Douchen ? Ik kan hier heel goed tegen dus ik zweet niet meerquote:
Klopt helemaal, heb het een keer midden in de winter gedaan, heb toen een dag geklappertandquote:Op maandag 28 juni 2010 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Douchen ? Ik kan hier heel goed tegen dus ik zweet niet meerdaarnaast lichaamsbeharing verwijderen is ook een goed hulpmiddel tegen de hitte.
Dat lijkt me wel vanzelfsprekend.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:25 schreef sproetjes het volgende:
overtollig lichaamshaar is wel
dus eraf ermee!![]()
dat dacht jij jaquote:Op maandag 28 juni 2010 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel vanzelfsprekend.
Heb je gekeken wie het topic geopend heeft?quote:Op maandag 28 juni 2010 19:35 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dat dacht jij ja
ben ik de enige die de TT trouwens wel een beetje opwindend vindt zal t weer wel zijn...
ohquote:Op maandag 28 juni 2010 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je gekeken wie het topic geopend heeft?
Je bent in ieder geval niet de enigequote:Op maandag 28 juni 2010 19:47 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ohlol! nouja ligt het iig niet aan mij
een compleet kaalgeschoren mannenlijf vind ik niet mannelijk....beetje bijgetrimd echter welquote:Op maandag 28 juni 2010 19:25 schreef sproetjes het volgende:
overtollig lichaamshaar is wel
dus eraf ermee!![]()
Dat idd. Kaal = iew. Borsthaar moet eigenlijk sowieso florerenquote:Op maandag 28 juni 2010 19:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
een compleet kaalgeschoren mannenlijf vind ik niet mannelijk....beetje bijgetrimd echter wel
heel gezellig voetbal gekeken en daarna mijn rijsttafel afgemaakt en buiten met zijn allen gegeten en nog ff t water in geweest. Zo ff kijken tegeb wie oranje vrijdag weer mag
Dan moet ik de brazilian full body wax maar afzeggen.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
een compleet kaalgeschoren mannenlijf vind ik niet mannelijk....beetje bijgetrimd echter wel
heel gezellig voetbal gekeken en daarna mijn rijsttafel afgemaakt en buiten met zijn allen gegeten en nog ff t water in geweest. Zo ff kijken tegeb wie oranje vrijdag weer mag
dat ligt er helemaal aan voor wie je dat gaat doen hequote:Op maandag 28 juni 2010 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet ik de brazilian full body wax maar afzeggen.
Wel als je mij of Tas wil. Bij sproetjes ben je welkom na een beurt met de Bodycruiser.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet ik de brazilian full body wax maar afzeggen.
ik woon aan het water enheb wijn in de kelder.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:20 schreef sproetjes het volgende:
dat is dan wel weer een hele on-sexy bezigheid henetzoals in de tuin werken
\
ik heb zin om ergens langs t water te gaan liggen met een flesje wijn ofzo
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:17 schreef sproetjes het volgende:
[..]![]()
heb je weer in de tuin lopen naaien ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |