abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 juli 2010 @ 22:23:38 #166
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_83867242
Toen ik 9 was, hadden we een levensgrote Elvis pop, ik zat te spelen en dacht, hmm, een bodyguard! Dus ik loop naar beneden, pak die pop, zet m voor me deur en ga verder spelen.
Op een gegeven moment riep mama mij, dus ik naar beneden, die Elvis pop nog goed gezet.
Eten.
Dus ik eten, en het was winter, dus nog ff tv kijken tot het echt donker was, want dat was stoer, en naar bed,
Ik loop dus naar boven, loop me kamer in, doe het licht aan, STAAT DAAR ZO'N HUGE ELVISPOP VOOR ME NEUS!
Ik stormde naar beneden en heb die pop kapotgemaakt.
KankerElvis.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  vrijdag 9 juli 2010 @ 22:25:48 #167
302032 GekruldeMondhoek
'Allo, bonjour.
pi_83867331
Zat samen met een klasgenote bij haar thuis op haar ouders hun bed een film te kijken op de beamer, Thinner. Deed heel stoer dat ik nooit bang was tijdens films, enfin.. Zij zet die film aan en gaat naast me zitten op bed. Op een gegeven moment hoor ik een achtergrondmuziekje en zit geconcentreerd naar 't scherm te kijken als echt opeens het hoofd van een zigeuner/zigeunerin in beeld komt met een gigantische puist op zijn/haar gezicht.

Heb mezelf nog nooit zo hard & lang horen gillen, die klasgenote gaat helemaal stuk naast me en heeft echt minutenlang gelachen en gegrinnikt. Echt, m'n hart bonkte zowaar m'n keel uit, ik denk dat er weer een jaar van m'n leven is afgesnoept.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 00:07:26 #168
260431 drumminggod
Ik zeg: Doen!
pi_83871235
We hadden aangelegd met de boot in een haven. Ik zit achterop het dek het touw vast te knopen hoor ik: "helpblblblblbl!" ik dacht.. Ach.. [naam] zal wel weer dollen. . Voel ik iets bij mijn voet glijden (een hand) en zie ik daar een vent in het water spartelen die bij à verdronk .

Uiteraard gered
Mijn piek is kwijt
  zaterdag 10 juli 2010 @ 02:17:18 #169
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_83873943
Ik zat midden in de nacht fotos te nemen (want donker zonder flitser, lachuh dacht ik) Zie ik ineens een soort van scream gezicht op het display van mn camera. Schrik me de tering camera bijna uit mn handen gevallen bleek het gewoon een stapel witte petten te zijn van mn pa
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 10 juli 2010 @ 02:43:46 #170
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_83874195
Nou er schieten me een aantal dingen te binnen, vooral als ik zo andere posts lees. Laat ik beginnen met de aller ergste keer die ik me kan herinneren. Ik had vroeger toen ik een jaar of 10 was een hoogslaper. Hieronder zat een kast waarin al mijn kleren opgeborgen lagen. Echter, vroeger was ik shitless scared van The X-Files. Echt heel bang. Het intro liedje geeft me nog steeds kippenvel.

Nou ik had ooit voor kerst oid een opblaas alien gekregen. Dus ik die opgeblazen en hoe bang ik ook was voor die shit, had ik hem (1,20m groot) in een hoek van mijn kamer gezet zodat ik hem in de gaten kon houden van uit het bed. No problem so far. Ik won het van de alien, Ik was wel bang, maar ik hield hem in de gaten en kon slapen. *trots*

Echter op een dag ging ik lekker slapen en lag ik in mijn hoogslaper mijn alien te bekijken toen ik me bedacht dat ik eigenlijk wel heel erg moest plassen. Dus ik lekker naar het toilet en daar mijn ding gedaan. Lekker slokje water genomen nog, En uiteindelijk weer via het kleine laddertje mijn bedje in belandt.

Ik lig daar te chillen tot... die alien was pleitte... KANKER. Ik scheet 7 kleuren stront. Hij was er echt nog toen ik weg ging. Verstijft lig ik in bed en bedenk me wat er aan de hand kan zijn. Fuck fuck fuck dacht ik toen. Niet veel later voelde ik geduwd in mijn matras, van onder... Ik scheet hem nog harder als voorheen maar om een of andere belachelijke stomme naieve reden ging ik toch naar beneden om in mijn kast te kijken. Mijn hart bonkte en ik schuif die deur langzaam open zoals in horror films waarbij iedereen altijd zegt "niet open doen!"..

De deur gaat langzaam open en BOOOOEEEEEEEE die kanker alien IN ME FACE uit die kast!!! Echt. Ik hield het niet meer. Ik schreeuwde alles bij elkaar en echt alles en iedereen wat sliep, was in eens wakker!

Bleek het mijn zus te zijn die met die alien mijn kast in was gekropen, wetend dat het een van me grootste angsten was
Thinking about thinking of you.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 09:10:00 #171
306045 Sjapoela
FEIJENOORD
pi_83875438
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 02:43 schreef shifto het volgende:
Nou er schieten me een aantal dingen te binnen, vooral als ik zo andere posts lees. Laat ik beginnen met de aller ergste keer die ik me kan herinneren. Ik had vroeger toen ik een jaar of 10 was een hoogslaper. Hieronder zat een kast waarin al mijn kleren opgeborgen lagen. Echter, vroeger was ik shitless scared van The X-Files. Echt heel bang. Het intro liedje geeft me nog steeds kippenvel.

Nou ik had ooit voor kerst oid een opblaas alien gekregen. Dus ik die opgeblazen en hoe bang ik ook was voor die shit, had ik hem (1,20m groot) in een hoek van mijn kamer gezet zodat ik hem in de gaten kon houden van uit het bed. No problem so far. Ik won het van de alien, Ik was wel bang, maar ik hield hem in de gaten en kon slapen. *trots*

Echter op een dag ging ik lekker slapen en lag ik in mijn hoogslaper mijn alien te bekijken toen ik me bedacht dat ik eigenlijk wel heel erg moest plassen. Dus ik lekker naar het toilet en daar mijn ding gedaan. Lekker slokje water genomen nog, En uiteindelijk weer via het kleine laddertje mijn bedje in belandt.

Ik lig daar te chillen tot... die alien was pleitte... KANKER. Ik scheet 7 kleuren stront. Hij was er echt nog toen ik weg ging. Verstijft lig ik in bed en bedenk me wat er aan de hand kan zijn. Fuck fuck fuck dacht ik toen. Niet veel later voelde ik geduwd in mijn matras, van onder... Ik scheet hem nog harder als voorheen maar om een of andere belachelijke stomme naieve reden ging ik toch naar beneden om in mijn kast te kijken. Mijn hart bonkte en ik schuif die deur langzaam open zoals in horror films waarbij iedereen altijd zegt "niet open doen!"..

De deur gaat langzaam open en BOOOOEEEEEEEE die kanker alien IN ME FACE uit die kast!!! Echt. Ik hield het niet meer. Ik schreeuwde alles bij elkaar en echt alles en iedereen wat sliep, was in eens wakker!

Bleek het mijn zus te zijn die met die alien mijn kast in was gekropen, wetend dat het een van me grootste angsten was

(the x-files )
  zondag 18 juli 2010 @ 08:49:20 #172
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_84190882
Gisteravond gebeurd.

Ik ben dus doodsbang voor kikkers. Het neemt echt extreme vormen aan, als ik zo'n beest op tv zie dan krijg ik al koude rillingen over mn rug maar meestal zap ik dan niet weg. *dapper*
Gisteravond liggen wij in bed naar Lachen om Homevideos te kijken. Hans kondigt de reclame aan en dan zie je eerst nog hele korte clips van de filmpjes die gaan komen.
Met mijn slaperige hoofd herken ik het beest dat je op TV zag als een kikker, op het moment dat ik hem herken springt dat pokkebeest richting de camera.

Ik schrok me zo rot dat ik spontaan begon te hyperventileren. Mn vriend lag naast me en stikte bijna van het lachen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  zondag 18 juli 2010 @ 09:03:02 #173
164471 Lubbert
Noe mu-j s goed luustern
pi_84190961
Ik heb er een teringhekel aan als mensen me laten schrikken en zeker als ze dat expres doen. Daarom ga ik niet meer naar het Wassenbeeldenmuseum in Amsterdam. Daar liep ik door een bepaalde gang met daarin ook een soort van tralies waar ineens een figurant z'n kop door stak. Ik zakte van schrik door m'n benen en was zelfs bang dat ik niet meer zou kunnen lopen. Heel erg vond ik dat en ik heb die vent dan ook helemaal verrot gescholden. Hij was |Engelsman en verstond er geen reet van maar bood me wel z'n excusses aan, de hufter.
Binnie noe helemoale van god los
  zondag 18 juli 2010 @ 10:38:53 #174
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_84191868
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:34 schreef afdak het volgende:

[..]

Damn dat lijkt me echt erg. Durf je nog wel gewoon in de zee te zwemmen of heb je er een trauma aan over gehouden?
Ja dat durf ik nog wel, geen trauma aan overgehouden.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_84192336
Toen ik nog een Marlboraatje was, was ik vrij bang in het donker en voor geesten denken te zien/horen en zo.

Op een avond lag ik in bed en hoorde ik ineens geschuifel. Verkrampt luisterde ik, maar het bleef stil. Daarna toch ineens weer geschuifel. Wat blijkt: ligt mijn broer plat op mijn slaapkamervloer. Zijn intentie: naar me toe schuifelen en me een hartverzakking geven .

Later presteerde hij het ook nog om me hysterisch (huilen, trillen) te laten worden door zo'n vredig filmpje te sturen waarin dan ineens een demon levensgroot op je scherm verschijnt .

En heb zelf ook nog een tijdje last gehad van (voor de kenners) lucide dromen met daarin een hoofdrol weggelegd voor geesten of iets dergelijks. Geen echte schrikmomenten, maar wel angstige nachten.

Ben tegenwoordig niet meer bang in het donker, maar met geesten ed. moet je niet bij mij aankomen .
pi_84192392
Zelf heb ik trouwens mijn zus ook nog een keer flink laten schrikken. Ik had een boek van haar geleend en bracht dat 's avonds naar haar slaapkamer terug. Omdat ik klaarblijkelijk ZO moe was, ging ik even in haar bed liggen.

Komt zij 's nachts thuis en kruipt ze zo in bed....
pi_84195305
Ik werd een keer wakker met mn eigen hand bij mijn kruis, dat ding kreeg geen bloed meer dus het leek net ofdat het een hand van iemand anders was, schrok me kapot..

En een andere keer werd ik wakker met mijn handen onder mijn hoofd, die handen voelde ik dus allebei niet, moest behoorlijk draaien om mn handen naast mn lichaam te krijgen
pi_84200993
quote:
Op zondag 18 juli 2010 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Gisteravond gebeurd.

Ik ben dus doodsbang voor kikkers. Het neemt echt extreme vormen aan, als ik zo'n beest op tv zie dan krijg ik al koude rillingen over mn rug maar meestal zap ik dan niet weg. *dapper*
Gisteravond liggen wij in bed naar Lachen om Homevideos te kijken. Hans kondigt de reclame aan en dan zie je eerst nog hele korte clips van de filmpjes die gaan komen.
Met mijn slaperige hoofd herken ik het beest dat je op TV zag als een kikker, op het moment dat ik hem herken springt dat pokkebeest richting de camera.

Ik schrok me zo rot dat ik spontaan begon te hyperventileren. Mn vriend lag naast me en stikte bijna van het lachen
Liet me gelijk hier aan denken
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
  zondag 18 juli 2010 @ 16:17:52 #179
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_84201315
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:40 schreef PiRANiA het volgende:
Kan ik mij niet echt herinneren volgens mij. Soms kan ik wel keihard wakker schrikken, na zo'n val-gevoel in je droom.
herkenbaar, wat is dat precies?

ik schrok best hard toen ik dit filmpje keek:
Sisco Certified
  zondag 18 juli 2010 @ 16:21:14 #180
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_84201418
quote:
Op zondag 18 juli 2010 16:17 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

herkenbaar, wat is dat precies?

http://en.wikipedia.org/wiki/Hypnic_jerk

-edit, NL: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hypnagoge_schok -
  zondag 18 juli 2010 @ 16:25:32 #181
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_84201524
Ik ging samen met een paar mensen over een niet verlichte weg, waar nog wel auto's langs reden, in het pikkedonker lopen. En we hadden slechts een klein lampje; mijn mobiel had een flitser voor tijdens het filmen. Dus wij elkaar bang maken, ik schijn één keer in de berm; ligt daar een dode kat met open ogen waar ik recht in schijn, dus gevolg; twee groene bolletjes. En wij maar gillen, van de schrik, we renden ook serieus verder de weg op, komt er een auto aan. Dus wij als een speer weer naar de kant, stopt die auto, wij allemaal doodstil. Man; 'Zeg euh, gaat het nog goed? Zijn jullie verdwaald? Stap anders maar achter in.' Maar even uitgelegd dat dat niet het geval was.
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
pi_84201858
quote:
Dat ja, dan strek ik ook mijn been oid, leuk als je met iemand in bed ligt
  zondag 18 juli 2010 @ 17:58:24 #183
303309 CooleVoorwerpNaam
Waarom lees je dit?
pi_84204463
Ik had even tv gekeken en besloot naar bed te gaan, doe alles uit en wil naar boven gaan.
Hoor ik ineens de TV aan staan: "Raar, zal ik wel vergeten zijn ofzo", denk ik.
Ik maak een grapje in mezelf nadat ik de tv heb uitgezet: "Als ie weer aan gaat zijn er geesten in huis ".
Loop ik weer de kamer uit en kijk achter me, zie ik ineens blauw licht in de kamer, staat de TV ineens op het DVD-kanaal....
Ik geloof niet in geesten, maar dat vond ik toch wel erg creepy
  zondag 18 juli 2010 @ 19:10:20 #184
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_84206315
quote:
Op zondag 18 juli 2010 16:04 schreef poldergeist het volgende:

[..]

Liet me gelijk hier aan denken
Ik durf heus niet te klikken
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_84206395
quote:
Gisteravond gebeurd.

Muts.
  zondag 18 juli 2010 @ 19:25:19 #186
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_84206752
quote:
Gisteravond gebeurd.

Mijn moeder ook, was ik bezig in huis, hoor ik opens mijn moeder het uitgillen Zat er een kikker in de tuin dus ze durfde niet meer naar buiten
pi_84214640
Ik was een keer serieus Waldo aan het zoeken op zo'n online zoekplaatje. Maar ze hadden Waldo eruit geknipt en na 1 minuut zo'n eng beeld met hard schreeuwgeluid erbij gedaan. Dat was midden in de nacht, dus ik had de oortelefoontjes in voor het geluid. Ik rolde 2 meter naar achter met mijn bureaustoel.
Wie zijn doel voorbijstreeft, mist het evenzeer als hij, die het niet bereikt
  maandag 19 juli 2010 @ 05:43:24 #188
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_84222501
Ik was bij een maatje z'n ouders thuis, en die hadden zo'n metalen standaard op tafel met een glazen schaal erin, schaal vol met fruit.. de kat van die mensen loopt achter die schaal langs, maar hij is nogal oud, blind en seniel. Blijkbaar dacht 'ie iets te zien en haalde hij uit naar dat standaard, zijn poot blijft haken en hij donderstraalt met dat hele ding zo, hops, naar beneden op de grond.

Gevolg; Heel veel herrie, overal fruit, kat die geluiden maakt die je niet verwacht en tot overmaat van ramp bleeft dat beest nog doodstil liggen ook, ik dacht dat hij dood was
'sup.
pi_84222553
Ik lag een keer lekker te slapen toen ik ineens 4 drukpunten op mijn buik voelde in mijn slaap. Langzaam word ik wakker en kijk zo recht tegen de kop van mijn kat aan die ook nog een miauw doet. Schrok zo erg dat ik rechtop in bed zat en die kat over de zolder vloog
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_84226972
Gisteren lekker hard muziek in mn kamer aangezet tijdens het opruimen. Moet ik na een tijdje iets uit de keuken hebben dus doe ik mijn kamerdeur open, staat ineens mn huisgenoot voor de deur. Schrok toen best erg
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  maandag 19 juli 2010 @ 11:22:58 #191
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_84227142
quote:
Op zondag 18 juli 2010 22:41 schreef hetizmij het volgende:
Ik was een keer serieus Waldo aan het zoeken op zo'n online zoekplaatje. Maar ze hadden Waldo eruit geknipt en na 1 minuut zo'n eng beeld met hard schreeuwgeluid erbij gedaan. Dat was midden in de nacht, dus ik had de oortelefoontjes in voor het geluid. Ik rolde 2 meter naar achter met mijn bureaustoel.
DAT HERKEN IK

Alleen, ik keek toen samen met een vriendin allemaal geesten foto's en op het laatst kwam er een doodnormale vent in beeld, gillend. Ik schoot een meter de lucht in en vervolgens twee meter achteruit, waardoor mijn ma haast een hartaanval kreeg. !
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
pi_84227652
Dat ik mijn kamerdeur open en er opeens een zwarte kat was. Ik sprong wel even in de lucht. Kat van de buren. Of ik woon op zolder en zat rustig te computeren. Komt er opeens zomaar een kat langs mijn raam en kijkt zo naar binnen. Maar ik zag hem eerst niet en dus opeens die ogen die naar binnen keken schrok ik ook van hahaha.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')