wiens overtredingen hij niet ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |