quote:Op zondag 27 juni 2010 14:47 schreef Guus Muisarm het volgende:
Waarom zou je 'm schoonmaken? Je doet toch ook geen aluminiumfolie in je tank van je auto om 'm schoon te houden? Of zet je dat ding 's winters in de woonkamer als optisch iets om je aan de zwoele zomers te doen denken?
Jij wast jezelf ook niet omdat je toch weer vies wordt?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:47 schreef Guus Muisarm het volgende:
Waarom zou je 'm schoonmaken? Je doet toch ook geen aluminiumfolie in je tank van je auto om 'm schoon te houden? Of zet je dat ding 's winters in de woonkamer als optisch iets om je aan de zwoele zomers te doen denken?
Wat is het nut van die bodemplaat dan nog als je er aluminiumfolie oplegt? Die zit daar niet voor niksquote:Op zondag 27 juni 2010 14:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
We hebben gister een nieuwe bbq gekocht, nu is de vraag kan ik onder de briketten Aluminiumfolie leggen zodat we de bbq niet hoeven schoon te maken?
Gaat dat goed?
[ afbeelding ]
In dat bakje komen dan de briketten te liggen
Uuh dan hoef je de bodemplaat niet of nauwelijks schoon te maken?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:01 schreef ach het volgende:
[..]
Wat is het nut van die bodemplaat dan nog als je er aluminiumfolie oplegt? Die zit daar niet voor niks
Dat laatste kan ik je niet aanraden.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:42 schreef Luman het volgende:
Echte mannen graven gewoon een fire pit en gebruiken hun vingers als rooster.
Daar voel je niks van door het eelt wat je hebt gekregen door het urenlang schuren over de clitoris van je voormalige teef.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:52 schreef Luman het volgende:
[..]
Daar voel je niks van door het eelt wat je hebt gekregen door het urenlang schuren over de clitoris van je voormalige teef.
Sure..quote:Op maandag 28 juni 2010 20:45 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Zeiken over andermans BBQ, maar zelf niet weten dat echte mannen niet op gas barbecuen
Ik vind sfeer belangrijk. Als ik op gas wil barbecueën hou ik mn vlees wel boven het gasfornuis.quote:
Waarvan akte. Barbecueën op gasquote:Op maandag 28 juni 2010 21:27 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik vind sfeer belangrijk. Als ik op gas wil barbecueën hou ik mn vlees wel boven het gasfornuis.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:26 schreef Repeat het volgende:
Je briketten liggen als het goed is op een rooster zodat de lucht er doorheen kan trekken. Op een dichte plaat heb je toch geen goed vuur
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:26 schreef Repeat het volgende:
Je briketten liggen als het goed is op een rooster zodat de lucht er doorheen kan trekken. Op een dichte plaat heb je toch geen goed vuur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |