Framboos en bramenquote:Op maandag 28 juni 2010 20:26 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hij geilt misschien op radijsjes joh
Nog steeds sweatyquote:Op maandag 28 juni 2010 20:30 schreef sproetjes het volgende:
[..]
die zijn ook wel errrrrug lekker
bwuuuh nog steeds heettt
quote:
tis niet alsof ik in de buurt ben hequote:
Zal wel iets in zitten danquote:Op maandag 28 juni 2010 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn broertje gaat met zijn vriendin een cake bakken met dit weer. Die hebben het ook niet helemaal begrepen.
Dan zijn zequote:Op maandag 28 juni 2010 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zou die zich niet aan wagen.
In de zomer zijn de haren wel vervelend ivm de warmte en plakken. In de winter ben je natuurlijk een teddyquote:Op maandag 28 juni 2010 19:56 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat ligt er helemaal aan voor wie je dat gaat doen he
mijn vriend krijgt ruzie met me als hij al zijn borsthaar eraf scheert....ik wil een echte vent tussen de lakens haha
Ik heb net 3 dikke minuten onder de volle koude kraan gestaan, das lekker!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:10 schreef sproetjes het volgende:
ik volg geen voetbal meeralleen NL wedstrijden
kijk nu 2 and a half men, en heb t nog steeds heett
Ik vind het ook heerlijk om nu afwisselend warm en koud te douchen. Zeker met dit weer mag dat wel.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:13 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb net 3 dikke minuten onder de volle koude kraan gestaan, das lekker!
ik heb vandaag al 2 keer koud gedouchtquote:Op maandag 28 juni 2010 21:13 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb net 3 dikke minuten onder de volle koude kraan gestaan, das lekker!
Dat wil ik ook welquote:Op maandag 28 juni 2010 20:35 schreef sproetjes het volgende:
ik wil langs t water liggen met een flesje wijn
Me too, ma jij hebt airco en dat zou moeten helpenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:42 schreef sproetjes het volgende:
heb nu de ramen tegen elkaar open, dat helpt wel
op de slaapkamer eh, niet overalquote:Op maandag 28 juni 2010 21:44 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Me too, ma jij hebt airco en dat zou moeten helpen
Das klotequote:Op maandag 28 juni 2010 21:45 schreef sproetjes het volgende:
[..]
op de slaapkamer eh, niet overal
en mn slaapkamer is eigenlijk te groot, airco ding moet uren aanstaan voor ik er iets van merk
Ik hoop dat de airco morgen toch zijn werk gaat doen als ik weer aan de slag moet. Die temperaturen zijn net iets teveel van het goede.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik kan daar wel goed tegen. Op het werk is het 35 graden in de hal..Dus dan is dit niks
En als ze net zo counteren tegen Nederland dan wordt het ongezellig vrijdag.quote:
jij bent mafquote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Aircosoms zet ik hem aan in de auto, maar ik vind dit weer gewoon lekker.
Ik sta zelden in de file, maar ik vind het eigenlijk nog mee vallen, vorig jaar had ik er meer moeite mee.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:49 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jij bent maf
ik wil graag slapen 's nachts, niet het gevoel hebben dat ik in de fik sta
Gewoon oogjes dicht doen gedachten leegmaken en dan slapen.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:49 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jij bent maf
Ik ook op vakantie als ik niets hoef te doen, maar als ik aan de slag moet dan is dit niet de meest motiverende temperatuur om werk te verzetten.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Aircosoms zet ik hem aan in de auto, maar ik vind dit weer gewoon lekker.
Ik moet altijd een deken over mij heen hebben al is het 40 gradenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:49 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jij bent maf
ooh ik ook hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 21:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moet altijd een deken over mij heen hebben al is het 40 graden
Zo heb ik er eentje naast me liggen en dan 's ochtends klagen dat ze het warm had en niet kon slapen.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moet altijd een deken over mij heen hebben al is het 40 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |