Die koptelefoon staat je goed trouwensquote:Op maandag 28 juni 2010 15:36 schreef friekin_ het volgende:
Waaaar werk jij
Als ik had geweten dat er een meet kwam had ik wel wat leuks aangetrokken
Zeg hem dan eens dat ie de bal er ook in mag schieten. Zou het hem ook gunnen namelijk.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:28 schreef friekin_ het volgende:
Mijn schatje staat in het veld. Elia ftw.
Hij scoort vast liever bij friekin_ dan in het veldquote:Op maandag 28 juni 2010 17:43 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Zeg hem dan eens dat ie de bal er ook in mag schieten. Zou het hem ook gunnen namelijk.
Volgens mij zal ie er niet slechter van worden bij haar wanneer hij een goaltje mee zou pikken.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij scoort vast liever bij friekin_ dan in het veld.
En daar kan ik hem geen ongelijk in geven.
Tis een neger, zou 'm sowieso gevenquote:Op maandag 28 juni 2010 17:47 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Volgens mij zal ie er niet slechter van worden bij haar wanneer hij een goaltje mee zou pikken.
TLKquote:Op maandag 28 juni 2010 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:
OP naar vrijdagDat gaat moeilijk worden
Heeft nu toch geen nut.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Even douchen![]()
daarna ben ik terug
Douchen ? Ik kan hier heel goed tegen dus ik zweet niet meerquote:
Klopt helemaal, heb het een keer midden in de winter gedaan, heb toen een dag geklappertandquote:Op maandag 28 juni 2010 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Douchen ? Ik kan hier heel goed tegen dus ik zweet niet meerdaarnaast lichaamsbeharing verwijderen is ook een goed hulpmiddel tegen de hitte.
Dat lijkt me wel vanzelfsprekend.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:25 schreef sproetjes het volgende:
overtollig lichaamshaar is wel
dus eraf ermee!![]()
dat dacht jij jaquote:Op maandag 28 juni 2010 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel vanzelfsprekend.
Heb je gekeken wie het topic geopend heeft?quote:Op maandag 28 juni 2010 19:35 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dat dacht jij ja
ben ik de enige die de TT trouwens wel een beetje opwindend vindt zal t weer wel zijn...
ohquote:Op maandag 28 juni 2010 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je gekeken wie het topic geopend heeft?
Je bent in ieder geval niet de enigequote:Op maandag 28 juni 2010 19:47 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ohlol! nouja ligt het iig niet aan mij
een compleet kaalgeschoren mannenlijf vind ik niet mannelijk....beetje bijgetrimd echter welquote:Op maandag 28 juni 2010 19:25 schreef sproetjes het volgende:
overtollig lichaamshaar is wel
dus eraf ermee!![]()
Dat idd. Kaal = iew. Borsthaar moet eigenlijk sowieso florerenquote:Op maandag 28 juni 2010 19:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
een compleet kaalgeschoren mannenlijf vind ik niet mannelijk....beetje bijgetrimd echter wel
heel gezellig voetbal gekeken en daarna mijn rijsttafel afgemaakt en buiten met zijn allen gegeten en nog ff t water in geweest. Zo ff kijken tegeb wie oranje vrijdag weer mag
Dan moet ik de brazilian full body wax maar afzeggen.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
een compleet kaalgeschoren mannenlijf vind ik niet mannelijk....beetje bijgetrimd echter wel
heel gezellig voetbal gekeken en daarna mijn rijsttafel afgemaakt en buiten met zijn allen gegeten en nog ff t water in geweest. Zo ff kijken tegeb wie oranje vrijdag weer mag
dat ligt er helemaal aan voor wie je dat gaat doen hequote:Op maandag 28 juni 2010 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet ik de brazilian full body wax maar afzeggen.
Wel als je mij of Tas wil. Bij sproetjes ben je welkom na een beurt met de Bodycruiser.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet ik de brazilian full body wax maar afzeggen.
ik woon aan het water enheb wijn in de kelder.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:20 schreef sproetjes het volgende:
dat is dan wel weer een hele on-sexy bezigheid henetzoals in de tuin werken
\
ik heb zin om ergens langs t water te gaan liggen met een flesje wijn ofzo
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:17 schreef sproetjes het volgende:
[..]![]()
heb je weer in de tuin lopen naaien ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |