???quote:Op zondag 27 juni 2010 20:56 schreef LammeBiek het volgende:
nee ook geen buitenspel kutverslaggever
wat een mongool
FAAL ARBITRAGE!quote:
Inddquote:Op zondag 27 juni 2010 20:57 schreef MaxMark het volgende:
Twee grandioze arbitrale blunders op één dag
Andersom bedoel je?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:57 schreef RemcoW23 het volgende:
Voetballiefhebbers 2 - 0 Blatter
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goede reclame voor de technologische hulpmiddelen.
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:55 schreef Qwea het volgende:
D estream hapert. Zou iemand zo lief willen zijn en me die euro nog wat link stream willen pm;en?
De scheids vraagt het keurig netjes na aan de grens.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:57 schreef Rookert het volgende:
Kans om het goed te doen en nu alsnog goedkeuren, slaap lekker scheids
Enorme blunder inderdaad, schandelijk.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
waarom telt ie m nou?![]()
nou ben ik toch voor argentinië maar dit was gewoon pure bullshit!
ja dit wk gaat sowieso de boeken in als laatste wk zonder hulp van videobeeldenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goede reclame voor de technologische hulpmiddelen.
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:57 schreef MaxMark het volgende:
Twee grandioze arbitrale blunders op één dag
Nee dit soort ongein is juist goed om de druk op te voeren.. Al ligt die ouwe daar niet wakker van denk ikquote:
Dan zal het net zo erg zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:58 schreef Stiggie het volgende:
STOMME TERING BLATTER.
Ik ben voor Argentinië maar dit soort fouten in een toernooi zijn belachelijk. Zal maar tegen Nederland in een finale gebeuren.
Onzin. Arbitrage was gewoon erg goed, pas de laatste wedstrijden worden er een paar fouten gemaakt. Het is wel eens veel erger geweest.quote:
En zonder Blatterquote:Op zondag 27 juni 2010 20:58 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ja dit wk gaat sowieso de boeken in als laatste wk zonder hulp van videobeelden
Dat wel ja... Iedereen kijkt mee.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:59 schreef Confetti het volgende:
Wel mooi dat nu de hele wereld kan zien dat technologie nodig is.
Mja, of voor Nederland.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:58 schreef Stiggie het volgende:
STOMME TERING BLATTER.
Ik ben voor Argentinië maar dit soort fouten in een toernooi zijn belachelijk. Zal maar tegen Nederland in een finale gebeuren.
Nee, hij heeft hem gegevenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:59 schreef Anonymousz het volgende:
doelpunt afgekeurd of niet
ik ben in de war
Je mag iemand niet snel een hartaanval wensen, maar Blatter komt er toch dicht in de buurt.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:58 schreef Wilskracht het volgende:
Mexico had gewoon van het veld af moeten gaan.
Echt. Ik HOOP dat iemand Blatter aan gort schiet.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:57 schreef Bolter het volgende:
FIFA! bedankt voor het omzeep helpen van het mondiale voetbal.
Zou wat zijnquote:Op zondag 27 juni 2010 20:58 schreef Wilskracht het volgende:
Mexico had gewoon van het veld af moeten gaan.
Dit.quote:
Nahquote:Op zondag 27 juni 2010 21:00 schreef Bolter het volgende:
Ik dacht even dat ik die lijnrechter iets van "no goal" zag zeggen,... best een grote kans dat Rosetti het zag dat het geen goal was maar omdat die beelden niet mogen worden gebruikt ze het door lieten gaan.
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:00 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Who's that twat from argentina?
Whose that money grabbing whore?
Carlos Tevez is his name and he hasn't got a brain
and he won't be winning trophies anymore!
Tevez geldwolf![]()
![]()
Mogen ze op basis daarvan beslissingen nemen dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:58 schreef TheOnion het volgende:
Wat een naaistreek
Dit werd gewoon uit principe goedgekeurd. De grensrechter heeft echt wel doorgekregen dat het buitenspel was.
Nou, veel plezier met jouw voetballoze leven verder danquote:Op zondag 27 juni 2010 20:59 schreef LammeBiek het volgende:
als sepp niet video toelaat, dan ga ik nooiitt van mijn leven meer voetbal kijken
Oh wacht, NU gaat Sepp echt heel hard in zijn broek poepen denk ikquote:Op zondag 27 juni 2010 20:59 schreef LammeBiek het volgende:
als sepp niet video toelaat, dan ga ik nooiitt van mijn leven meer voetbal kijken
Veel plezier met deze laatste wedstrijd van je leven dan.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:59 schreef LammeBiek het volgende:
Op zo'n bepalende momenten is dat toch wel killing voor het imago van de sport in mijn ogen.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Onzin. Arbitrage was gewoon erg goed, pas de laatste wedstrijden worden er een paar fouten gemaakt. Het is wel eens veel erger geweest.
En vooral het WK weer daarvoorquote:Op zondag 27 juni 2010 20:59 schreef Gitank2 het volgende:
Ben bang dat dit WK dezelfde kant opgaat als het vorige..
Dat doen ze toch niet. Immers, dan moet de Fifa ( lees: corrupte Blatter ) veel gaan betalen voor al die camera's ( alsof dat zo'n moeite is voor die geldhond Blatter en zijn vriendjesquote:Op zondag 27 juni 2010 20:59 schreef Harlon het volgende:
Wat een falers. Eng-Dui verneukt, nu deze wedstrijd ook al weer een overduidelijke buitenspel goal wel goedgekeurd. Tijd voor een video ref.
Dus dat, anders roept de grens de scheids niet maar hem toe. Maar ik hoorde uit anonieme bronnen dat op dat moment de grens en scheids in hun oren gefluisterd kregen:quote:Op zondag 27 juni 2010 20:58 schreef TheOnion het volgende:
Wat een naaistreek
Dit werd gewoon uit principe goedgekeurd. De grensrechter heeft echt wel doorgekregen dat het buitenspel was.
Ja en dan? Platini. Wat ben je dan opgeschoten? Niks.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:00 schreef Disorder het volgende:
[..]
Echt. Ik HOOP dat iemand Blatter aan gort schiet.
Ja natuurlijk. Die man staat er toch om dat soort dingen te zienquote:Op zondag 27 juni 2010 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mogen ze op basis daarvan beslissingen nemen dan?
dit dusquote:Op zondag 27 juni 2010 21:00 schreef jrk1990 het volgende:
Begin van het wk was de arbitrage juist zeer goed. Maar dit soort momenten laten gewoon zien, dat er videobeelden moeten komen. Welk charme kan er nou verdwijnen, de charme van ongerechtigheid?
dont cry for me argentiniaquote:Op zondag 27 juni 2010 21:00 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Who's that twat from argentina?
Whose that money grabbing whore?
Carlos Tevez is his name and he hasn't got a brain
and he won't be winning trophies anymore!
Tevez geldwolf![]()
![]()
quote:
quote:
Is passie hequote:Op zondag 27 juni 2010 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Voor Blatter hoort dit allemaal bij het spel natuurlijk
Stoot zijn kop tegen de camera hoor omdat die vent er te dicht bij staat, pauperquote:Op zondag 27 juni 2010 21:03 schreef DaDude1987 het volgende:
Wat een pauper dat hij die camera wegslaat...
Emotie hè, passiequote:Op zondag 27 juni 2010 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Voor Blatter hoort dit allemaal bij het spel natuurlijk
Gefrustreerde mongool is het.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:03 schreef DaDude1987 het volgende:
Wat een pauper dat hij die camera wegslaat...
quote:
ik voor argentiniaquote:
Mwah, geen geld kwestie aangezien er ook duizend camera's per stadion staanquote:Op zondag 27 juni 2010 21:02 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat doen ze toch niet. Immers, dan moet de Fifa ( lees: corrupte Blatter ) veel gaan betalen voor al die camera's ( alsof dat zo'n moeite is voor die geldhond Blatter en zijn vriendjes) en dan krijgt Blatter uiteindelijk minder.
Alsof die vieze rukker nog niet genoeg geld heeft.
Ik denk dat hij Messi uit zijn tijd bij Willem II ook nog wel kent.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:04 schreef Dos37 het volgende:
Salcido is de enige speler die Romero echt kent vanuit de Eredivisie
duitsland genaaidquote:Op zondag 27 juni 2010 21:04 schreef Wilskracht het volgende:
Argentinie-Duitsland wordt beslist door de hand van Messi.
idd erg opvallendquote:Op zondag 27 juni 2010 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom heb ik nog steeds geen herhaling gezien van het eerste doelpunt? Heb ik die gemist of is die discutabele goal niet herhaald![]()
Niet herhaald neequote:Op zondag 27 juni 2010 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom heb ik nog steeds geen herhaling gezien van het eerste doelpunt? Heb ik die gemist of is die discutabele goal niet herhaald![]()
buitenspel, is al herhaling van geweestquote:Op zondag 27 juni 2010 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Fifaquote:Op zondag 27 juni 2010 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Inddquote:Op zondag 27 juni 2010 21:07 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Hoor je de commentator niet bijna klaarkomen als Messi ook maar in de buurt van de bal is?
Dit is een nep WK.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:05 schreef Crazy-M het volgende:
pff, dank je fifa, hoezo moeten er landen winnen (zo lijkt het tenminste nu wel)
overdrijf niet zo manquote:Op zondag 27 juni 2010 21:07 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Hoor je de commentator niet bijna klaarkomen als Messi ook maar in de buurt van de bal is?
Is wel herhaald, stond zelfs geen speler of keeper meer tussen die Argentijn en de achterlijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
nopequote:Op zondag 27 juni 2010 21:07 schreef Yonjuuni het volgende:
Ik heb die eerste goal minstens 3x in de herhaling gezien anders. NOS niks laten zien?
Ja, dat had de emotie weggenomen in het spel!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gelukkig is er geen video-ref. Dan hadden ze de beelden terug kunnen kijken en kunnen zien dat het buitenspel was. Dat was echt verschrikkelijk geweest.
Die eerste (buitenspel)goal is direct erna al een paar keer herhaald hoor. In ieder geval niet minder dan de tweede goal.quote:
Idd behoorlijk overdreven.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:07 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:07 schreef Yonjuuni het volgende:
Ik heb die eerste goal minstens 3x in de herhaling gezien anders. NOS niks laten zien?
FIFA geeft opdracht dit niet te vaak te herhaelen.Noem het zoeken, maar het valt wel opquote:Op zondag 27 juni 2010 21:07 schreef Yonjuuni het volgende:
Inderdaad, wat een arbitrale blunders vandaag zeg. Zo slecht zie ik zie bij de amateurs niet eens fluitenquote:
Je zou het haast gaan denken idd.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:08 schreef Zorro het volgende:
Als Nederland dacht WK te kunnen worden dan kunnen ze dat nu wel op hun buik schrijven. Daar zorgt de FIFA wel voor.
Nee, dat hebben we de eerste 20 minuten gezienquote:Op zondag 27 juni 2010 21:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het is ook sneu voor Argentinië, die hebben de scheids helemaal niet nodig om van Mexico () te winnen.
Niet echt vanaf de bovenkant toch? Vanachter het doel is het een stuk lastiger om te zien of het buitenspel is.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die eerste (buitenspel)goal is direct erna al een paar keer herhaald hoor. In ieder geval niet minder dan de tweede goal.
Messi schoot op doel en hij ging onderkant lat 30 cm voor(!) de doellijn, maar hij werd ten onrechte goed gekeurd.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat gebeurde er nou net na dat eerste doelpunt waar zo'n ophef over ontstond ?
Ik heb het gemist
Daarom staan de grens- en scheidsrechter IN het veldquote:Op zondag 27 juni 2010 21:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Niet echt vanaf de bovenkant toch? Vanachter het doel is het een stuk lastiger om te zien of het buitenspel is.
Lekker sportief, agressievelingen.quote:
quote:
Terecht ook, straks raak je nog geblesseerd door zo'n kutcamera.quote:
Terechte reactie. Cameraman was achterlijk dichtbijquote:Op zondag 27 juni 2010 21:11 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Lekker sportief, agressievelingen. :[
Dat ze er gauw uitvliegen![]()
![]()
Cameraman doet ook maar zn werk.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Terechte reactie. Cameraman was achterlijk dichtbij
1998 beldequote:Op zondag 27 juni 2010 21:08 schreef Zorro het volgende:
Als Nederland dacht WK te kunnen worden dan kunnen ze dat nu wel op hun buik schrijven. Daar zorgt de FIFA wel voor.
Die mongool loopt toch zelf met z'n zatte hoofd tegen die camera aan? Wat een dwaas.quote:
Zoals die sukkel die de camera een klap gaf.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:13 schreef Klummie het volgende:
[..]
Dats is geen reden om niet je verstand te gebruiken
eensch, opkenkeren die fifa kameeraaahquote:Op zondag 27 juni 2010 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Terechte reactie. Cameraman was achterlijk dichtbij
Heinze.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:13 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Zoals die sukkel die de camera een klap gaf.
Ik denk eerder z'n grensrechter. (Net als die Uruguyaan van vanmiddag.)quote:Op zondag 27 juni 2010 21:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Deze scheidsrechter krijgt dus ook geen wedstrijd meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |