quote:Op zondag 27 juni 2010 12:21 schreef Dark0z het volgende:
Terechte klacht...
En in West-Friesland kunnen de mensen goed tegen drank
Toch Friese neigingen zo te zienquote:Op zondag 27 juni 2010 12:23 schreef MouzurX het volgende:
Kwam laatst ook een paar meisjes tegen, "waar komen je dan vandaan?" Ja uit west friesland... maar dat ligt niet in friesland.... "eh oke?" ... ja we komen uit hoorn.
Zeg dan gewoon dat je uit noord holland komtHoe ist nou.
Hoornquote:Op zondag 27 juni 2010 12:23 schreef MouzurX het volgende:
Kwam laatst ook een paar meisjes tegen, "waar komen je dan vandaan?" Ja uit west friesland... maar dat ligt niet in friesland.... "eh oke?" ... ja we komen uit hoorn.
Zeg dan gewoon dat je uit noord holland komtHoe ist nou.
Ik woon daar niet hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoorn![]()
Daar woont dé baas van KLB ook
en nog wat k1 fightersquote:Op zondag 27 juni 2010 12:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoorn![]()
Daar woont dé baas van KLB ook
Mag ik een keer bij jou op bezoek komen?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:42 schreef AdvancedPower het volgende:
Mensen die in de randstad wonen in een flatje i.p.v in Friesland in een lekker ruim huis. Faalhazen.
En alles wat niet Friesland heet eigenlijk ookquote:Op zondag 27 juni 2010 12:29 schreef porsche1 het volgende:
Alles wat Friesland heet is Friesland.
quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:42 schreef AdvancedPower het volgende:
Mensen die in de randstad wonen in een flatje i.p.v in Friesland in een lekker ruim huis. Faalhazen.
Overduidelijk nog nooit in deze pracht provincie geweest!quote:
Foppe de Haan-mensenquote:Op zondag 27 juni 2010 14:08 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Overduidelijk nog nooit in deze pracht provincie geweest!
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
In West-Friesland praten de vrouwen zo verschrikkelijk lelijk. Fries gaat nog wel, maar dat gesnerp wat uit de vrouwen uit West-Friesland komt is niet om aan te horen.
Mensen zijn overal kut, ongeacht land of provincie.quote:
Met andere woorden, je bent er nog nooit geweest?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
In West-Friesland praten de vrouwen zo verschrikkelijk lelijk. Fries gaat nog wel, maar dat gesnerp wat uit de vrouwen uit West-Friesland komt is niet om aan te horen.
Ik zie niet waar ik dat precies zeg.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:34 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Met andere woorden, je bent er nog nooit geweest?
voor mij ookquote:Op zondag 27 juni 2010 14:48 schreef mtx1680 het volgende:
West-Friesland ligt in Noord-Holland?Wtf, dit is nieuw voor mij
Gelukkig ben ik er hequote:Op zondag 27 juni 2010 14:48 schreef mtx1680 het volgende:
West-Friesland ligt in Noord-Holland?Wtf, dit is nieuw voor mij
Ze hebben gewoon niks beters daar in het noorden.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:10 schreef superdrufus het volgende:
[..]
alleen gaan ze daar met de grootste mongolen
Ik weet niet wat voor wijven jij dan aantrekt, want ik ken ze niet. Ze praten allemaal ABN.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik zie niet waar ik dat precies zeg.
Desalniettemin klopt het wel, maar je hoeft niet naar West-Friesland te gaan om West-Friezen tegen te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 juni 2010 18:31 schreef Leonidas82 het volgende:
Randstad![]()
300K betalen voor een rijtjeshuis tussen de vuige rifmarokkanen![]()
Friesland
170K betalen voor een vrijstaand huis met grote voortuin en enorme achtertuin aan het water, inclusief stijger en bootje. Geen berbers, wel rust en ruimte en vriendelijke mensen.
in west-friesland stikt het ervanquote:Op zondag 27 juni 2010 18:49 schreef Compatibel het volgende:
Ik heb hier trouwens al jaren geen Marokkaan meer gezien, die zitten allemaal bij de gemiddelde Fok!er in de straat denk ik.
hoe bedoel je vooroordelenquote:Op zondag 27 juni 2010 18:31 schreef Leonidas82 het volgende:
Randstad![]()
300K betalen voor een rijtjeshuis tussen de vuige rifmarokkanen![]()
Friesland
170K betalen voor een vrijstaand huis met grote voortuin en enorme achtertuin aan het water, inclusief stijger en bootje. Geen berbers, wel rust en ruimte en vriendelijke mensen.
valt mee, ik woon daar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:07 schreef Snuf. het volgende:
Soberzo Noord-Holland![]()
De kutste provincie van allemaal.
Jawel. Alleen het accent van daar alquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:09 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
valt mee, ik woon daar.
(in west friesland volgens TS)
dus jou argument is niet geldig.
thxbye
NH is niet kutquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jawel. Alleen het accent van daar al
Friesland is trouwens ook kut. Troosteloze kutprovincie. Maar NH is kutter.
Mooi huisje in Langweer hoor, maar zo goedkoop is die nou ook weer niet ivm randstadquote:Op zondag 27 juni 2010 14:28 schreef J0uk3 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar woon ik!
[ afbeelding ]
Ingezoomd op mijn huis.
Hey ik zit ook op de OSGquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:15 schreef xFriendx het volgende:
OSG![]()
Def Rhymz als ie optrad in Van Rooijen in Wervershoof![]()
Black and Fight Medemblik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |