Godverdomme zeg!!quote:
3 dingen die me opvallen:quote:
Huig Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
Huig ik zal je online ook nog eens feliciteren, bij deze dus.
@NLS -> Ik zeg Qlimax of gewoon een XQ geven de beste man
Hij zegt niet veel maar als hij iets zegt...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:46 schreef NLS04 het volgende:
XQ wordt een noisecontrollers feestje en Qlimax is veelste soft voor zijn stijl. Wat denken jullie nou jongens, dat ik daar niet over had nagedachtNee IQ anthem past het best bij zijn stijl
Je weet maar nooit hierquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Hij zegt niet veel maar als hij iets zegt...![]()
@boy: Huig is jarig vandaag..
Ik denk ook dat XQ in januari voor de NC wordtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:46 schreef NLS04 het volgende:
XQ wordt een noisecontrollers feestje en Qlimax is veelste soft voor zijn stijl. Wat denken jullie nou jongens, dat ik daar niet over had nagedachtNee IQ anthem past het best bij zijn stijl
Dat laatste is idd wel een beetje realistisch. Laten we het hopen!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:31 schreef T_Killer het volgende:
Felicitades Huig
[..]
Ik denk ook dat XQ in januari voor de NC wordt
Een area op Trillogy zou ook leuk zijn voor Zatox (is toch een soort van XQ)
Psyko Punkz @ Q-base 2009quote:
Waarom is Qlimax te soft voor zijn stijl? Net alsof Deepack niet stond te knallen afgelopen jaar. Ik zeg Zatox op Qlimax!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:46 schreef NLS04 het volgende:
Het ging over een anthem maken, niet over draaien. Zatox' productiestijl is te hard/rauw voor Qlimax denk ik. Dat hebben we ook al eens gezien bij de A2 in 2006 die destijds een handje zijn geholpen door JDX met het maken van een 'toegankelijk' anthem. Nee laat um maar IQ doen, is toch een 3x vetter feest dan Qlimaxquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:19 schreef InGebruik het volgende:
Waarom is Qlimax te soft voor zijn stijl? Net alsof Deepack niet stond te knallen afgelopen jaar. Ik zeg Zatox op Qlimax!
stel dat nederland de finale niet haalt, kans is klein maar theoretisch is het mogelijk, dan zou ik het erg slecht trekken als iedereen in het oranje rondloopt denk ik. Van de andere kant mag dat de pret niet drukken. en ten derde, ik ben er zo goed als zeker toch niet bij dus het zal mij aan mijn h/jarige reet roestenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:11 schreef benniesnugger het volgende:
Als eerste feli Huig.
Ten tweede, degene die van hiero naar de Q-dance Feestfabriek gaan, zijn die ook van plan zich flink te verkleden? Vind alles maar een beetje gemaakt overkomen op het moment. Snap natuurlijk dat ze er een leuk feest van willen maken, maar vind persoonlijk dat de sfeer op het feest zelf bepaald wordt.
Nee, gewoon oranje shirtje aan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:11 schreef benniesnugger het volgende:
Ten tweede, degene die van hiero naar de Q-dance Feestfabriek gaan, zijn die ook van plan zich flink te verkleden?
Nee Defqon was eigenlijk de 1e keer.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:50 schreef T-Force het volgende:
[..]
Heb je dat op ieder feest ofzo aanOf toevallig met DefQon ook
?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:11 schreef benniesnugger het volgende:
Als eerste feli Huig.
Ten tweede, degene die van hiero naar de Q-dance Feestfabriek gaan, zijn die ook van plan zich flink te verkleden? Vind alles maar een beetje gemaakt overkomen op het moment. Snap natuurlijk dat ze er een leuk feest van willen maken, maar vind persoonlijk dat de sfeer op het feest zelf bepaald wordt.
Wat kunnen die lui toch altijd heerlijke aftermovies maken!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
die cam op de microfoon van Mc Villian![]()
Dat blikje cola
VETquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
die cam op de microfoon van Mc Villian![]()
Dat blikje cola
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:26 schreef T_Killer het volgende:
Dit is t stukje wat ik met het meest herinner van de Psyko Punkz @ Q-Base 2009
Maar idd sfeertje hoor toen
Wow! Ziet er erg vet uit.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ook niet verkeerd zo'n stage van Wish Outdoor![]()
http://yfrog.com/3oif0rj
like thisquote:Op zondag 4 juli 2010 10:40 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Wow! Ziet er erg vet uit.
Als ze dat een beetje goed aanpakken met licht van onderaf en lasers op de vleugels en in de ogen heb je ook een grandioos mooi plaatje in de avond!
quote:Op zondag 4 juli 2010 17:44 schreef Baronpilsener het volgende:
Pff, schitterende stage indeed. Kan Q nog 'n puntje aan zuigen.
het is een beetje in om Q af te zeiken. Om vervolgens wel zo blij als een kind te zijn als je een kaartje voor een Q-feest kunt aanschaffenquote:Op zondag 4 juli 2010 17:46 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking zeg...
[ afbeelding ]
en zo zijn er nog veel meer voorbeelden. Puik werk van WiSH events iig (Y)
Ik zie hier niemand Q afzeiken hoor. Over domme opmerkingen gesproken.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:48 schreef kollie het volgende:
[..]
het is een beetje in om Q af te zeiken. Om vervolgens wel zo blij als een kind te zijn als je een kaartje voor een Q-feest kunt aanschaffen![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 17:59 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik zie hier niemand Q afzeiken hoor. Over domme opmerkingen gesproken.![]()
Ik vind die stage van WiSH ook mooier dan de Defqon.1 mainstage van dit jaar en die van Mysteryland hierboven.
Hij klinkt erg lekker jaquote:Op zondag 4 juli 2010 17:20 schreef mstx het volgende:
Dit bazennummer werd ook nog gedraaid door Acti & Francesco Zeta
![]()
Ik zat al te wachten op deze vraag.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:00 schreef rijstwafel het volgende:
Weet iemand warneer de Defqon'10 dvd er is??
Ik denk zelf dat er wel een aardig stuk blijft staan, sinds Q een deel van ID&T is? Het zag er allemaal aardig vet uit moet ik zeggen.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hij klinkt erg lekker ja
[..]
Ik zat al te wachten op deze vraag.Duurt sowieso nog een maandje of 2....
Ben trouwens benieuwd van Q-dance hoeveel decor ze overnemen van Sensation, of zou het helemaal van scratch worden opgebouwd?
Ik heb het meer over de mainstages van Defqon afgelopen 2 jaren. Die vond ik gewoon 3x nergens op lijken, zeker niet in vergelijking met die van dit event. En zeker om het gelijk "af zeiken" te noemen, slaat ook nergens op. Q is op meeste punten een prima organisatie.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:46 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking zeg...
[ afbeelding ]
en zo zijn er nog veel meer voorbeelden. Puik werk van WiSH events iig (Y)
Ik hoop niet dat het voor ausies only is, staat er niet bij vermeld. Maar het staat niet op de NL site van Q, alleen op de internationale. Dus ik weet het niet zeker.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Leuke wedstrijdmaar is het niet voor Aussie's only?
Wel grappig dat de winnaar van de PRODUCERS competition op Defqon een plekje krijgt om te DRAAIEN. Geeft maar aan dat je het allebei goed moet kunnen...
Die trackquote:
Waarom niet?quote:
Whehe dat ging inderdaad goed losch!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:15 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Psyko Punkz @ Q-base 2009![]()
Wat een sfeer toen daar in die bunker om 5 uur 's morgens bijna niemand die stil stond
Maar Alphaverb daarna in the Lab(?) was nog tikie harderquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:22 schreef T-Force het volgende:
Ik weet nog goed....Q-Base 2009! Mijn eerste mogelijkheid om de Psyko Punkz te gaan zien.
Precies om 04.30 stond ik voor de bunker en werden ze aangekondigd. Ik stapte de bunker in voor het eerste nummer, maar het geluid stond zo hard dat het pijn deed aan mijn oren. Op dat moment heb ik besloten dat ik goede oordoppen wou hebben. Ik heb de hele set ongeveer 30 meter achter de bunker in mijn eentje stampend doorgebrachtMaar wat een set
Denk ook wel dat er wat blijft staan. Weet niet of dat ook wel te doen is om een heel podium af te breken en weer neer te zetten in 1 week. Weet iemand trouwens hoe dat was met de stages van Dirty Dutch vs the world? De week na Defqon, ook op almerestrand en ook van ID&Tquote:Op zondag 4 juli 2010 21:45 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat er wel een aardig stuk blijft staan, sinds Q een deel van ID&T is? Het zag er allemaal aardig vet uit moet ik zeggen.
BOHquote:
Hmmmmm, je vond er weinig aan maar je bleef wel hard staan stampenquote:Op zondag 4 juli 2010 17:20 schreef mstx het volgende:
AVIO live was weer hetzelfde zoals altijd dus daar vond ik weinig aan. En ik kan slecht tegen hyperactieve mensen die agressief kijken achter de draaitafels.
Zie mij gaan jongquote:
Break + Climax zijn prima de luxe maar die mids zijn zo kutquote:Op maandag 5 juli 2010 17:13 schreef T-Force het volgende:
Enjoy the music van The Pitcher is vetttt
Wat was dat dan precies?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:13 schreef T-Force het volgende:
Na Enzyme X zijn we maar even het Boobytrap Hotel ingegaan, heerlijk met al die wappiesEcht gruwelijk gelachen, dikke lol met de spacers
![]()
Niet zo vind ik dan nog zachtjes uitgedrukt.. vind het echt jammer dat Fusion/Pollen deze kant op gaat met de naam 'The Pitcher'. Ze hebben een bepaalde sound/stijl gekozen die niet helemaal mijn ding is. Na Serenity zijn er nog wel wat 'aardige' releases geweest (o.a. Strange Love) maar het niveau van Serenity/Karma/Titan/Sleeping/Control/Pump it Loud is niet meer gehaald.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind de nieuwe release van The pitcher ook niet zo....
ik heb echt voorkeur voor zijn oude werk..de laatste releases konden me geen van allen echt bekoren.
@T-force lekker verslagje
gaan we doenquote:Op zondag 4 juli 2010 19:46 schreef 16meter het volgende:
Ja man, dit keer wel ff proberen te meeten!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:20 schreef luckass het volgende:
Volg de nieuwe plaatjes even niet meer zo, maar dit moet ik toch even kwijt:
KARTONG
![]()
(In HQ op de hyves van Low-E)
Wat blijft het jammer dat die mannen niet op de grote feesten staan.
wat een plaat, deze kan ik echt wel waarderenquote:
luistert lekker wegquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:52 schreef LtNoX het volgende:
Is natuurlijk geen hardstyle heaven, maar goed.... Aparte melodie, maar vind hem met de kick eronder wel aardig.
beetje mislukt experiment, als je het mij vraagtquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
OT:
Nieuwe JDX, die man valt snel en hard van zijn voetstuk![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |