quote:Op zondag 27 juni 2010 10:42 schreef AdvancedPower het volgende:
Jongens, ik ga een tijdje in de <<ONZ posten. Doei.![]()
Dat was trouwens wél een goed topic. De okselkut..quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 18:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was trouwens wél een goed topic. De okselkut..
Het is vlaaiquote:Op zondag 27 juni 2010 18:24 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit topic gaat nu over taart.
quote:Op zondag 27 juni 2010 18:29 schreef AdvancedPower het volgende:
Jongens: jullie zijn van maandag tot en met donderdag van mij af: ik heb een ban aangevraagd.Omdat tentamenweek enz.
quote:Op zondag 27 juni 2010 18:29 schreef AdvancedPower het volgende:
Jongens: jullie zijn van maandag tot en met donderdag van mij af: ik heb een ban aangevraagd.Omdat tentamenweek enz.
Ik hoop dat je dood gaat weg blijft.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:29 schreef AdvancedPower het volgende:
Verkapte doodsverwensing MAAR: het is AP dus dat mag!quote:Op zondag 27 juni 2010 18:34 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dood gaat weg blijft.
Maar wel TVP voor de rel.quote:
...quote:Op zondag 27 juni 2010 18:40 schreef Diodx het volgende:
Wat is er nou mis met AP.![]()
Volgens mij is het een aardige jongen
Kom maar helemaal niet meer terugquote:Op zondag 27 juni 2010 18:29 schreef AdvancedPower het volgende:
Eindelijk.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:29 schreef AdvancedPower het volgende:
Dit dusquote:Op zondag 27 juni 2010 18:48 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Toetsweek in de tweede klas tentamenweek noemen
Artistiek.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom staat het schoteltje in de grind ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Artistiek.
Wollah ik ben Marokkaan, kom niet fittie zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ofzo![]()
Ah, een Marokkaan. Die mogen dat.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wollah ik ben Marokkaan, kom niet fittie zetten.
ofzo
Omdat hij zo mooi in de zon stond voor de foto, was erg donker in huis.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom staat het schoteltje in de grind ?
Discriminatie!quote:Op zondag 27 juni 2010 19:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ah, een Marokkaan. Die mogen dat.
Ik heb niks gezegd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |