Excuus voor de late reactie!
Dit topic helemaal vergeten.
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 22:35 schreef div-er het volgende:Linkje van de wekker?
Andere vraagjes: werkt dat op stroom of batterijen? Heeft de wekker ook FM-digitale radio?
O ja, heb ik eroverheen gelezen: wat is dat microkredieten? Als jij de opbrengst als microkrediet beschikbaar stelt, komt dat vroeg of laat toch bij je terug, of ben je het echt "kwijt"?
Werkt op batterijen. En voor zover ik weet heeft ie geen FM-radio.
Over de microkredieten:
Bij Kiva leen je in principe renteloos geld uit zodat mensen in ontwikkelingslanden zelf een onderneming kunnen opstarten /- uitbreiden. Na de looptijd komt het geld weer bij je terug en kun je het weer terug laten storten op je rekening of opnieuw investeren in kredieten.
Ik zal het geld, wat hiermee opgehaald wordt, niet laten terug storten maar constant weer opnieuw uitlenen waardoor het geld wat uiteindelijk in microkredieten wordt gestopt veel groter zal zijn!
Mijn Kiva gegevens zal ik bij een aankoop even door PM-en, zodat je kan zien dat het geld daadwerkelijk aan Kiva wordt geschonken. Eventueel mag je ook meebeslissen aan welke ondernemer(s) het uitgeleend wordt.
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:36 schreef muisje91 het volgende:Toch maar even een post (hopelijk zonder dat iemand het merkt)
Super actie! ga zo door!
Danku!
quote:
Op zondag 11 juli 2010 09:45 schreef Ajax026 het volgende:[..]
Is de camera al verkocht?
Zou hem nog steeds graag van je willen kopen voor ¤75.- incl.
Laat het me maar ff weten

Nog niet verkocht. Voor ¤80 inclusief is hij van jou!
Ik zal dan ¤100 in kiva kredieten stoppen.