Ik heb eigenlijk ook geen Fobo/quote:

Heb d'r eigenlijk alleen gespot op het 'Oranjespandoek'quote:Op maandag 28 juni 2010 00:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Mar heeft al vaak genoeg foto's gepost hier!

maar nooit met mijn tong in mijn neusquote:Op maandag 28 juni 2010 00:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Mar heeft al vaak genoeg foto's gepost hier!

quote:Op maandag 28 juni 2010 00:21 schreef Marlalala het volgende:
[..]
maar nooit met mijn tong in mijn neus

quote:

quote:Op maandag 28 juni 2010 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
hoe is het hier?
Ik ga weer verder slapen

Ik zeg doen!quote:Op maandag 28 juni 2010 00:21 schreef Marlalala het volgende:
[..]

Wat fijn dat je speciaal wakker bent geworden om dit te postenquote:Op maandag 28 juni 2010 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
hoe is het hier?
Ik ga weer verder slapen

c_atjequote:Op maandag 28 juni 2010 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
hoe is het hier?
Ik ga weer verder slapen

Ik heb het wel eens geprobeerd maar het lukt me nietquote:Op maandag 28 juni 2010 00:21 schreef Marlalala het volgende:
[..]

Ja lief hèquote:Op maandag 28 juni 2010 00:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat fijn dat je speciaal wakker bent geworden om dit te posten!

Beste c_a'tje ooitquote:Op maandag 28 juni 2010 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
hoe is het hier?
Ik ga weer verder slapen

Me too, ik heb een veel te kort zielig tongetje....quote:Op maandag 28 juni 2010 00:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens geprobeerd maar het lukt me niet

quote:Op maandag 28 juni 2010 00:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]

oh nee hoor, ik maakte meer een grapjequote:Op maandag 28 juni 2010 00:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad voor PSV.
Ja, maar is voetbal een reden om om iemand niet te mogen omdat toevallig iemand in je directe omgeving voor een rivaal is?

Lukt makkelijk bij mij.. Maar ik heb ook wel een redelijk lange tongquote:Op maandag 28 juni 2010 00:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]

Ik ookquote:Op maandag 28 juni 2010 00:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mij ook niet, Met mijn haren maak ik (binnenkort waarschijnlijk) meer kans. Ooit kon ik ze zelfs in mijn mond stoppen.

Hmmm hoe vond je Duitse chica dat ?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lukt makkelijk bij mij.. Maar ik heb ook wel een redelijk lange tong

Ja, met het "panuitlikken"?quote:

Dan heb je wel erg lang haarquote:Op maandag 28 juni 2010 00:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook
Ik heb ooit ook wel eens een foto van mezelf laten maken met alleen mn haar voor mn borsten en je zag niks

hahaha, wat ben je toch liefquote:Op maandag 28 juni 2010 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]kan je vrijdag niet vrij krijgen? Neem ik een fles wijn mee voor je

Praatjes vullen geen gaatjes, posten die hapquote:Op maandag 28 juni 2010 00:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook
Ik heb ooit ook wel eens een foto van mezelf laten maken met alleen mn haar voor mn borsten en je zag niks

Okeequote:Op maandag 28 juni 2010 00:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh nee hoor, ik maakte meer een grapje
ik heb WEL eens voor de grap tegen hem gezegd dat ik smoorverliefd was op een Feyenoorder...
Hij schrok wel!

quote:Op maandag 28 juni 2010 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn ex van 12 jaar geleden was voor Ajax
ik wist het niet hoormaar hij was wel leuk. Maar goed werkte niet, ik heb het uitgemaakt omdat ik verliefd werd op een ander, die was voor Feyenoord
maar bezet
ook nog met een PSV-er gehad, dat werkte iets beter.

quote:Op maandag 28 juni 2010 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
ik wist het niet hoormaar hij was wel leuk. Maar goed werkte niet, ik heb het uitgemaakt omdat ik verliefd werd op een ander, die was voor Feyenoord
maar bezet

Toen nog welquote:

Dat was zo lang geleden dat ik ze heul niet digitaal hebquote:Op maandag 28 juni 2010 00:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes, posten die hap!

Stel ik krijg een vriendin en die is voor Ajax, zal ik haar echt niet afwijzen. Tenzij ze constant te anti-PSV doet. Dat vind ik zo kinderachtig. Tuurlijk heb ik als PSV=er een hekel aan ajax. Maar ik ga wel gewoon met respect om met Ajax=supporters. Het moet wel leuk blijven en het leven draait niet alleen om voetbal.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
maar bezet

Inscannenquote:Op maandag 28 juni 2010 00:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was zo lang geleden dat ik ze heul niet digitaal heb

Je bent liefquote:Op maandag 28 juni 2010 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
maar bezet

perkament?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was zo lang geleden dat ik ze heul niet digitaal heb

Het maakt mij niet uit hoor, waar iemand voor isquote:Op maandag 28 juni 2010 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
maar bezet

Okee. Ik post ook niet zo snel meer foto's van mezelf op het open net. Als mensen een foto van me willen moeten ze of lang aardig tegen me doen hier op FOK dan wil ik er wel 1 mailen of ze moeten me maar meeten.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toen nog wel
Als ik het nu doe dan zijn het geen foto's die ik snel op internet gooi

quote:Op maandag 28 juni 2010 00:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stel ik krijg een vriendin en die is voor Ajax, zal ik haar echt niet afwijzen. Tenzij ze constant te anti-PSV doet. Dat vind ik zo kinderachtig. Tuurlijk heb ik als PSV=er een hekel aan ajax. Maar ik ga wel gewoon met respect om met Ajax=supporters. Het moet wel leuk blijven en het leven draait niet alleen om voetbal.

M'n vader kan 'm zelfs in z'n oog stekenquote:Op maandag 28 juni 2010 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Me too, ik heb een veel te kort zielig tongetje....

Tevens was hij 4 jaar jonger dan ik, dus werkte siewosie nietquote:Op maandag 28 juni 2010 00:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stel ik krijg een vriendin en die is voor Ajax, zal ik haar echt niet afwijzen. Tenzij ze constant te anti-PSV doet. Dat vind ik zo kinderachtig. Tuurlijk heb ik als PSV=er een hekel aan ajax. Maar ik ga wel gewoon met respect om met Ajax=supporters. Het moet wel leuk blijven en het leven draait niet alleen om voetbal.

geen scannerquote:

mummie is wel heel overdrevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |