Is het al afgelopen dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 17:51 schreef Yurithemaster het volgende:
jahoor in de laatste minuut toch nog weer
jep gewonnen met 2-1quote:Op maandag 28 juni 2010 17:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het al afgelopen dan?
Shit, ik had even op mijn gemak boodschappen willen doen.
quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:23 schreef MadMaster het volgende:
Zelfs Diaan was hier niet tijdens de match? Waarschijnlijk loopt ze in Enschede nog de polonaise met Lennon aan haar linkerhand en de hapjes in haar rechterhand...
Mijn vierde wedstrijd al correct voorspeld.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer....
Maar feli voor de voetbal liefhebbers.
Ik doe alleen mee met de FOK! WK-pool.quote:
Veel te drukke en warme dag... en ruim een uur terug in een veel te warme treinquote:Op maandag 28 juni 2010 19:23 schreef MadMaster het volgende:
Zelfs Diaan was hier niet tijdens de match? Waarschijnlijk loopt ze in Enschede nog de polonaise met Lennon aan haar linkerhand en de hapjes in haar rechterhand...
Ja, ik moest vandaag een dagje in Zutphen werken.... woensdag naar Zwolle en vrijdag weer in Zutphen. Morgen en donderdag wel lekker vrij. Morgenvroeg even een zwembadje kopen....quote:
Nee, zit Lebbis op NL3 te kijken.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iedereen zit weer vol spanning voor de kijkbuis om de tegenstander in te schatten?
Peace is ook Lebbis aan het kijken. Lebbis is leuk!!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, zit Lebbis op NL3 te kijken.
Ik kijk vrijdag wel naar de wedstrijd van Brazilie...
Doet die vent van jou ook nog wel eens iets? Op Fok! zie ik hem ook al nauwelijks, dus dat kan het niet zijn...quote:Op maandag 28 juni 2010 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Veel te drukke en warme dag... en ruim een uur terug in een veel te warme treinTijdens het 1e doelpunt stond ik natuurlijk weer in de keuken, ditmaal om drinken te pakken. Daarna moest ik Lennon nog van het kdv ophalen.... ik heb niet eens de hele wedstrijd gezien.. vanavond even de voor- en achtertuin gesproeid, dat was wel even lekker verkoelend. Op de kamers van de kinderen was het net wel 29 graden... en gewoon slapen.
Anyway... goedenavond![]()
Ah, daar is 'ie dus druk mee...quote:Op maandag 28 juni 2010 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace is ook Lebbis aan het kijken. Lebbis is leuk!!
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doet die vent van jou ook nog wel eens iets? Op Fok! zie ik hem ook al nauwelijks, dus dat kan het niet zijn...
Waarom?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ja hoor...
Fok! vindt hij momenteel even minder leuk/gezellig.
Endex Nederland dus.quote:
Die kans is groot ja!! In ieder geval vrijdag weer rond half 3 richting huis!!quote:
Maar wel een stuk sneller dan Nederland en toch wel iets strakker. Gezien het slaapverwekkende spel en tempo van Nederland, denk ik dat Oranje achter de feiten aan gaat lopen.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk dat Nederland misschien nog wel kan verrassen. Brazilië vind ik ook niet echt supergeweldig spelen.
Ik denk dat Nederland ook niet de juiste tegenstanders had om echt flitsend spel te spelen. Misschien met een tegenstander als Brazilië gaat dat wel lukken. We shall see!!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar wel een stuk sneller dan Nederland en toch wel iets strakker. Gezien het slaapverwekkende spel en tempo van Nederland, denk ik dat Oranje achter de feiten aan gaat lopen.
Yup, ben vandaag extra licht gekleedquote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Red, weer klaar voor een warm dagje?
Als ik nu mijn blauwe nette pak aan zou hebben dan ik het korte mouwen en zonder stropdas.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet je nog steeds pak met das aan dit weer (of draag je dat toch al nooit)?
En cobra een pak zonder das?
Nou het mag van mij wel eenonsje minder zijn hahaha. Nou ja, ik heb wel goed geslapen, pop 10 minuten toen Lennon even wakker was.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:42 schreef iamredleader het volgende:
mogguh Diaan
Het is inderdaad nu al behoorlijk warm, maar laten we niet klagen: Nederland is door, en het is beter dit weer dan een verregende zomer
Mee eens, 26 graden en een heel licht briesje is ideaalquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:45 schreef Diaan73 het volgende:
Nou het mag van mij wel eenonsje minder zijn hahaha. Nou ja, ik heb wel goed geslapen, pop 10 minuten toen Lennon even wakker was.
Ik ga zo richting de stad... zwembadje kopen. Maar eerst thee en een boterham.
Je gaat een buurmeisje kopen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mee eens, 26 graden en een heel licht briesje is ideaal
Jair was gisteren in het badje met het buurmeisje van 11 maanden, ze hadden samen vreselijk veel lol heb ik begrepenzal ook maar eens zo'n ding kopen
Uiteraard, een goede buuf is beter dan een verre vriendin...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:17 schreef TradeMarkie het volgende:
en buurmeisjes maak je met de buurvrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |