Oh god, jij bent ook zo'n type die ze eerst in de wodka doopt?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:25 schreef Californium het volgende:
ik droomde dat wij met z'n tweeen (huisgenoot en ik) voor de rechtbank moesten komen omdat we tampons verkeerd gebruiken![]()
why????
word je lekker snel dronken vanquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh god, jij bent ook zo'n type die ze eerst in de wodka doopt?
Ik verstuif het altijd gewoon met een plantenspuit tegen m´n verhemelte.quote:
Een echtequote:
ook wel bekend als een Yakubu'utjequote:Op woensdag 30 juni 2010 10:17 schreef jna het volgende:
Ik droomde dat we tegen Brazilië allemaal kansen voor open doel naast knalde
Het is in ieder geval ietsquote:Onlangs heeft u problemen ondervonden met mobiel internet. Onze excuses hiervoor. Wij hebben er de afgelopen weken alles aan gedaan om voor u de problemen op te lossen. De 'filevorming' op het 3G netwerk voor mobiel internet is gelukkig opgelost. U kunt nu weer volop gebruikmaken van onze diensten.
Tegemoetkoming
Wij vinden het vervelend dat u hinder heeft gehad van de netwerkproblemen. Daarom willen wij u graag tegemoetkomen. Binnenkort ontvangt u twee maanden van de abonnementskosten van uw internetbundel van ons terug: één maand voor het ongemak en één maand als bonus. Beide bedragen worden verdeeld over twee facturen. U vindt ze daar als volgt terug:
* Eerste maand - Coulance Netwerk: € 12,56
* Tweede maand - Bonus Coulance Netwerk: € 12,56
Met vriendelijke groeten,
Alexander Hamel
Directeur T-Mobile Klantenservice
ex btw?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:04 schreef Bravebart het volgende:
Maarja, 26 euro, terwijl mijn bereik nog steeds geen snars verbeterd is
Oh en ik 'betaal' per maand 14.50 aan internet, dus waar die 12.56 nou op slaat
Heb ik al doorgerekend, maar ik kon niet op een logisch getal uitkomenquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemiddag
Wat een hitte weer.
quote:Extreme hitte is in aantocht naar Nederland. In een subtropische zuidenstroming worden vrijdag in Limburg temperaturen tot 37 graden verwacht.
Ik ging toch al BBQ-en, dus erg veel merk ik er niet vanquote:
Gewoon in de zon leggen, scheelt je weer lucifers enzoquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ging toch al BBQ-en, dus erg veel merk ik er niet van
Oh ik hoef zelf gelukkig alleen maar toe te kijken en vlees te claimenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:07 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon in de zon leggen, scheelt je weer lucifers enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |