quote:Op maandag 28 juni 2010 00:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waar is Bellatrix om 'm in te koppen!
Neeeee ik kop hem niet inquote:Op maandag 28 juni 2010 00:36 schreef charmed_angel het volgende:
Pffff ik heb het heet
voor de rest alleen maar feyenoorders gehadgeloof ik
Okee vind ik niet eens zon groot verschil. Mijn broer en zijn vrouw schelen ook 4 jaar en zijn al 10 jaar samen.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tevens was hij 4 jaar jonger dan ik, dus werkte siewosie niet
Nou, ik vind 4 jaar ook wel kunnen hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 00:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee vind ik niet eens zon groot verschil. Mijn broer en zijn vrouw schelen ook 4 jaar en zijn al 10 jaar samen.
Maar m'n broer is te jong?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik vind 4 jaar ook wel kunnen hoor
Ja maar ik was 20 en hij 16quote:Op maandag 28 juni 2010 00:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee vind ik niet eens zon groot verschil. Mijn broer en zijn vrouw schelen ook 4 jaar en zijn al 10 jaar samen.
oeh, goeie!quote:
Dan wordt t eerder pijnlijk dan heetquote:Op maandag 28 juni 2010 00:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waar is Bellatrix om 'm in te koppen!
hahahahahahaha, dat is wel raar ja, op zo'n leeftijdquote:Op maandag 28 juni 2010 00:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik was 20 en hij 16hij leek wel ouder, zat ik achterop zijn scooter
![]()
Zij of hij 4 jaar jonger?
Mijn man is 2 jaar jonger dan ik. Ik kwam altijd met jongere vriendjes thuis.
4 jaar is inderdaad niks......quote:Op maandag 28 juni 2010 00:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik vind 4 jaar ook wel kunnen hoor
Ik heb ook nog een broertjequote:Op maandag 28 juni 2010 00:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, goeie!
Misschien ook niet
Maar ik ben niet heel erg op zoek momenteel
Dus dan knap ik op alles af
ik ookquote:Op maandag 28 juni 2010 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een broertjehij wordt 28 dit jaar
quote:Op maandag 28 juni 2010 00:38 schreef charmed_angel het volgende:
iBenny je staat weer op 1![]()
Bij de dagcijfers
Ik ga niet gelijk iemand zijn leeftijd vragen, kwam ik pas na een week achterquote:Op maandag 28 juni 2010 00:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahahaha, dat is wel raar ja, op zo'n leeftijd
Ik ben ook niet op zoek hoor. Heb wel andere dingen aan mijn hoofd dan de liefde om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, goeie!
Misschien ook niet
Maar ik ben niet heel erg op zoek momenteel
Dus dan knap ik op alles af
Ai pijnlijk.... Onverwacht of zag je het aankomenquote:Op maandag 28 juni 2010 00:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ook
Maar ik ben net gedumpt dus niet ECHT op zoek, meer uit "ik wil niet alleen zijn"
Sorry ik ben bezetquote:Op maandag 28 juni 2010 00:43 schreef Koen66 het volgende:
Nog iemand op zoek naar een man van zo rond de 37? Heb mijn zwager in de aanbieding
Ow dat is balen, lange relatie geweest?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ook
Maar ik ben net gedumpt dus niet ECHT op zoek, meer uit "ik wil niet alleen zijn"
19 en 15 kan tegenwoordig gewoonquote:Op maandag 28 juni 2010 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
4 jaar is inderdaad niks......
Ene 4 jaar is ook weer niet de andere 4 jaar....
Als je 19 bent is 15 'not done'
bij 29 is 25 weer geen probleem...
En als je acteur/topsporter ed is zelfs 24 jaar geen probleem kennelijk
Dat is ook wel zo, helemaal als ie ouder lijktquote:Op maandag 28 juni 2010 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga niet gelijk iemand zijn leeftijd vragen, kwam ik pas na een week achtertja en toen was ik al verliefd
eh... het was een beetje aparte relatie dus ik kon het verwachten, maar toch was het een klapquote:Op maandag 28 juni 2010 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ai pijnlijk.... Onverwacht of zag je het aankomen
quote:Op maandag 28 juni 2010 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij moet ie zelfs nog ontmaagd worden
maand of 3... maar wel heel heftigquote:Op maandag 28 juni 2010 00:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat is balen, lange relatie geweest?
quote:"Het prikje doet geen pijn" zei de dokter, en inderdaad voelde hij er zelf niets van
Ja maar toch is het vaag, nou ja bij mij dan. Het voelde gewoon niet goed. En de spanning tussen mij en die feyenoorder liep hoog op. Dus heb ik het uitgemaaktquote:
Ik weet het ook niet meer hoor....quote:
Oh, dat is helemaal naar ja, dat je steeds afgewisseld vrijgezel bentquote:Op maandag 28 juni 2010 00:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar toch is het vaag, nou ja bij mij dan. Het voelde gewoon niet goed. En de spanning tussen mij en die feyenoorder liep hoog op. Dus heb ik het uitgemaakten toen het eindelijk uit was, had die Feyenoorder een vriendin. We liepen elkaar telkens mis.
ik heb al genoeg aan mijn vrouw van 39quote:Op maandag 28 juni 2010 00:43 schreef Koen66 het volgende:
Nog iemand op zoek naar een man van zo rond de 37? Heb mijn zwager in de aanbieding
Echt? Hoe kan dat dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij moet ie zelfs nog ontmaagd worden
Maar met die gescheiden vrouw met kind zal ie toch wel seks gehad hebben?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer hoor....
Volgens mij zit ie te wachten totdat de ware aanklopt ofzo.....
Of hij komt opeens met een gescheiden vrouw met kind aanzetten.
Maar het zou me zelfs niet eens verbazen dat ie opeens een keer uit de kast gaat komen......
Wettelijk mag het niet, als de ouders van die van 15 je aangeven dan hang je volgens mij......quote:
Nee, dat is niet gebeurd, ik zou er niet van opkijken bedoelde ikquote:Op maandag 28 juni 2010 00:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar met die gescheiden vrouw met kind zal ie toch wel seks gehad hebben?
supertofquote:
Het is omdat mijn vriendin me tegenhield anders was ik vreemd gegaan met hem, en was het uiteindelijk toch wat gewordenquote:Op maandag 28 juni 2010 00:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat is helemaal naar ja, dat je steeds afgewisseld vrijgezel bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |