Yup, alles in de lijst is gewoon te spelen op onze EU consolesquote:Op maandag 28 juni 2010 12:46 schreef lizardtattoo het volgende:
(Wii) A Boy and His Blob --> is PAL? Ziet er wel schattig uit dus voor vijf euro wil ik hem wel proberen.
Hij is nog geheel werkend ja, als je er zelf een nwe LCD in wil zetten dan kan dat gewoon bijvoorbeeld. Hou er wel rekening mee dat je echt een groot gedeelte niet kan zien vanwege die ster. Daar wil ik wel eerlijk over zijnquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:38 schreef Willaaam het volgende:
Is het frontglas/touchscreen van je 5800 nog intact en zonder krassen? (is alleen de lcd stuk)
Nee, niet echt te versturen. Heb er geen doos voor. Zelfde geld voor de gitaar trouwens.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:49 schreef Professional het volgende:
Heb je ook nog de doos van het drumstel? Is het te versturen dat is de vraag?
Lees dit nu pas, heb je nog interesse? Ophalen kan op z'n vroegst donderdag pas.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:22 schreef JoPiDo het volgende:
Ik wil die telefoon wel voor 20 euro, kan ik hem deze week ergens ophalen?
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lees dit nu pas, heb je nog interesse? Ophalen kan op z'n vroegst donderdag pas.
[..]
[ afbeelding ]
Ja, nee, nee, nee, nee.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:24 schreef JoPiDo het volgende:
en zit er nog lader/boekjes/verpakking bij de telefoon? en de headset?
en is hij simlockvrij?
Boekjes, adapter, stylus, doosje, alles is aanwezig. Er zitten op de DS zelf heel lichte gebruikssporen, maar hij werkt perfect.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:36 schreef ROFLOL het volgende:
DS Lite is nog compleet, dus met boekjes, adapter, pennetje, doosje en dergelijke? Geen krasjes en werkt nog gewoon perfect? Heb zeker wel interesse dan, woon alleen in A'dam en kan tot 16 Augustus mijn OV Studentenkaart niet meer gebruiken dus kan niet naar Delft komen -> versturen?
Drumstel is er vooralsnog gewoon nog, dus het lijkt erop dat je mazzel gaat hebbenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:10 schreef Professional het volgende:
Al het drumstel er na 31 juli nog is, heb ik nog interesse. Ben momenteel op vakantie
donequote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toevoeging:
(360) Bioshock 2 Rapture Edition, 15 euro incl verzenden.
Drumstel is er nogquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:10 schreef Professional het volgende:
Al het drumstel er na 31 juli nog is, heb ik nog interesse. Ben momenteel op vakantie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |