Hoi!
Superfokker, ten eerste mijn complimenten voor de manier hoe jij je uit kunt drukken! Ik wou dat ik dat kon!
Verder kan ik me helemaal vinden in wat jij zegt. Ik denk op dezelfde manier na als jij. Ik kan ook uren naar de sterren kijken, denken aan wat daar misschien achter schuilt en of we daar ooit nog achter komen. Genieten van mooie wolken, kleine details in het leven. We leven in een maatschappij waar zoveel stress is, zoveel haast en we moeten zo veel. Daardoor loopt de hele massa alle mooie dingen in het leven voorbij, op zoek naar het grote wat men denkt met veel geld te kunnen kopen terwijl er zoveel mooie dingen zomaar te zien zijn.
Gevoelig worden van een paar mooie klanken in muziek, bij de juiste muziek je precies dat ene bijzondere moment weer terughalen. Ik kan me ook echt treurig voelen bij het zien van een doodgereden kat/ konijn/ egel, zo'n diertje dat het helemaal gedaan heeft, altijd alleen heeft overleefd in harmonie met de natuur en plotseling platgereden worden door ons met onze auto's etc.
Dat is de andere kant van het fijne dromen, maar ik herken zo wat je zegt!
-Veel mensen kijken over het kleine geluk heen, terwijl ze met wazige ogen naar het grote zitten uit te kijken-