Wat is die site waar jullie willen bestellen?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Brievenbuspost!Met nfu oh is hij er natuurlijk wel sneller, helemaal als hij gelijk thuis bezorgd wordt
Ik heb de instelling 'add extra hair to fingers' nog niet gevonden op mijn cameraquote:Op zondag 27 juni 2010 20:20 schreef princess-a het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb niet écht harige vingers hoorLigt aan de camera
Ik denk dat alles mat maken en dan daar overheen je tip glanzend maken misschien een stuk makkelijker is?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:59 schreef Empathologica het volgende:
Had net m'n nagels gelakt, tip afgeplakt en de rest mat gelakt. Werd een gigantische faal, maar zonder plakband lakken lukt me niet. Is dat ook gewoon oefening en vaste hand kweken of kan het ook makkelijker?
Tevens tvp hehhe. Nagellakn00b hier.
Agree, en dan je vinger draaien ipv het kwastje.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dat alles mat maken en dan daar overheen je tip glanzend maken misschien een stuk makkelijker is?
Wat lievquote:
Meloenentenen!quote:
Beth's blue van Models Ownquote:Op zondag 27 juni 2010 21:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Meloenentenen!
De consensus lijkt lichtblauw te zijn dus ik ga een lichtblauwe creme lakken. Nu nog uitzoeken welke...
Mooi groen is mooiquote:
Alicequote:Op zondag 27 juni 2010 20:20 schreef princess-a het volgende:
Na mijn enthousiaste bericht vanmiddag was ik net eindelijk in de gelegenheid mn telefoonfoto's te bekijken. Berry camera's zijn verre van brak dus ik heb het zwaar gehad met kiezen. Omdat kiezen niet mijn ding is, kies ik gewoon niet en ga ik jullie schaamteloos Absolutely Alice spammen.![]()
Voor wie denkt dat holo's in de zon echt dé shit zijn (;)) meet; Glitturs!
1 laagje P2 Fancy + 1 laagje Absolutely Alice = Feest!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Hij blijft mooi.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:10 schreef Debsterr het volgende:
Ik plemp lekker nog eens m'n holo neer. Die cuticle remover wil ik ook nog eens hebben, want lemony flutter is voor m'n handen niet geschikt
.
[ afbeelding ]
Ik zie nu pas dat m'n geweldige auto op de achtergrond staat.
[..]
Wat lieven leuk
.
Die staat hier wel voor me samen met Cattitude, Snowcone en nog een paar.quote:
Die is mooi!!quote:
Whieee!! Gaaf!!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:20 schreef princess-a het volgende:
Na mijn enthousiaste bericht vanmiddag was ik net eindelijk in de gelegenheid mn telefoonfoto's te bekijken. Berry camera's zijn verre van brak dus ik heb het zwaar gehad met kiezen. Omdat kiezen niet mijn ding is, kies ik gewoon niet en ga ik jullie schaamteloos Absolutely Alice spammen.![]()
Voor wie denkt dat holo's in de zon echt dé shit zijn (;)) meet; Glitturs!
1 laagje P2 Fancy + 1 laagje Absolutely Alice = Feest!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
How cute!! En dat je het voor elkaar krijgt op je tenen, dat gefriemel!quote:
Mooie holoquote:Op zondag 27 juni 2010 21:10 schreef Debsterr het volgende:
Ik plemp lekker nog eens m'n holo neer. Die cuticle remover wil ik ook nog eens hebben, want lemony flutter is voor m'n handen niet geschikt
.
[ afbeelding ]
Vooral omdat er SV over heen zitquote:Op zondag 27 juni 2010 21:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die is mooi!!![]()
[..]
Whieee!! Gaaf!!
[..]
How cute!! En dat je het voor elkaar krijgt op je tenen, dat gefriemel!
[..]
Mooie holo
Ja, ligt dat aan de zomer joh? Wist ik niet!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat is het enige voordeel aan de zomer. Je nagels groeien als onkruid.
Ik dacht dat het psychisch was, mijn nagels gaan opeens als een mallequote:Op zondag 27 juni 2010 21:30 schreef MinderMutsig het volgende:
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ligt dat aan de zomer joh? Wist ik niet!
Mwehehe en dat is precies de tijd waarop ik besloten heb ze een stuk korter te vijlenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |