Dan verkopen ze ze niet meer en dat scheelt omzetquote:Op zondag 27 juni 2010 20:32 schreef -Willempie- het volgende:
Lelijk tenue van die Argentijnen, waarom niet gewoon de zwarte broek?
Had ik ook al, dacht dat het aan mij lagquote:Op zondag 27 juni 2010 20:32 schreef Ciske- het volgende:
Op de één of andere manier vind ik de kleur shirts/broekjes verwarrend. Hoewel het toch niet op elkaar lijkt ofzo.
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:32 schreef -Willempie- het volgende:
Lelijk tenue van die Argentijnen, waarom niet gewoon de zwarte broek?
Je doet je naam wel eer aan he.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:34 schreef kneusje28 het volgende:
wat is dat voor raar geluid, soort bijen ofzo?
staat niet in zijn taakomschrijvingquote:Op zondag 27 juni 2010 20:36 schreef wolferl het volgende:
Als die grensrechter even helpt![]()
Maar nee, die blijft staan.
Dit dusquote:Op zondag 27 juni 2010 20:36 schreef wolferl het volgende:
Als die grensrechter even helpt![]()
Maar nee, die blijft staan.
Shit, en ik heb net al gefapt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Ik vond hem altijd wel goedquote:Op zondag 27 juni 2010 20:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We krijgen straks nog spijt dat 'ie weggaat
Mutequote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef Kwaliteit het volgende:
kan die commentator niet z'n bek houwe? tering wat irritant
Mute..quote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik vind hem best goed. Zonder commentaar is er geen drol aanquote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef Kwaliteit het volgende:
tot nog toe wel, maar dat kan zo weer omdraaienquote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mexico is gewoon beter dan Argentinië
Daar wordt hij voor betaald he.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef Kwaliteit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |