quote:
05-06-2008 Mexico 1 - 4 Argentinië
04-06-2008 Mexico 1 - 4 Argentinië
11-07-2007 Mexico 0 - 3 Argentinië
24-06-2006 Argentinië E 2 - 1 E MexicoMeer info
26-06-2005 Mexico P 1 - 1 P Argentinië
09-03-2005 Mexico 1 - 1 Argentinië
10-07-2004 Argentinië 0 - 1 Mexico
20-08-1987 Argentinië P 0 - 0 P Mexico
17-08-1983 Argentinië 0 - 2 Mexico
24-07-1967 Mexico 2 - 2 Argentinië
Argentinië, ook. Maar daar gaat het hier niet omquote:
Vergeet niet dat ze ook Milito nog hebben...quote:Op zondag 27 juni 2010 12:27 schreef TheDutchguy het volgende:
Jammer dat Argentinie niet speelt met Aguero, Messi en Higuain. Tegen Zuid-Korea speelden die 3 fantastisch samen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:38 schreef Anonymousz het volgende:
Argentinie wint
Omdat Messi en HiguaínSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Argentinie in de finalequote:Op zondag 27 juni 2010 14:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze ook Milito nog hebben...
Wat een droom voorhoede hebben die Argentijen
quote:
Het is jammer dat hij Feyenoord coacht, maar ik vind zijn analyses altijd prima.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:09 schreef Pek het volgende:
Been is ook al een kenner tegenwoordig? Schei toch uit man, 3x niks, jeweetzelluf
speelde een goeie wedstrijd tegen Griekenlandquote:
Dat is alleen maar goedquote:
de goal van maxiquote:
Your logic is impeccable my childquote:Op zondag 27 juni 2010 20:09 schreef Pek het volgende:
Been is ook al een kenner tegenwoordig? Schei toch uit man, 3x niks, jeweetzelluf
Indeedquote:
Wordt eventueel wel en leuke kwartfinalequote:Op zondag 27 juni 2010 20:21 schreef golfer het volgende:
Hup Argentinië. Op naar de volgende walkover: Duitsland.
hou je smoel grafidiootquote:Op zondag 27 juni 2010 20:21 schreef Kwaliteit het volgende:
BIJNA ZOVER MENSEN!~1111111!!!!!!! WIE ZOU ER IN GODSNAAM WINNEN, JAMMER DAT DIE ROT MOFFEN DOOR ZIJN!
Salcido speelt de beste wedstrijden van z'n levenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga sowieso een groot gedeelte missen. Ik heb weinig vertrouwen meer in beide ploegen, en dan kijk ik liever naar het nieuwe seizoen van Topgear op de BBC.
Al denk ik dat Argentinie toch wel met 3-1 moet kunnen winnen. Met Rodriquez, Moreno en Salcido in de verdediging.
Juist niet opvallend zou je zeggenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Opvallend toch wel dat de velden er maar matigjes bij liggen.. maar goed.
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga sowieso een groot gedeelte missen. Ik heb weinig vertrouwen meer in beide ploegen, en dan kijk ik liever naar het nieuwe seizoen van Topgear op de BBC.
Mexico - Duitsland wordt het summum op dat gebiedquote:Op zondag 27 juni 2010 20:26 schreef Jivis het volgende:
Die Argentijnen zongen goed mee zeg.
Mooie semi Hitlergroet van Mexico.
Een munt?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:28 schreef ach het volgende:
Wat staan die scheidsrechters nou op de grond te gooien?
Punaises.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:28 schreef ach het volgende:
Wat staan die scheidsrechters nou op de grond te gooien?
Nee, niet bepaald! Lijkt wel van die kitserige operette marsmuzak!quote:
er lag iets blauws op de grond (begin gemist dus dit was volgens mij de munt), de rechter van het rijtje pakt dat op, de middelste wijst op de rechterbroekzak van die persoon, hij haalt er wat uit en geeft dat aan de middelste, de middelste laat het vervolgens op de grond vallenquote:
Dan verkopen ze ze niet meer en dat scheelt omzetquote:Op zondag 27 juni 2010 20:32 schreef -Willempie- het volgende:
Lelijk tenue van die Argentijnen, waarom niet gewoon de zwarte broek?
Had ik ook al, dacht dat het aan mij lagquote:Op zondag 27 juni 2010 20:32 schreef Ciske- het volgende:
Op de één of andere manier vind ik de kleur shirts/broekjes verwarrend. Hoewel het toch niet op elkaar lijkt ofzo.
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:32 schreef -Willempie- het volgende:
Lelijk tenue van die Argentijnen, waarom niet gewoon de zwarte broek?
Je doet je naam wel eer aan he.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:34 schreef kneusje28 het volgende:
wat is dat voor raar geluid, soort bijen ofzo?
staat niet in zijn taakomschrijvingquote:Op zondag 27 juni 2010 20:36 schreef wolferl het volgende:
Als die grensrechter even helpt![]()
Maar nee, die blijft staan.
Dit dusquote:Op zondag 27 juni 2010 20:36 schreef wolferl het volgende:
Als die grensrechter even helpt![]()
Maar nee, die blijft staan.
Shit, en ik heb net al gefapt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Ik vond hem altijd wel goedquote:Op zondag 27 juni 2010 20:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We krijgen straks nog spijt dat 'ie weggaat
Mutequote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef Kwaliteit het volgende:
kan die commentator niet z'n bek houwe? tering wat irritant
Mute..quote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik vind hem best goed. Zonder commentaar is er geen drol aanquote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef Kwaliteit het volgende:
tot nog toe wel, maar dat kan zo weer omdraaienquote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mexico is gewoon beter dan Argentinië
Daar wordt hij voor betaald he.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Mexico begint zeer goed, Argentinië wacht af..quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mexico begint zeer goed, Argentinië wacht af..
Merci.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mexico begint zeer goed, Argentinië wacht af..
Jupquote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef Sheepcidus het volgende:
Die Salcido wordt zeker wel verkocht zo.
Ik kan niet wachten om hem in actie te zien. Hij laat veel zien dit toernooiquote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Onze nieuwe spits he wat een geweldenaar
Misschien valt hij zelf wel in als het nodig isquote:
schot van salcido op de latquote:Op zondag 27 juni 2010 20:50 schreef LammeBiek het volgende:
ik zet hem net aan.. is er wat bijzonders gebeurd deze 20 minuten?
3 goede kansen voor Mexicoquote:Op zondag 27 juni 2010 20:50 schreef LammeBiek het volgende:
Niveautje Engelandquote:Op zondag 27 juni 2010 20:48 schreef Stiggie het volgende:
Slechte passes zeg
Maradonna veegde met z'n vinger onder zn neus wat cokerestjes weg. Voor de rest, sja, ach....quote:Op zondag 27 juni 2010 20:50 schreef LammeBiek het volgende:
Valt ook wel mee..quote:Op zondag 27 juni 2010 20:51 schreef Kwaliteit het volgende:
Kut, het meest veelzijdige stukje vlees, KUT!
Hoerrrr...quote:Op zondag 27 juni 2010 20:52 schreef JohnDDD het volgende:
Meekijk-vriendin en ik zijn net op een dieptepunt aangeland.
Vriendin: Ahhh is dat nou Messi!
Ik: Ja
Vriendin: Wauw ik hoorde dat ie zo goed was maar hij is ook nog eens heel mooi. Een heel teder gezicht heeft ie.
Ik: Ja?
Vriendin: Ja echt wel. Zie jij dat niet dan? Ik bedoel, als ik homo was zou ik me wel lekker door Messi in m'n kontje laten pakken hoor.
Ik: Daar hoef je geen man voor te zijn om je door Messi in je kont te laten pakken.
Vriendin: Hmm je hebt gelijk. Ok dan zeg ik het zo: man of vrouw ik zou me lekker door Messi laten pakken. In m'n kontje.
Ik: Dus jij wilt je wel door Messi laten pakken? Zonder hem te kennen hem gesproken te hebben of echt te weten wie hij is?
Vriendin: Oeh het mysterie daar doe ik het juist om. Heerlijk, zo'n goaltjesdief, die er vaak eentje meepikt. Nou hij mag mijn goaltje ook wel eens meepakken hoor.
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:52 schreef JohnDDD het volgende:
Vriendin: Wauw ik hoorde dat ie zo goed was maar hij is ook nog eens heel mooi. Een heel teder gezicht heeft ie.
Vriendin: Ja echt wel. Zie jij dat niet dan? Ik bedoel, als ik homo was zou ik me wel lekker door Messi in m'n kontje laten pakken hoor.
Ik: Daar hoef je geen man voor te zijn om je door Messi in je kont te laten pakken.
Vriendin: Hmm je hebt gelijk. Ok dan zeg ik het zo: man of vrouw ik zou me lekker door Messi laten pakken. In m'n kontje.
Ik: Dus jij wilt je wel door Messi laten pakken? Zonder hem te kennen hem gesproken te hebben of echt te weten wie hij is?
Vriendin: Oeh het mysterie daar doe ik het juist om. Heerlijk, zo'n goaltjesdief, die er vaak eentje meepikt. Nou hij mag mijn goaltje ook wel eens meepakken hoor.
JohnDDD is jaloers op Messiquote:Op zondag 27 juni 2010 20:52 schreef JohnDDD het volgende:
Verder is het gezellig in jullie camper in de volksbuurt?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:52 schreef JohnDDD het volgende:
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:52 schreef JohnDDD het volgende:
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Verder is het gezellig in jullie camper in de volksbuurt?
Ze is al dronken?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:52 schreef JohnDDD het volgende:
Volgens mij nietquote:Op zondag 27 juni 2010 20:54 schreef Mr.Chandon het volgende:
ik zet hem net aan.. is er wat bijzonders gebeurd deze 25 minuten?
Dudequote:Op zondag 27 juni 2010 20:52 schreef JohnDDD het volgende:
Koos Alberts op, stereo op 10, TV mute, kratjes pils voor t huus, partytent voor het huus, en lekker gaan...quote:Op zondag 27 juni 2010 20:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Verder is het gezellig in jullie camper in de volksbuurt?
Die klootzak. Ik heb haar nog nooit anaal mogen doen, en dat komt even met zijn miljoenen op TV en mag meteen.quote:
Klopt en flink ookquote:Op zondag 27 juni 2010 20:55 schreef the_legend_killer het volgende:
BUITENSPEL !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |