Misschien wel, misschien nietquote:Op zondag 27 juni 2010 19:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar jij had ;t ook niet kunnen weten.
Ik heb nog wel aan je gedacht.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet
en wat een TTen de TS
niet te vergeten
Hadden we elkaar zo lang niet gezien?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
we hadden elkaar anderlhalf jaar niet gezien, toen rose een weekend naar haar ouders was kwam jij langs voor een massage, en de dag nadat ze weer thusi was van dat weekend ging t uit tussenmij en rose. Ze heeft toen nog wel een tijdje bij me gewoond ivm rijbewijs en werk.
Ik vroeg me af of ik je tegen zou komen.quote:
Das waar, had me eerder gesmst dan hadden we wat kunnen afsprekenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of ik je tegen zou komen.Maar nee dus.
En anders had ik je ook niet gesmst he ;p
Ik moest haasten. En we zien elkaar toch over 2 weken?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das waar, had me eerder gesmst dan hadden we wat kunnen afspreken
Dus als nog niks gewordenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moest haasten. En we zien elkaar toch over 2 weken?
En sowieso, was om 1 uur vertrokken, en 6 uur pas thuis.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus als nog niks geworden.Daar ga ik wel van uit
Echt niet.quote:
Dat is waar, maar wel een leuke onderbrekingquote:Op zondag 27 juni 2010 20:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En sowieso, was om 1 uur vertrokken, en 6 uur pas thuis.Dan had het nog langer geduurd.
Dat is wel zo ja.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar, maar wel een leuke onderbreking
Dan moet je een nieuw kliekjestopic openen.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moet je een nieuw kliekjestopic openen.
Maak je eigen SC dan.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:18 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Maak je eigen SC dan.
SwJ is toch weg.. en Chowi is on your side..
Dan heb je pech. Je hebt onze toch ook leuk zomaar overgenomen?quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan heb je pech. Je hebt onze toch ook leuk zomaar overgenomen?
Dat viel opzich ook wel mee, ik had een boek mee. Maar bijna een uur wachten in Leeuwarden, dat was gewoon kutquote:Op zondag 27 juni 2010 20:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien had je reis dan niet voor je gevoel zo lang geduurd
Nee. Schijtvervelend vooral.quote:
gelukkig kon ik mijn uur wachten opsplitsen door een halfuur in Zwolle en een half uur in Zutphen de zijn(wel grotendeels in de trein kunnen zittenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat viel opzich ook wel mee, ik had een boek mee. Maar bijna een uur wachten in Leeuwarden, dat was gewoon kut
Wel. Vooral omdat jullie het nodig vinden om een kliekjestopic voor 4 mensen te openen. Hoe intolerant kan je zijn.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel. Vooral omdat jullie het nodig vinden om een kliekjestopic voor 4 mensen te openen. Hoe intolerant kan je zijn.
Grapjas. In Gennep mocht ik al 10 minuten wachten op de bus, in Nijmegen een kwartier, in Zwolle 5 minuten en in Leeuwarden 55 minuten.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
gelukkig kon ik mijn uur wachten opsplitsen door een halfuur in Zwolle en een half uur in Zutphen de zijn(wel grotendeels in de trein kunnen zitten)
Staat alsnog niet echt uitnodigend.quote:
verjaardag was laatste ker ja, maar teon had ik net een week watmet orse, en rose enik zijn anderhlafjaar samen geweest.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hadden we elkaar zo lang niet gezien?Toen met je verjaardag nog toch?
Had ze werk dan?
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Staat alsnog niet echt uitnodigend.
Users die overal uitgekotst worden ook niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Staat alsnog niet echt uitnodigend.
Jezus wtfquote:Op zondag 27 juni 2010 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
verjaardag was laatste ker ja, maar teon had ik net een week watmet orse, en rose enik zijn anderhlafjaar samen geweest.
en thuiszorg
Dan toch niet.quote:
Ik krijg meer het idee dat je aan het wachten was dan onderwegquote:Op zondag 27 juni 2010 20:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Grapjas. In Gennep mocht ik al 10 minuten wachten op de bus, in Nijmegen een kwartier, in Zwolle 5 minuten en in Leeuwarden 55 minuten.
Er zijn alsnog meer users die uitgekotst worden dan die Heatseeker, Chowi, RitseB of Myraela heten.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Users die overal uitgekotst worden ook niet.
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zijn alsnog meer users die uitgekotst worden dan die Heatseeker, Chowi, RitseB of Myraela heten.
Nah. 3 kwartier in de bus, anderhalf uur van nijmegen naar zwolle, 50 minuten van zwolle naar leeuwarden, 20 minuten van 058 naar sneek.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik krijg meer het idee dat je aan het wachten was dan onderweg
dat zet ik niet onlinequote:Op zondag 27 juni 2010 20:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jezus wtfNooit geweten dat ;t zo lang was
Waarom had je zo lang met rose?
Dat het niet uitnodigend hoeft te zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:28 schreef RitseB het volgende:
[..]
Oh, die zin snap ik niet helemaal in die context
wtvr.quote:
Voornamelijk hun macht misbruikenquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat het niet uitnodigend hoeft te zijn.
Ja, leuk dat jij er ook wasquote:
Heb ik ;t over HCRM alleen dan?quote:
Nee.quote:
Nee.quote:
Ik vind van niet, maar dat moet dan allemaal wel kunnen natuurlijkquote:Op zondag 27 juni 2010 20:33 schreef Trevland het volgende:
Nu niet zo lang wachten op de volgende keer?
Volgende x mij ook uitnodigen?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu niet zo lang wachten op de volgende keer?
Klopt, maar de boosdoener van de laatste tijd niet kunnen kan nu dus vaker welquote:Op zondag 27 juni 2010 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar dat moet dan allemaal wel kunnen natuurlijk
Ik weet zelf toch beter wat ik bedoel.quote:
Ja? Oh wat fijn! Heb je nog een beetje lekker geslapen in je eigen bed? En heeft Mario het overleefd?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Vond het ook erg fijn weer eens op het eilandje te zijnHeeft me goed gedaan.
Nu de rest nog.quote:
Goede actie toch van mij.quote:
En ik dan??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik heb ampergeslapen. kreeg een powerboost van de volle maan op de terugweg, echt, wtf???quote:Op zondag 27 juni 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja? Oh wat fijn! Heb je nog een beetje lekker geslapen in je eigen bed? En heeft Mario het overleefd?
Komt wel goed.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik dan??Jij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kom daar nooit op zaterdagavond, dus ik weet het nietquote:Op zondag 27 juni 2010 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik heb ampergeslapen. kreeg een powerboost van de volle maan op de terugweg, echt, wtf???
En Mario is veilig op de trein gestaptWat een sletjes achter het station op zaterdagavond btw, is dat altidj zo?
Heb je vrijdag eigenlijk wel wat geslapen?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik heb ampergeslapen. kreeg een powerboost van de volle maan op de terugweg, echt, wtf???
En Mario is veilig op de trein gestaptWat een sletjes achter het station op zaterdagavond btw, is dat altidj zo?
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik dan??Samen koekjes bakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
nee, voelde me vooral erg kutquote:Op zondag 27 juni 2010 20:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je vrijdag eigenlijk wel wat geslapen?
We doen het grote eiland wel bij Trev thuisquote:Op zondag 27 juni 2010 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar gaat de intieme sfeer![]()
niet dat ik iets tegen iemandheb of zo, voor ikop tenen trap
een vrouw als jij hoort op zaterdagavond ook niet achter stations te komenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit op zaterdagavond, dus ik weet het niet
iig niet bij mij, zijnmaar weinig mensen die in mijn huis mogenkomenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We doen het grote eiland wel bij Trev thuis
temeer omdat ik zo opval tussen die 16-jarige dunne slettebakjesquote:Op zondag 27 juni 2010 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een vrouw als jij hoort op zaterdagavond ook niet achter stations te komen
Leuk weekend gehad?quote:
Daar heb je wel een punt.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kan de aankomende 3 weekenden wel, is het niet dat ik die dan al vol zitquote:Op zondag 27 juni 2010 20:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We doen het grote eiland wel bij Trev thuis
mwah, toch al het grootste deel van de mensen van het eiland toch?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iig niet bij mij, zijnmaar weinig mensen die in mijn huis mogenkomen
Oh sorry hoor, maar als je iets tegen me hebt zeg het dan gewoonquote:Op zondag 27 juni 2010 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hmhm, want met allemaal lieve mensenquote:
Trev, Marijke en Alex?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, want met allemaal lieve mensen
de mensen van afgelopen weekend zijn welkom jaquote:Op zondag 27 juni 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mwah, toch al het grootste deel van de mensen van het eiland toch?
Ik ken het idee.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, voelde me vooral erg kuten terecht, maar goed..
Als ik iets tegen jou had gehad, had ik dat wel expliciet er bij gezegd, ik ben niet zo aardigquote:Op zondag 27 juni 2010 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh sorry hoor, maar als je iets tegen me hebt zeg het dan gewoon
Dat is fijn om te wetenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de mensen van afgelopen weekend zijn welkom jajij en marijke zijn zlefs al geweest hier
Ik ben ook welkom.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de mensen van afgelopen weekend zijn welkom jajij en marijke zijn zlefs al geweest hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben ook welkom.uhu en uhu...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank u, dank u.quote:
Als daar net zo vaak zo veel water in staat als die hier tegen over dan vind ik het goedquote:Op zondag 27 juni 2010 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet onaangekondigd btw, ik flikker je zo de sloot in
Tofquote:
mooi dan is dat duidelijkquote:Op zondag 27 juni 2010 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik iets tegen jou had gehad, had ik dat wel expliciet er bij gezegd, ik ben niet zo aardig
*insert kutopmerking over auto's en handremmen*quote:Op zondag 27 juni 2010 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet onaangekondigd btw, ik flikker je zo de sloot in
Wie had nou ooit gedacht dat we DAAR blij mee zouden zijnquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*insert kutopmerking over auto's en handremmen*
Ikkequote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wie had nou ooit gedacht dat we DAAR blij mee zouden zijn
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wie had nou ooit gedacht dat we DAAR blij mee zouden zijn
Klopt. Ez zit in Belgenland, de rest weet ik niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef Gotrick het volgende:
En tof dat de oude crew er weer is, we missen alleen nog een paar mensen
Als het goed regent ligt daar ook wel water in.quote:
Juist, wou dat net zeggenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als het goed regent ligt daar ook wel water in.
ik ben er halfquote:Op zondag 27 juni 2010 20:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Ez zit in Belgenland, de rest weet ik niet.
Hadden we veel eerder moeten doenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:47 schreef Gotrick het volgende:
Zo´n titel helpt echt.. bepaalde mensen zijn eindelijk opgerot
Ik lees mee.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Ez zit in Belgenland, de rest weet ik niet.
Dat was de greppel, die is droogquote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*insert kutopmerking over auto's en handremmen*
Ik ben verliefd op jou.quote:
Lekker aardig.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:47 schreef Gotrick het volgende:
Zo´n titel helpt echt.. bepaalde mensen zijn eindelijk opgerot
quote:
Hmm. Hoe laat?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk alleen NL in de kroeg. Morgen weer dus
Doe eens nietquote:
Ik moet morgen dus werken om vijf uurquote:Op zondag 27 juni 2010 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk alleen NL in de kroeg. Morgen weer dus
4 uurquote:
RADIO 1 FTWquote:Op zondag 27 juni 2010 20:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Doe eens niet![]()
[..]
Ik moet morgen dus werken om vijf uur![]()
Ik hoop dat mijn telefoon niet gaat storen als ik de radio er op heb. Is er een zender die een live verslag heeft zonder muziek en reclame?
Koenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
ik zat buiten maar geen netstroom
nu wel
kijk nou:[ afbeelding ]
hij wordt donderdag alweer 2
Ik ben zo blij dat ze eerste in de poule zijn geworden. Als ze dinsdag hadden moeten spelen had ik het niet kunnen zienquote:Op zondag 27 juni 2010 20:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Doe eens niet![]()
[..]
Ik hoop dat mijn telefoon niet gaat storen als ik de radio er op heb. Is er een zender die een live verslag heeft zonder muziek en reclame?
Jij lijkt ook wel elke dag anders te denken over de modsquote:Op zondag 27 juni 2010 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker aardig.
Er was niks mis met chowi, ritse en myr. Als je dan pissed wil zijn op iemand doe dat dan op SWJ die heeft vanaf dag 1 al een hekel aan de SC gehad en eigenlijk heeft hij er alles aan gedaan om hem weg te krijgen.
Ik kan de eerste helft zien, maar doe het thuis en niet in de kroeg denk ik maarquote:Op zondag 27 juni 2010 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ze eerste in de poule zijn geworden. Als ze dinsdag hadden moeten spelen had ik het niet kunnen zien
Waarom niet?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Doe eens niet![]()
[..]
Dan kan ik ;t ook zien.quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij lijkt ook wel elke dag anders te denken over de mods
Ik ga de hele wedstrijd in de kroeg kijken en als het barpersoneel meewerkt ga ik aan de fantaquote:Op zondag 27 juni 2010 21:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik kan de eerste helft zien, maar doe het thuis en niet in de kroeg denk ik maar
Nope sorry. Ik heb standaard geïrriteerde ogenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:05 schreef DevilsWhore het volgende:
Gezocht: Oog dat niet loopt te irriteren en pussen en pijn te doen.
Someone? Anyone?
Aan de andere kant, de kroeg ligt wel op de route naar m'n werkquote:Op zondag 27 juni 2010 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga de hele wedstrijd in de kroeg kijken en als het barpersoneel meewerkt ga ik aan de fanta![]()
Moet dinsdag al op tijd op pad
Ik heb er 2 die niet vervelend doen, maar jij met blauwe ogen?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:05 schreef DevilsWhore het volgende:
Gezocht: Oog dat niet loopt te irriteren en pussen en pijn te doen.
Someone? Anyone?
ONZ geloof ik als vervanging van SWJquote:
Ik heb 1 die niet vervelend doet. De ander die wil mn lens opeten geloof ik.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er 2 die niet vervelend doen, maar jij met blauwe ogen?
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ONZ geloof ik als vervanging van SWJ
Maar het lijkt haast wel een echt FOK! crew garpje
Lijkt me wel vet om met 2 verschillende oog kleuren rond te lopenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb 1 die niet vervelend doet. De ander die wil mn lens opeten geloof ik.
In MED staat niets, met zulke dingen zijn ze niet lui. Dus het is vast een weekendgarp.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ONZ geloof ik als vervanging van SWJ
Maar het lijkt haast wel een echt FOK! crew garpje
Chowi is wel blauw en ik las ergens dat remlof geloof ik zei dat het morgen in med zou staan en dan zou swj ook op zwart gaan.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
In MED staat niets, met zulke dingen zijn ze niet lui. Dus het is vast een weekendgarp.
Net als David Bowiequote:Op zondag 27 juni 2010 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me wel vet om met 2 verschillende oog kleuren rond te lopen
quote:Toen Bowie 15 was, werd zijn linkeroog in een gevecht met een vriend beschadigd toen deze hem met zijn vuist in het gezicht raakte. Na enkele operaties kan David Bowie nog wel zien met zijn beschadigde oog, zij het in mindere kwaliteit. De pupil kan, door de beschadiging, niet meer reageren op licht-variaties waardoor het linkeroog permanent een bruine kleur lijkt te hebben. Hierdoor lijkt het dat hij op het eerste gezicht twee verschillend gekleurde ogen heeft, wat later een van zijn handelsmerken zal worden.
Verdomme ik ken het maar kan er gewoon niet opkomenquote:
Jezus wat een muggezifter ben je ook zegquote:
Erg hequote:Op zondag 27 juni 2010 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jezus wat een muggezifter ben je ook zeg
Ach als ik het echt zat ben heb ik een handig negeer knopjequote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme ik ken het maar kan er gewoon niet opkomen![]()
U2 heeft deze gebruikt tijdens hun tour, tijdens dit nummer kwamen ze het podium op.
Je Karinfilterquote:Op zondag 27 juni 2010 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach als ik het echt zat ben heb ik een handig negeer knopje
He jammerquote:Op zondag 27 juni 2010 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach als ik het echt zat ben heb ik een handig negeer knopje
Kloptquote:Op zondag 27 juni 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
ik snap echt geen hol waar het over gaat
*mompelt iets met: je zal erbij geweest moeten zijn oid*
Je bent niet de enigstequote:Op zondag 27 juni 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
De vriendin van rulerofdeath. Niet echt de slimste, om het aardig te zeggen.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
Nijnja?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
Iets met een meet en een dronken Karin die handtastelijk werd en nijn die daar nogal bang van werd
Dat heb ik gemist.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
Iets met een meet en een dronken Karin die handtastelijk werd en nijn die daar nogal bang van werd
Ik.quote:
Oh echt? Ze zat ook nog aan Trevquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
Niet dronken worden en aan hem zitten, want dan wordt ie bang voor jequote:Op zondag 27 juni 2010 21:33 schreef Annnet het volgende:
Haha wat schattig. Ik ga hem zaterdag meeten.
ach, word die ook eens betast door iemand anders dan hij zelfquote:Op zondag 27 juni 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh echt? Ze zat ook nog aan Trev
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neen, doe ik niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet dronken worden en aan hem zitten, want dan wordt ie bang voor je
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, word die ook eens betast door iemand anders dan hij zelfIk zat vandaag nog aan hem hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Wil je niet kennen.quote:
[..]
ach, word die ook eens betast door iemand anders dan hij zelfEn bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet er niet toequote:
Ik wel, ik ben nu nieuwsgierig gewordenquote:
Als ik dat zeg dan betekend dat je het echt niet wilquote:Op zondag 27 juni 2010 21:37 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben nu nieuwsgierig geworden
Ze komt niet meer op FOK!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:37 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben nu nieuwsgierig geworden
Ik ookquote:Op zondag 27 juni 2010 21:38 schreef Giertje het volgende:
ik heb wel zon enorme zin om belachelijk veel te gaan zuipen
Vanwege het incident, of gewoon al niet?quote:
Heb ik ook, gister nogquote:Op zondag 27 juni 2010 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgens iemands bronnen heb je ook aan mij gezeten
Vanwege...een ander incidentquote:Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Vanwege het incident, of gewoon al niet?
Jammer voor je het dat het niet zo isquote:Op zondag 27 juni 2010 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgens iemands bronnen heb je ook aan mij gezeten
IK niet...maar iemand andersquote:Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef Annnet het volgende:
[..]
OH god, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
quote:
je stond er bij en je keek er naar!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jammer voor je het dat het niet zo is
Ja echt, gun het ze helemaal niet..quote:
I agreequote:
[..]
ach, word die ook eens betast door iemand anders dan hij zelfik ga em ook knuffelen de 10eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank jequote:
Gelukkig nietquote:Op zondag 27 juni 2010 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik weet dat ik een reputatie heb, maar ik neuk echt niet met iedereen die ik aanraak
Ehm. IEMAND vertelde nogal duidelijk wat ze van haar vond en dat was niet heeeeeeeeeeeeel positief.quote:
Jij zou der dus wel doen?quote:
Aha, helder. Dankjequote:Op zondag 27 juni 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm. IEMAND vertelde nogal duidelijk wat ze van haar vond en dat was niet heeeeeeeeeeeeel positief.
Oke, volgensmij heeft Trev wel gelijk als ik dit zo hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk bij de sex altijd aan Karin....
..als ik een orgasme uit wil stellen.
Mjam.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk bij de sex altijd aan Karin....
..als ik een orgasme uit wil stellen.
Ik zei het je toch als ik zeg dat je iemand niet wil kennen geloof me dan maarquote:Op zondag 27 juni 2010 21:44 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Oke, volgensmij heeft Trev wel gelijk als ik dit zo hoor
Jawel jawel.. maar ben zo nieuwsgierigquote:Op zondag 27 juni 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zei het je toch als ik zeg dat je iemand niet wil kennen geloof me dan maar
Dat ben ik ook, maar probeer je in te houdenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:45 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Jawel jawel.. maar ben zo nieuwsgierig
Dat wil je niet weten!quote:
jawel mijn nieuwsgierigheid is gewektquote:
Een geile goedemorgen op 23 december PART II lees maar door.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef Annnet het volgende:
[..]
zaligquote:
jawel man het kan nooit zo erg zijnquote:
Nu klinkt het gewoon echt smerigquote:Op zondag 27 juni 2010 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zaligik zou nu het liefst weer een van Trev zijn flappen in mn mond willen hebben, en dan langzaam naar binnen laten glijden
Zo;n peruaanse, met van die flapjes?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zaligik zou nu het liefst weer een van Trev zijn flappen in mn mond willen hebben, en dan langzaam naar binnen laten glijden
vertel dan waarom ik wil het wetenquote:
Nee van die flapjes met appel er inquote:Op zondag 27 juni 2010 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo;n peruaanse, met van die flapjes?
Voor over zijn oortjesquote:Op zondag 27 juni 2010 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar die vulling van Trev!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu klinkt het gewoon echt smerig
Nee, een heerlijke appelflapquote:Op zondag 27 juni 2010 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Guiltyquote:Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef Annnet het volgende:
[..]
Zou jij geen ban krijgen als je nog een x over zeurfees begon?quote:
I loldquote:Op zondag 27 juni 2010 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt niet zo vaak ruzie,maar ik ben blij dat je voor haar een uitzondering maakte
wat is een zeurfees?quote:
surfacequote:
ooow dattehquote:
Wees mij dankbaar.quote:
Ik ben een zeurfees?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een afgrijselijke rotkop met een piercing er in
Voortaan gaan we weer als vanouds verder!quote:
Ik zat me al maanden op te vreten over haar.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt niet zo vaak ruzie,maar ik ben blij dat je voor haar een uitzondering maakte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
En terecht.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voortaan gaan we weer als vanouds verder!
IK mocht kaat niet meer pesten, en dat doe ik ook nietquote:Op zondag 27 juni 2010 21:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou jij geen ban krijgen als je nog een x over zeurfees begon?
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
Dat was eigenlijk ook wel heeeeeeeel erg he, iedereen deed zoooooooooooooo gemeen
Ik was het er niet mee eens. En toen besloot ik niet terug te komen voordat de TT weer normaal was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
ik weet het, heb een stukje meegekregen... ikkende haar toen 2 minuten en had al eenhekel aan haar, en de behoefte haar te beledigen.. Gelukkig deed die rondborstige dame naast me dat alquote:Op zondag 27 juni 2010 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat me al maanden op te vreten over haar.
En ik moest Marijke en ST beloven om "normaal" te doen op de meet. Dat lukte dus maar half. Althans ze gaf zulke mooie voorzetten, we zouden haar eigenlijk in de basis van Oranje moeten zetten.
Ja, het was erg moeilijk te negerenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat me al maanden op te vreten over haar.
En ik moest Marijke en ST beloven om "normaal" te doen op de meet. Dat lukte dus maar half. Althans ze gaf zulke mooie voorzetten, we zouden haar eigenlijk in de basis van Oranje moeten zetten.
Dat was eigenlijk ook wel heeeeeeeel erg he, iedereen deed zoooooooooooooo gemeen
Ze riep het wel een beetje over zichzelf afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik had het over Karinquote:Op zondag 27 juni 2010 22:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik was het er niet mee eens. En toen besloot ik niet terug te komen voordat de TT weer normaal was.
Zag je de spoiler?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze riep het wel een beetje over zichzelf af
Wel heel erg, en jou reactie later nog een keertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik weet het, heb een stukje meegekregen... ikkende haar toen 2 minuten en had al eenhekel aan haar, en de behoefte haar te beledigen.. Gelukkig deed die rondborstige dame naast me dat al
Ik niet, ik had medelijden met haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Jawelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |