quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:43 schreef shifto het volgende:
Nou er schieten me een aantal dingen te binnen, vooral als ik zo andere posts lees. Laat ik beginnen met de aller ergste keer die ik me kan herinneren.Ik had vroeger toen ik een jaar of 10 was een hoogslaper. Hieronder zat een kast waarin al mijn kleren opgeborgen lagen. Echter, vroeger was ik shitless scared van The X-Files. Echt heel bang. Het intro liedje geeft me nog steeds kippenvel.
Nou ik had ooit voor kerst oid een opblaas alien gekregen. Dus ik die opgeblazen en hoe bang ik ook was voor die shit, had ik hem (1,20m groot) in een hoek van mijn kamer gezet zodat ik hem in de gaten kon houden van uit het bed. No problem so far. Ik won het van de alien, Ik was wel bang, maar ik hield hem in de gaten en kon slapen. *trots*
Echter op een dag ging ik lekker slapen en lag ik in mijn hoogslaper mijn alien te bekijken toen ik me bedacht dat ik eigenlijk wel heel erg moest plassen. Dus ik lekker naar het toilet en daar mijn ding gedaan. Lekker slokje water genomen nog, En uiteindelijk weer via het kleine laddertje mijn bedje in belandt.
Ik lig daar te chillen tot... die alien was pleitte... KANKER. Ik scheet 7 kleuren stront. Hij was er echt nog toen ik weg ging. Verstijft lig ik in bed en bedenk me wat er aan de hand kan zijn. Fuck fuck fuck dacht ik toen.Niet veel later voelde ik geduwd in mijn matras, van onder... Ik scheet hem nog harder als voorheen maar om een of andere belachelijke stomme naieve reden ging ik toch naar beneden om in mijn kast te kijken. Mijn hart bonkte en ik schuif die deur langzaam open zoals in horror films waarbij iedereen altijd zegt "niet open doen!"..
De deur gaat langzaam open en BOOOOEEEEEEEE die kanker alien IN ME FACE uit die kast!!! Echt. Ik hield het niet meer.Ik schreeuwde alles bij elkaar en echt alles en iedereen wat sliep, was in eens wakker!
Bleek het mijn zus te zijn die met die alien mijn kast in was gekropen, wetend dat het een van me grootste angsten was
Ja dat durf ik nog wel, geen trauma aan overgehouden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:34 schreef afdak het volgende:
[..]
Damn dat lijkt me echt erg. Durf je nog wel gewoon in de zee te zwemmen of heb je er een trauma aan over gehouden?
Liet me gelijk hier aan denkenquote:Op zondag 18 juli 2010 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Gisteravond gebeurd.![]()
Ik ben dus doodsbang voor kikkers. Het neemt echt extreme vormen aan, als ik zo'n beest op tv zie dan krijg ik al koude rillingen over mn rug maar meestal zap ik dan niet weg. *dapper*
Gisteravond liggen wij in bed naar Lachen om Homevideos te kijken. Hans kondigt de reclame aan en dan zie je eerst nog hele korte clips van de filmpjes die gaan komen.
Met mijn slaperige hoofd herken ik het beest dat je op TV zag als een kikker, op het moment dat ik hem herken springt dat pokkebeest richting de camera.
Ik schrok me zo rot dat ik spontaan begon te hyperventileren. Mn vriend lag naast me en stikte bijna van het lachen
herkenbaar, wat is dat precies?quote:Op zondag 27 juni 2010 13:40 schreef PiRANiA het volgende:
Kan ik mij niet echt herinneren volgens mij. Soms kan ik wel keihard wakker schrikken, na zo'n val-gevoel in je droom.
quote:
Dat ja, dan strek ik ook mijn been oid, leuk als je met iemand in bed ligtquote:Op zondag 18 juli 2010 16:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Hypnic_jerk
-edit, NL: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hypnagoge_schok -
Ik durf heus niet te klikkenquote:
Muts.quote:Op zondag 18 juli 2010 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben dus doodsbang voor kikkers. Het neemt echt extreme vormen aan, als ik zo'n beest op tv zie dan krijg ik al koude rillingen over mn rug maar meestal zap ik dan niet weg. *dapper*
Gisteravond liggen wij in bed naar Lachen om Homevideos te kijken. Hans kondigt de reclame aan en dan zie je eerst nog hele korte clips van de filmpjes die gaan komen.
Met mijn slaperige hoofd herken ik het beest dat je op TV zag als een kikker, op het moment dat ik hem herken springt dat pokkebeest richting de camera.
Ik schrok me zo rot dat ik spontaan begon te hyperventileren. Mn vriend lag naast me en stikte bijna van het lachen
Mijn moeder ook, was ik bezig in huis, hoor ik opens mijn moeder het uitgillenquote:Op zondag 18 juli 2010 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
DAT HERKEN IKquote:Op zondag 18 juli 2010 22:41 schreef hetizmij het volgende:
Ik was een keer serieus Waldo aan het zoeken op zo'n online zoekplaatje. Maar ze hadden Waldo eruit geknipt en na 1 minuut zo'n eng beeld met hard schreeuwgeluid erbij gedaan. Dat was midden in de nacht, dus ik had de oortelefoontjes in voor het geluid. Ik rolde 2 meter naar achter met mijn bureaustoel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |