abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83551056
Dingen zien in de wolken heb ik alleen gedaan met magic truffles op.

Genieten van allerlei dingen die klein zijn, vanzelfsprekend lijken enzovoorts heb ik door de jaren heen geleerd. Een heel kneuterig voorbeeld misschien, maar een hele tijd geleden zat ik in de metro hier in Rotterdam, was ik helemaal vrolijk, en zat ik te bellen. Voordat we de tunnel ingingen (bij halte Wilhelminaplein ) hoorde ik mezelf zeggen 'ik hang nu even op en bel je later terug, want ik ga zo onder de Maas door'. En in plaats van dat ik me ergerde aan het feit dat je geen bereik hebt daar en ik dus moest ophangen, bedacht ik me hoe bizar en fantastisch het eigenlijk is dat je automatisch en supersnel onder het water door wordt gebracht, zonder dat je daar zelf enige inspanning voor hoeft te verrichten. Nu bedenk ik me dat vaker als ik daar met de metro kom. Dat soort momenten heb ik steeds vaker, je allerlei positieve dingen realiseren, erbij stilstaan en het waarderen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_84579647
Ik ben het wel met je eens, maar ik vind dat het simpeler kan, korter.
Ik heb me ook ooit eens geworsteld door de Wereld van Sofie, maar ik droomde elke nacht dat ik aan het discussieren was met allerhande filosofen en werd moe wakker dus dat boek heb ik meteen weer terug in de kast gestopt.
Ik ben een dromer met veel interesses maar aan de andere kant zo'n enorm praktische droogkloot!
Ja ik vind het wel zonde dat veel mensen in deze tijd van haast, haast, haast hun kinderen die aangeboren creatieve onschuld en dromerige neigingen afleren, het genieten van kleine nietszeggende dingetjes afdoen met ''ja, mooi he, maar we hebben geen tijd, doorlopen''. Klaargestoomd worden voor de toekomst waarin het draait om goed geld verdienen zodat je later je eigen huis kan kopen en allerhande verzekeringen afsluiten etc.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind leren geld verdienen en verzekeringen afsluiten een goed iets, want we leven nou eenmaal hier dus moet je wel met de stroom meegaan, tenzij je zo'n zeldzame ziel bent die gelukkig is ookal val je totaal buiten de maatschappij en heb je geen bezittingen en financiele zekerheid.

Zelf denk ik wel mijn balans gevonden te hebben, ik ben nuchter en praktisch dus heb mijn zaakjes voor elkaar en daarom dus de tijd en de rust om lekker te dromen en te genieten van kleine dingetjes.
Oh en ik heb dus echt een keer tijdens de sex naar de wolken gekeken, want het was bovenop een duin in het bos, net na mijn hoogtepunt regende aan 1 kant en aan de andere kant kwam ineens een mooie regenboog. Dat was magisch!!
  woensdag 28 juli 2010 @ 10:18:20 #28
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_84579699
Bij regel 3 had ik zoiets van Gay... maar ja, gays zijn dan weer van de dampende anale seks... dat zie ik TS dan ook weer niet doen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_84579812
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 10:18 schreef MikeyMo het volgende:
Bij regel 3 had ik zoiets van Gay... maar ja, gays zijn dan weer van de dampende anale seks... dat zie ik TS dan ook weer niet doen
:o :D :')

Ik heb het minder gay gemaakt in ieder geval...:P Ik zet mijn zooi altijd eerst hier neer, zodat ik wat commentaar krijg om het definitief te maken.

Ik vraag me wel af hoe het kan dat dit topic omhoog wordt geschopt :')
pi_84580641
Dude what the hell :') dit topic en je andere topic geven mij wel een heel raar beeld van jou.. Weet je zeker dat je geen meisje had moeten zijn? :)
pi_84696189
Romantische mensen bestaan. Maar TS is gewoon een watje. Niet alles is 'soft and fluffy' en nog moet het dat zijn. Het leven is mooi omdat het zo divers is :Y
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_84696326
ik denk dat gewoon lekker neuken zonder dat zweverige gedoe een stuk beter is.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 13:57:08 #33
73209 dnzl
Minimalist.
pi_84701433
pi_84702027
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
We hebben een dichter in ons midden.
Ik ben ontroerd.
_O- _O- _O-
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_84946348
Hihi, haha! :+

Ik, herkende wel iets in de titel van deze topic, las de eerste twee alinea's van TS, klikte op de link van de eerste wolk en zag dit: http://dl.dropbox.com/u/769824/nomnomnom.JPG

Uiteindelijk toch maar even iets meer van deze topic gelezen, daarna nog even getwijfeld en uiteindelijk toch maar geupload... Het lag niet aan mij, maar aan de titel. :P

Maar iets meer ontopic: ik ben ook wel een beetje een romanticus, verlies me vaak in de details ipv. bezig te zijn met hoofdlijnen. Dus ik kan TS wel begrijpen. :)
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 17:35:27 #36
312049 Lightly-Salted
Een beetje zoutig..
pi_84979618
Hoi!

Superfokker, ten eerste mijn complimenten voor de manier hoe jij je uit kunt drukken! Ik wou dat ik dat kon!

Verder kan ik me helemaal vinden in wat jij zegt. Ik denk op dezelfde manier na als jij. Ik kan ook uren naar de sterren kijken, denken aan wat daar misschien achter schuilt en of we daar ooit nog achter komen. Genieten van mooie wolken, kleine details in het leven. We leven in een maatschappij waar zoveel stress is, zoveel haast en we moeten zo veel. Daardoor loopt de hele massa alle mooie dingen in het leven voorbij, op zoek naar het grote wat men denkt met veel geld te kunnen kopen terwijl er zoveel mooie dingen zomaar te zien zijn.
Gevoelig worden van een paar mooie klanken in muziek, bij de juiste muziek je precies dat ene bijzondere moment weer terughalen. Ik kan me ook echt treurig voelen bij het zien van een doodgereden kat/ konijn/ egel, zo'n diertje dat het helemaal gedaan heeft, altijd alleen heeft overleefd in harmonie met de natuur en plotseling platgereden worden door ons met onze auto's etc.
Dat is de andere kant van het fijne dromen, maar ik herken zo wat je zegt!

O+
-Veel mensen kijken over het kleine geluk heen, terwijl ze met wazige ogen naar het grote zitten uit te kijken-
pi_84998706
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:04 schreef SuperFokker het volgende:
verhaal
Ik ben het wel eens dat je door alleen maar met het doel bezig te zijn en niet te genieten van de weg erheen jezelf in de vingers snijdt. Maar genieten van de weg erheen hoeft niet op zo'n dramatisch romantische manier als TS dat doet.

Bv vriendlief vindt het per definitie heerlijk om te knuffelen, evenals seks. Al zou ik het middenin een pijpbeurt niet afmaken (wat ik dan moreel gezien wat minder vind), vindt hij het nog goed ook. Hij vindt alles gewoon heerlijk wat we hebben en doen met elkaar en is niet zo gefocused op ' het orgasme'. Of althans, het is geen vereiste. Toch is het geen romanticus zoals TS. Nooit overal kaarsjes en dat soort shit. Geen gedoe met 'ik verdrink in je ogen' en gelukkig maar.
Nou ja, ik wou maar zeggen, je hoeft niet naar de wolkjes te kijken om de weg ergens naartoe bewust en fijn te beleven.
zelfde als diginoob
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')