Ik geloof dat er hier ook een filmpje voorbij gekomen is, of misschien in de after movie waarin ze dat aan het doen zijn..quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:58 schreef de_huig het volgende:
waren ze serieus twister aan het spelen ja?
niet gezien..of ik heb het wel gezien en ik ontken het gewoon![]()
Ik denk dat het juist wel goed is als er minder investering is en er dus meer platen uitkomen. Er zal inderdaad een heleboel zooi uitkomen, maar je kan ook makkelijk onbekendere artiesten iets laten uitbrengen of een bootlegje dat wel leuk is maar niet geweldig. Zo lijkt het mij dat er juist meer variatie in setjes komt. ´t Zal alleen wat meer uitzoeken worden wat nou goed is en wat niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:34 schreef de_huig het volgende:
[..]
of zullen er dan meer poepplaten uitkomen? Omdat het toch makkelijker is om te releasen en minder investering ofzo.
Verwacht daar maar niet teveel van. Tegenwoordig is het gewoon hitjes achter elkaar plakken zonder enige vorm van mixen. Vooral bij de "echte" LIVE-sets van een half uur is dat dramatisch.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:00 schreef Grrommit het volgende:
Met minder de focus op het beatmatchen en meer de focus op creatief in en uitmixxen, veel loopen en cue-point juggling.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:39 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik geloof dat er hier ook een filmpje voorbij gekomen is, of misschien in de after movie waarin ze dat aan het doen zijn..
Wat mensen tegenwoordig allemaal wel niet doen, voor 1 seconde of Fame op internet of TV zeg, te triest voor woorden
ik had het inderdaad al gezien..en ik blijf het ontkennen. wat sneu zegquote:
quote:Hot news: Tomorrow you've got the last change to buy Decibel tickets. 13:00 hrs at http://decibel.tickets.b2s.nl
Niet alleen in de hardstyle scene is het zo vind ik. Ik zat net nog even heerlijk uit het raam te staren en bedacht me eigenlijk dat sinds de happy-hardcore weer een beetje terug begint te komen, ook oude artiesten weer uit de kast worden getrokken om hun oude plaatjes te draaien.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
@Crusty -> Eensch..irritante aandachtszoekerij..
volgens mij weten een hoop hardstyle artiesten niet eens wat al die knopjes voor hun neus doen, op de paar basis dingen zoals de pitch en fader na
De mannen in het filmpje weten dit wel exact
Maar miss hoeven hardstyledj's dit niet te weten omdat er nauwelijks nog kritisch publiek is, als een plaat een beetje redelijk overgemixt wordt is heet al snel goed.
Echt kunnen draaien en "trucjes" zijn dus een pluspunten waarmee je je kunt onderscheiden (zoals bijv vince) jammergenoeg werkt het bij hardstyle zo dat je geboekt wordt doordat je veel releases hebt (of omdat je bij het juiste label zit) en niet op basis van je draaikunsten.
Jawel hoor alleen dan moet je wel bij een echte DJ zijn en niet een DJ'ende producer. Helaas breken die gasten in de huidige scene niet door en komen niet verder als een radio show op een stream en her en der wat kleine feestjes in een cafe ofzoquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:23 schreef Grrommit het volgende:
Ja, daar heb je wel gelijk in. De meeste mensen horen het verschil er toch niet in. Ik denk ook niet dat hardstyleplaten zich heel erg lenen om veel trucjes mee uit te halen door de ongelovelijk stijve opbouw en de irritante breaks met tempowisselingen. Maar ja, hopen mag altijd toch?
Nouja ik vind het intro-outro draaien bij hardstyle bar saai. Even beatmatchen, de break en climax niks doen en dan weer eventjes mixxen. Dan is het wel weer zo dat de producers waarschijnlijk niet zijn gaan draaien omdat ze dat het leukste vonden om te doen, maar omdat het een logische stap in hu carriere was. Ze geven dus ook gewoon minder om het draaien.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:57 schreef CrustyClown het volgende:
Zelf zou ik ook zoiets hebben, waarom zou ik me helemaal kapot werken om een perfecte prachtige overgang te creeren, als er bijna niemand het uberhaupt merkt!
Dat bedoelde ik, alleen je verwoord het beterquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:17 schreef StM het volgende:
[..]
Jawel hoor alleen dan moet je wel bij een echte DJ zijn en niet een DJ'ende producer. Helaas breken die gasten in de huidige scene niet door en komen niet verder als een radio show op een stream en her en der wat kleine feestjes in een cafe ofzo
Welkomquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:29 schreef TVEE het volgende:
ik meld me ook even bij dit forum, net geregistreerd!
op mijn lijstje voor de zomer staan Free Festival, Decibel & Q-Base. heb er zin annnn!
fookkk als ik dat eerder had geweten en niet aan het werk was vandaag had ik dat ook nog ff gedaan voor mn matenquote:
Is morgen pasquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:05 schreef haakon het volgende:
[..]
fookkk als ik dat eerder had geweten en niet aan het werk was vandaag had ik dat ook nog ff gedaan voor mn maten
Welkom!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:29 schreef TVEE het volgende:
ik meld me ook even bij dit forum, net geregistreerd!
op mijn lijstje voor de zomer staan Free Festival, Decibel & Q-Base. heb er zin annnn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |