quote:Op zondag 27 juni 2010 18:44 schreef Ketchupknul het volgende:
Kankerwaveboardkind, zet je helm maar af en flikker met je hoofd op een stoeprand.
Jezus gaat je heus niet helpen hoor, Allah wel...quote:Op zondag 27 juni 2010 18:44 schreef V-Federer het volgende:
jezus, poephodie ofzo
Fotografische afbeeldingen van jou met een helm op?quote:
En heb jij toevallig nog een paar vakantiefoto's van jezelf of schaarsgeklede broertjes of zusjes rondliggen?quote:
Ik zit te eten trut.quote:
quote:
quote:Den Haag 18/05/2010 – Een 17-jarige Haagse fietser is maandag 17 mei rond 8.00 uur gewond geraakt bij een val op het fietspad langs de Laan van Meerdervoort. De Hagenaar fietste in de richting van de Koningin Emmakade toen daar een jongen met een waveboard over het fietspad ging.
De waveboarder verloor op dat moment zijn evenwicht waardoor zijn waveboard onder hem vandaan schoot en in het wiel van de fietser terecht kwam. De fietser kwam ten val en brak zijn voortanden. Hij is voor onderzoek naar het ziekenhuis gebracht. De jonge waveboarder is weggerend. Zijn identiteit is nog niet bekend.
quote:Op zondag 27 juni 2010 18:50 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Zeg, Fritzl. Draai je eens om. En buk dan eens.
That's the spirit, excuteren dat soort mensen.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:53 schreef Infinti het volgende:
Waveboarders, als ik er een tegen kom schop ik hem inelkaar.
[..]
Cool, wie spamt zijn bijvenkorf vol?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:53 schreef luckass het volgende:
[..].
username.hyves.nl voor pics van TS trouwens.
Wat doet een kleuter op de foks____!
quote:Op zondag 27 juni 2010 18:53 schreef luckass het volgende:
[..].
username.hyves.nl voor pics van TS trouwens.
Wat doet een kleuter op de foks____!
Wat een pauperkind zeg, als het de mijne zou zijn mag tie weer een weekje in de kelder.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:53 schreef Infinti het volgende:
Waveboarders, als ik er een tegen kom schop ik hem inelkaar.
[..]
Zijn nou zelfs kleine kinderen niet meer veilig op FOK!?quote:De MEGA WORST van Valentine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know what you want but you get what you said that you know you've always said that you wanted instead.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |