Misschien wel, misschien nietquote:Op zondag 27 juni 2010 19:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar jij had ;t ook niet kunnen weten.
Ik heb nog wel aan je gedacht.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet
en wat een TTen de TS
niet te vergeten
Hadden we elkaar zo lang niet gezien?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
we hadden elkaar anderlhalf jaar niet gezien, toen rose een weekend naar haar ouders was kwam jij langs voor een massage, en de dag nadat ze weer thusi was van dat weekend ging t uit tussenmij en rose. Ze heeft toen nog wel een tijdje bij me gewoond ivm rijbewijs en werk.
Ik vroeg me af of ik je tegen zou komen.quote:
Das waar, had me eerder gesmst dan hadden we wat kunnen afsprekenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of ik je tegen zou komen.Maar nee dus.
En anders had ik je ook niet gesmst he ;p
Ik moest haasten. En we zien elkaar toch over 2 weken?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das waar, had me eerder gesmst dan hadden we wat kunnen afspreken
Dus als nog niks gewordenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moest haasten. En we zien elkaar toch over 2 weken?
En sowieso, was om 1 uur vertrokken, en 6 uur pas thuis.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus als nog niks geworden.Daar ga ik wel van uit
Echt niet.quote:
Dat is waar, maar wel een leuke onderbrekingquote:Op zondag 27 juni 2010 20:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En sowieso, was om 1 uur vertrokken, en 6 uur pas thuis.Dan had het nog langer geduurd.
Dat is wel zo ja.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar, maar wel een leuke onderbreking
Dan moet je een nieuw kliekjestopic openen.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moet je een nieuw kliekjestopic openen.
Maak je eigen SC dan.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:18 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Maak je eigen SC dan.
SwJ is toch weg.. en Chowi is on your side..
Dan heb je pech. Je hebt onze toch ook leuk zomaar overgenomen?quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan heb je pech. Je hebt onze toch ook leuk zomaar overgenomen?
Dat viel opzich ook wel mee, ik had een boek mee. Maar bijna een uur wachten in Leeuwarden, dat was gewoon kutquote:Op zondag 27 juni 2010 20:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien had je reis dan niet voor je gevoel zo lang geduurd
Nee. Schijtvervelend vooral.quote:
gelukkig kon ik mijn uur wachten opsplitsen door een halfuur in Zwolle en een half uur in Zutphen de zijn(wel grotendeels in de trein kunnen zittenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat viel opzich ook wel mee, ik had een boek mee. Maar bijna een uur wachten in Leeuwarden, dat was gewoon kut
Wel. Vooral omdat jullie het nodig vinden om een kliekjestopic voor 4 mensen te openen. Hoe intolerant kan je zijn.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel. Vooral omdat jullie het nodig vinden om een kliekjestopic voor 4 mensen te openen. Hoe intolerant kan je zijn.
Grapjas. In Gennep mocht ik al 10 minuten wachten op de bus, in Nijmegen een kwartier, in Zwolle 5 minuten en in Leeuwarden 55 minuten.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
gelukkig kon ik mijn uur wachten opsplitsen door een halfuur in Zwolle en een half uur in Zutphen de zijn(wel grotendeels in de trein kunnen zitten)
Staat alsnog niet echt uitnodigend.quote:
verjaardag was laatste ker ja, maar teon had ik net een week watmet orse, en rose enik zijn anderhlafjaar samen geweest.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hadden we elkaar zo lang niet gezien?Toen met je verjaardag nog toch?
Had ze werk dan?
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Staat alsnog niet echt uitnodigend.
Users die overal uitgekotst worden ook niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Staat alsnog niet echt uitnodigend.
Jezus wtfquote:Op zondag 27 juni 2010 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
verjaardag was laatste ker ja, maar teon had ik net een week watmet orse, en rose enik zijn anderhlafjaar samen geweest.
en thuiszorg
Dan toch niet.quote:
Ik krijg meer het idee dat je aan het wachten was dan onderwegquote:Op zondag 27 juni 2010 20:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Grapjas. In Gennep mocht ik al 10 minuten wachten op de bus, in Nijmegen een kwartier, in Zwolle 5 minuten en in Leeuwarden 55 minuten.
Er zijn alsnog meer users die uitgekotst worden dan die Heatseeker, Chowi, RitseB of Myraela heten.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Users die overal uitgekotst worden ook niet.
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zijn alsnog meer users die uitgekotst worden dan die Heatseeker, Chowi, RitseB of Myraela heten.
Nah. 3 kwartier in de bus, anderhalf uur van nijmegen naar zwolle, 50 minuten van zwolle naar leeuwarden, 20 minuten van 058 naar sneek.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik krijg meer het idee dat je aan het wachten was dan onderweg
dat zet ik niet onlinequote:Op zondag 27 juni 2010 20:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jezus wtfNooit geweten dat ;t zo lang was
Waarom had je zo lang met rose?
Dat het niet uitnodigend hoeft te zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:28 schreef RitseB het volgende:
[..]
Oh, die zin snap ik niet helemaal in die context
wtvr.quote:
Voornamelijk hun macht misbruikenquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat het niet uitnodigend hoeft te zijn.
Ja, leuk dat jij er ook wasquote:
Heb ik ;t over HCRM alleen dan?quote:
Nee.quote:
Nee.quote:
Ik vind van niet, maar dat moet dan allemaal wel kunnen natuurlijkquote:Op zondag 27 juni 2010 20:33 schreef Trevland het volgende:
Nu niet zo lang wachten op de volgende keer?
Volgende x mij ook uitnodigen?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu niet zo lang wachten op de volgende keer?
Klopt, maar de boosdoener van de laatste tijd niet kunnen kan nu dus vaker welquote:Op zondag 27 juni 2010 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar dat moet dan allemaal wel kunnen natuurlijk
Ik weet zelf toch beter wat ik bedoel.quote:
Ja? Oh wat fijn! Heb je nog een beetje lekker geslapen in je eigen bed? En heeft Mario het overleefd?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Vond het ook erg fijn weer eens op het eilandje te zijnHeeft me goed gedaan.
Nu de rest nog.quote:
Goede actie toch van mij.quote:
En ik dan??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik heb ampergeslapen. kreeg een powerboost van de volle maan op de terugweg, echt, wtf???quote:Op zondag 27 juni 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja? Oh wat fijn! Heb je nog een beetje lekker geslapen in je eigen bed? En heeft Mario het overleefd?
Komt wel goed.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik dan??Jij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kom daar nooit op zaterdagavond, dus ik weet het nietquote:Op zondag 27 juni 2010 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik heb ampergeslapen. kreeg een powerboost van de volle maan op de terugweg, echt, wtf???
En Mario is veilig op de trein gestaptWat een sletjes achter het station op zaterdagavond btw, is dat altidj zo?
Heb je vrijdag eigenlijk wel wat geslapen?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik heb ampergeslapen. kreeg een powerboost van de volle maan op de terugweg, echt, wtf???
En Mario is veilig op de trein gestaptWat een sletjes achter het station op zaterdagavond btw, is dat altidj zo?
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik dan??Samen koekjes bakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
nee, voelde me vooral erg kutquote:Op zondag 27 juni 2010 20:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je vrijdag eigenlijk wel wat geslapen?
We doen het grote eiland wel bij Trev thuisquote:Op zondag 27 juni 2010 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar gaat de intieme sfeer![]()
niet dat ik iets tegen iemandheb of zo, voor ikop tenen trap
een vrouw als jij hoort op zaterdagavond ook niet achter stations te komenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit op zaterdagavond, dus ik weet het niet
iig niet bij mij, zijnmaar weinig mensen die in mijn huis mogenkomenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We doen het grote eiland wel bij Trev thuis
temeer omdat ik zo opval tussen die 16-jarige dunne slettebakjesquote:Op zondag 27 juni 2010 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een vrouw als jij hoort op zaterdagavond ook niet achter stations te komen
Leuk weekend gehad?quote:
Daar heb je wel een punt.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar gaat de intieme sfeer![]()
niet dat ik iets tegen iemandheb of zo, voor ikop tenen trap
Kan de aankomende 3 weekenden wel, is het niet dat ik die dan al vol zitquote:Op zondag 27 juni 2010 20:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We doen het grote eiland wel bij Trev thuis
mwah, toch al het grootste deel van de mensen van het eiland toch?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iig niet bij mij, zijnmaar weinig mensen die in mijn huis mogenkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |