qftquote:Op zondag 27 juni 2010 17:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
Mensen zijn liever bezig met de problemen van anderen dan dat ze in de spiegel kijken.
Dat. Het is het opkrikken van je eigen ego. Want ja, we zijn jaloers als de pest op succesvolle mensen, maar als we lezen dat zij ook problemen hebben vinden we het weer een stukje minder erg dat we zelf nooit zo succesvol konden worden.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
Mensen zijn liever bezig met de problemen van anderen dan dat ze in de spiegel kijken.
Bovendien komen ze door hun problemen 'menselijker' over.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:40 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dat. Het is het opkrikken van je eigen ego. Want ja, we zijn jaloers als de pest op succesvolle mensen, maar als we lezen dat zij ook problemen hebben vinden we het weer een stukje minder erg dat we zelf nooit zo succesvol konden worden.
Overigens veracht ik papparazi.
Wat ik denk is het volgende, omdat de mens een zondige natuur heeft voelen ze zich tot het slechte aangetrokken, inplaats van het goede.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:24 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik ben serieus benieuwd waarom mensen roddelbladen lezen, wat beweegt iemand om een privé of story te kopen en deze van A tot Z door te lezen. Wat is iemand zijn of haar diepste motivatie om volledig betrokken te zijn bij het wel en wee van een bekende Nederlander?
Een psychologiestudent of iemand die hier antwoord op kan geven?
ik denk idd dat het mensen het gevoel geeft van "zie je nou wel, zij zijn ook niet perfect en hun mannen gaan ook gewoon vreemd ectquote:Op zondag 27 juni 2010 17:30 schreef Jagraag het volgende:
Mensen met hogere status zijn interessant. De negatieve verhalen zijn mooi om ze weer wat dichter naar eigen (gevoelsmatig) niveau te kunnen trekken, de positieve verhalen is gewoon vanuit interesse, denk ik.
Nee, JIJ hebt een zondige natuur.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:13 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Wat ik denk is het volgende, omdat de mens een zondige natuur heeft voelen ze zich tot het slechte aangetrokken, inplaats van het goede.
Roddelbladen zijn toch van een heel ander niveau. Top 40 is nog steeds muziek. Telegraaf is nog steeds nieuws. Roddelbladen richten zich volledig op het privéleven van bekende mensen, mensen die vaak die aandacht sowieso niet verdienen. Daarnaast is veel volgens mij ook nog eens verzonnen.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:32 schreef Kaas- het volgende:
Omdat de gemiddelde Nederlander achterlijk is en een slechte smaak heeft >> zie ook Telegraaf meest gelezen krant, top 40 etc. etc.
Telegraaf heeft deels nieuws, maar veelal roddeltoestanden. Neem nou het getwitter van Paul de Leeuw die ze in de telegraaf enorm opbliezen.. dombo's.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:20 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Roddelbladen zijn toch van een heel ander niveau. Top 40 is nog steeds muziek. Telegraaf is nog steeds nieuws. Roddelbladen richten zich volledig op het privéleven van bekende mensen, mensen die vaak die aandacht sowieso niet verdienen. Daarnaast is veel volgens mij ook nog eens verzonnen.
Zelfs de roddelartikelen van de telegraaf zijn van een ander niveau als dat in de Privé. Opmerkelijke sensatieartikelen gaan imo nog net:quote:Op maandag 5 juli 2010 06:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Telegraaf heeft deels nieuws, maar veelal roddeltoestanden. Neem nou het getwitter van Paul de Leeuw die ze in de telegraaf enorm opbliezen.. dombo's.
En de prive is van de telegraaf dus 1 pot nat
niets mis met tijd teveel hoor maar met de invulling daarvan.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 18:39 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik vermoed dat het voor dezelfde reden is waarom mensen op R&P posten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |