abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83478678
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 08:58 schreef de_huig het volgende:
waren ze serieus twister aan het spelen ja?
niet gezien..of ik heb het wel gezien en ik ontken het gewoon
Ik geloof dat er hier ook een filmpje voorbij gekomen is, of misschien in de after movie waarin ze dat aan het doen zijn..
Wat mensen tegenwoordig allemaal wel niet doen, voor 1 seconde of Fame op internet of TV zeg, te triest voor woorden
Partyagenda;
Outdated....
pi_83479227
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:34 schreef de_huig het volgende:

[..]

of zullen er dan meer poepplaten uitkomen? Omdat het toch makkelijker is om te releasen en minder investering ofzo.

Ik denk dat het juist wel goed is als er minder investering is en er dus meer platen uitkomen. Er zal inderdaad een heleboel zooi uitkomen, maar je kan ook makkelijk onbekendere artiesten iets laten uitbrengen of een bootlegje dat wel leuk is maar niet geweldig. Zo lijkt het mij dat er juist meer variatie in setjes komt. ´t Zal alleen wat meer uitzoeken worden wat nou goed is en wat niet.

Verder loopt ´t ook wel in lijn met de ontwikkelingen in het draaien. Niet iedereen vindt het even leuk maar ik verwacht toch wel dat digitaal draaien de toekomst wordt. Met minder de focus op het beatmatchen en meer de focus op creatief in en uitmixxen, veel loopen en cue-point juggling. Hier is ook een filmpje waar ze dat doen:

Ik heb geen idee wat ze doen, want voor mij klinkt techno allemaal hetzelfde, maar je ziet wel dat ze de hele tijd bezig zijn in traktor en dat ze de tijd gebruiken om andere dingen te doen. 't Zal wel meer thuis horen in 't DJ topic maar daar zitten alleen techno DJ's en ik moest 't ff kwijt
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:08:48 #78
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_83479474
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:00 schreef Grrommit het volgende:
Met minder de focus op het beatmatchen en meer de focus op creatief in en uitmixxen, veel loopen en cue-point juggling.
Verwacht daar maar niet teveel van. Tegenwoordig is het gewoon hitjes achter elkaar plakken zonder enige vorm van mixen. Vooral bij de "echte" LIVE-sets van een half uur is dat dramatisch.
Dat komt overigens óók door het snelle releasen van platen. Iemand zoals Vince kan geweldig mixen maar dat komt vooral omdat hij alle platen precies uit zijn hoofd kent... met al die nieuwe hardstyleplaten is dat onmogelijk.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_83480043
Ja, daar heb je wel gelijk in. De meeste mensen horen het verschil er toch niet in. Ik denk ook niet dat hardstyleplaten zich heel erg lenen om veel trucjes mee uit te halen door de ongelovelijk stijve opbouw en de irritante breaks met tempowisselingen. Maar ja, hopen mag altijd toch?
pi_83480136
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:39 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Ik geloof dat er hier ook een filmpje voorbij gekomen is, of misschien in de after movie waarin ze dat aan het doen zijn..
Wat mensen tegenwoordig allemaal wel niet doen, voor 1 seconde of Fame op internet of TV zeg, te triest voor woorden

Op 1:44
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:33:57 #81
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_83480436
@Crusty -> Eensch..irritante aandachtszoekerij..

volgens mij weten een hoop hardstyle artiesten niet eens wat al die knopjes voor hun neus doen, op de paar basis dingen zoals de pitch en fader na
De mannen in het filmpje weten dit wel exact
Maar miss hoeven hardstyledj's dit niet te weten omdat er nauwelijks nog kritisch publiek is, als een plaat een beetje redelijk overgemixt wordt is heet al snel goed.
Echt kunnen draaien en "trucjes" zijn dus een pluspunten waarmee je je kunt onderscheiden (zoals bijv vince) jammergenoeg werkt het bij hardstyle zo dat je geboekt wordt doordat je veel releases hebt (of omdat je bij het juiste label zit) en niet op basis van je draaikunsten.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:36:26 #82
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_83480546
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Op 1:44
ik had het inderdaad al gezien..en ik blijf het ontkennen. wat sneu zeg

wat betreft het snelle releasen: ik ben ook bang dat er steeds meer uitkomt waardoor je straks echt door de bomen het bos niet meer ziet..maar van de andere kant mag je er toch vanuit gaan dat fusion een bepaalde kwaliteit blijft nastreven. We gaan het wel zien
The only limit is your own imagination
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:39:47 #83
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_83480711
Over draaikunsten gesproken, Luna en Crypsis op Knock Out! was ook erg goed!
pi_83482376
quote:
Hot news: Tomorrow you've got the last change to buy Decibel tickets. 13:00 hrs at http://decibel.tickets.b2s.nl
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:29:35 #85
255848 InGebruik
pi_83482652
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Bedankt voor de mededeling! Wij missen nog 1 kaartje.
pi_83483742
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
@Crusty -> Eensch..irritante aandachtszoekerij..

volgens mij weten een hoop hardstyle artiesten niet eens wat al die knopjes voor hun neus doen, op de paar basis dingen zoals de pitch en fader na
De mannen in het filmpje weten dit wel exact
Maar miss hoeven hardstyledj's dit niet te weten omdat er nauwelijks nog kritisch publiek is, als een plaat een beetje redelijk overgemixt wordt is heet al snel goed.
Echt kunnen draaien en "trucjes" zijn dus een pluspunten waarmee je je kunt onderscheiden (zoals bijv vince) jammergenoeg werkt het bij hardstyle zo dat je geboekt wordt doordat je veel releases hebt (of omdat je bij het juiste label zit) en niet op basis van je draaikunsten.
Niet alleen in de hardstyle scene is het zo vind ik. Ik zat net nog even heerlijk uit het raam te staren en bedacht me eigenlijk dat sinds de happy-hardcore weer een beetje terug begint te komen, ook oude artiesten weer uit de kast worden getrokken om hun oude plaatjes te draaien.

Kijk eens naar Charly Lownoise en Mental Theo, hoe heerlijk al hun plaatjes ook wel niet zijn (en ja ik ben wel een fan van hun muziek). De draaikunsten (en met name Theo) zijn niet altijd om over naar huis te schrijven. Heb al meerdere malen bij een optreden van hun gestaan, waar Theo vervolgens de plaat wegdraaide met een spin-down. Een keer kan ik wel op prijs stellen, maar iedere overgang op deze manier zo verwerkelijken vind ik tenenkrommend slecht. In mijn ogen getuigt zoiets van luiheid, of gewoon slechte kwaliteiten als DJ.
OOK Dune op IQ was er een prima voorbeeld van. Geweldige plaatjes heeft die kerel ons bezorgd tijdens onze jeugd, maar om het optreden van hem nu geweldig of indrukwekkend te noemen > NEE. Veel foutjes naar mijn idee, maar niemand die daar echt op let, want ja je jeugd sentiment plaatjes komen toch wel weer even voorbij zetten.

En het is precies wat Bartman zei; als er weinig kritisch publiek is, en je kunt een plaatje redelijk over mixen, dan is het al snel goed. Zelf zou ik ook zoiets hebben, waarom zou ik me helemaal kapot werken om een perfecte prachtige overgang te creeren, als er bijna niemand het uberhaupt merkt!
Partyagenda;
Outdated....
pi_83484520
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:23 schreef Grrommit het volgende:
Ja, daar heb je wel gelijk in. De meeste mensen horen het verschil er toch niet in. Ik denk ook niet dat hardstyleplaten zich heel erg lenen om veel trucjes mee uit te halen door de ongelovelijk stijve opbouw en de irritante breaks met tempowisselingen. Maar ja, hopen mag altijd toch?
Jawel hoor alleen dan moet je wel bij een echte DJ zijn en niet een DJ'ende producer. Helaas breken die gasten in de huidige scene niet door en komen niet verder als een radio show op een stream en her en der wat kleine feestjes in een cafe ofzo
pi_83485112
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:57 schreef CrustyClown het volgende:
Zelf zou ik ook zoiets hebben, waarom zou ik me helemaal kapot werken om een perfecte prachtige overgang te creeren, als er bijna niemand het uberhaupt merkt!
Nouja ik vind het intro-outro draaien bij hardstyle bar saai. Even beatmatchen, de break en climax niks doen en dan weer eventjes mixxen. Dan is het wel weer zo dat de producers waarschijnlijk niet zijn gaan draaien omdat ze dat het leukste vonden om te doen, maar omdat het een logische stap in hu carriere was. Ze geven dus ook gewoon minder om het draaien.

Zit er zelf wel over na te denken om over te stappen op digitaal icm m'n ouwe set-up. Legaal is dat alleen wel weer heerlijk duur

Gelukkig is de draaisoftware die normaal 600 eu ofzo kost ook op andere plekken te krijgen
pi_83485318
Manita is wel heel goed zeg..

Vooral red mij is, zoals gezegd, een pareltje.
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:55:49 #90
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_83486188
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:17 schreef StM het volgende:

[..]

Jawel hoor alleen dan moet je wel bij een echte DJ zijn en niet een DJ'ende producer. Helaas breken die gasten in de huidige scene niet door en komen niet verder als een radio show op een stream en her en der wat kleine feestjes in een cafe ofzo
Dat bedoelde ik, alleen je verwoord het beter

@ Crusty -> jep, mixkwaliteiten van lik-mijn-vestje maar gezellig was het wel
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:29:57 #91
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_83490364
Die plek waar je Coone ziet zitten is Centre Parks in America (dorpje, niet het land)
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:43:27 #92
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_83490901
tvp !! hard bezig met me afstudeer project hier in finland dus nouwelijks tijd om bij te lezen
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  woensdag 30 juni 2010 @ 17:29:44 #93
308943 TVEE
boom boom papi
pi_83497946
ik meld me ook even bij dit forum, net geregistreerd!

op mijn lijstje voor de zomer staan Free Festival, Decibel & Q-Base. heb er zin annnn!
"Iets wat ontstaat moet je niet tegengaan. Net als de wind, die ontstaat ook. Dan ga je toch ook zeilen."
pi_83498668
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 17:29 schreef TVEE het volgende:

op mijn lijstje voor de zomer staan Free Festival, Decibel & Q-Base. heb er zin annnn!
Welkom
Verkeerde smiley trouwens, ik neem aan dat je deze bedoelde
enneuh...ik heb er ook zin in
  woensdag 30 juni 2010 @ 18:05:35 #95
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_83499290
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

fookkk als ik dat eerder had geweten en niet aan het werk was vandaag had ik dat ook nog ff gedaan voor mn maten
The Outside Agency
pi_83501436
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 18:05 schreef haakon het volgende:

[..]

fookkk als ik dat eerder had geweten en niet aan het werk was vandaag had ik dat ook nog ff gedaan voor mn maten
Is morgen pas
  woensdag 30 juni 2010 @ 19:00:46 #97
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_83501439
laat maar morgen is dat
The Outside Agency
  woensdag 30 juni 2010 @ 19:05:24 #98
255848 InGebruik
pi_83501650
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 17:29 schreef TVEE het volgende:

Welkom!

Ik zit nu alweer op de helft van mijn zomerseizoen qua hardstyle feesten. Emporium en Defqon gehad, nu alleen nog Feestfabriek en Decibel. Zag van de week wel dat er in feestweken in omringende dorpen Headhunterz en DBSTF op komen treden.
pi_83503476

Hardstyle zoals het hoort te zijn
pi_83503592
Kleine herinnering
Vanavond mijn set op Hardstation!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')