Uiteindelijk toch ook maar de Remington besteld. Kreeg het gewoon niet besteld en ga zeker geen tweedehandse kopen op Ebay.quote:Op zondag 12 december 2010 11:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, die van Boots zou ik misschien ook liever willen, die is nog wat sterker en dat zou betekenen dat je langere periodes zonder flitsen kunt, maar goed, die zou je dan in de UK ofzo moeten kopen en dat lijkt me vooral onhandig als er iets mee aan de hand zou zijn. En het ding wordt nogal heet, je moet het steeds laten afkoelen, waardoor het wel een langdurige kwestie wordt voordat je een heel been hebt behandeld.
Met al die apparaten moet je de eerste weken/maanden heel consequent aan de slag, en dan zou je daarna met minder vaak flitsen toekunnen, behalve bij de Lumea, daar moet je elke 2 weken blijven flitsen.
Iemand?quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vraagje voor hen die grondig onderzoek hebben gedaan: welke is nou het beste apparaat met de meest definitieve ontharing?
Maar wat als er iets niet goed is? Dan moet je het eerst naar Londen sturen om te laten repareren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Iemand?
Ik ga binnen een paar maanden naar Londen en ik overweeg de Lumea te verkopen en dan in Londen die van Boots of die van Remmington te kopen.
Daarom viel die van Boots ook een beetje af voor me. Ook omdat ik het gewoon niet kon bestellen naturlich.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar wat als er iets niet goed is? Dan moet je het eerst naar Londen sturen om te laten repareren.
Dat was wel de bedoeling.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Daarom viel die van Boots ook een beetje af voor me. Ook omdat ik het gewoon niet kon bestellen naturlich.Heb jij de Lumea, maza?
Ik ga er wel vanuit. Maar heb hem dus gekocht via Insiders dus het is zo'n gedoe om dat te regelen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:59 schreef Marloes het volgende:
Je hebt gewoon nog garantie neem ik aan? Ook zonder garantie kun je er nog mee terug hoor, zo'n duurt apparaat hoort niet na een paar maanden (hij is nog niet zolang uit toch?) stuk te gaan.
Oh ja, bah. Hopelijk gaat het allemaal een beetje makkelijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit. Maar heb hem dus gekocht via Insiders dus het is zo'n gedoe om dat te regelen.
De Lumea heeft ook nooit gepretendeerd om voor blijvend haarverlies te zorgen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:32 schreef LolaLovesYou het volgende:
even kleine tip,
kijk naar de jouls, je moet minimaal 7 joule flits hebben voor permanent resultaat.
Zover weet ik alleen zeker dat de boots dit doet voor een redelijke prijs.
[je hebt ook de e>one @ 1300 euries... :| ]
De Lumea doet dit niet en kapt er mee na een aantal flitsen en dan moet je volgens mij gedwongen een nieuwe kopen. Ook de nieuwe Lumea's gaan maar tot 6,5. Overduidelijk een trucje om er voor te zorgen dat mensen ze blijven kopen omdat het dus niet permanent is. Vandaar dat ik zelf hoop een boots te kunnen krijgen.
Als er bij een machine niet staat hoeveel joule het is kun je er vanuit gaan dat het 2 tot 4 joule flitst en dus ronduit doelloos is.
En? Hoe is het bevallen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:44 schreef Pagan het volgende:
De opvolger, de Lumea precision, ligt hier om te testen. Een betere batterij en een extra precisiekop voor de gevoelige huid zijn de belangrijkste verbeteringen.
Mannen mogen hem, met uitzonderig van de hoofdhuid en het scrotum, ook gebruiken.
Philips zegt minimaal 80.000 flitsen.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:54 schreef Jester65 het volgende:
Op de vorige pagina wordt gesproken over 40.000 flitsen, stel dat je 200 keer per behandeling flitst, en je doet dat elke 4 weken, dan doe je er zo'n 15 jaar mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |