Neuh, maar het viel me wel op dat veel mensen dachten dat ze door mensen heen konden lopen. Wat een geduw zo nu en danquote:Op zondag 27 juni 2010 11:58 schreef longinus het volgende:
Ik ben er 2 keer aangerand, meerdere met die ervaring ?
en dan de mafketels die hun halfvolle bekers drinken het publiek in gooien, daar zijn de handoeken voor natuurlijkquote:Op zondag 27 juni 2010 11:59 schreef Dark0z het volgende:
[..]
Neuh, maar het viel me wel op dat veel mensen dachten dat ze door mensen heen konden lopen. Wat een geduw zo nu en dan
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:09 schreef clockcable het volgende:
Als ik aan de xtc en of pep aan het stampen ben doe ik altijd mn t-shirt uit en douw ik hem tussen mn broekriem. Dan veeg ik daarmee mn bezwete drugskop af.
mensen die dingen nadoen uit de hip-hop scenequote:Op zondag 27 juni 2010 12:20 schreef Rasher het volgende:
West Friesland
Drugs op hip hop feesten![]()
Hip hop feesten
Hip hop
jups, absoluut, jij ook dusquote:Op zondag 27 juni 2010 12:24 schreef NietTeVolgen het volgende:
Dit topic is echt een verzameling van gefrustreerde mensen...
hip hop scene. 3x kanker waardequote:Op zondag 27 juni 2010 12:22 schreef Dark0z het volgende:
[..]
mensen die dingen nadoen uit de hip-hop scene
Mongolen die denken dat West-Friesland in Friesland ligtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |