quote:Op zondag 27 juni 2010 09:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Loop maar weg op het moment dat je je zelf verluld hebt!
Jantje als het een jongen is. Lady Gaga als het een meisje is.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoe zal de nieuwe Peacebaby gaan heten? Ringo? Harrison? McCartney?
quote:Op zondag 27 juni 2010 09:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jantje als het een jongen is. Lady Gaga als het een meisje is.
En bij drie jongens; De 3 J's.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Of het wordt een tweeling! Sonny & Cher of Saskia en Serge!
De gebroeders Ko zou ook kunnen! Bij een tweeling jongens: Nick en Simon.quote:
Als het maar geen Jordi is.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De gebroeders Ko zou ook kunnen! Bij een tweeling jongens: Nick en Simon.
quote:
Ik zette de TV aan en zag de Crystal Cathedral in Anaheim. In 1998 daar geweest, allejezus groot dat ding.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor je wekelijkse portie geloofspraatje??
Wij kijken Babytv!!
Goedemorgen MM
Hoeveel ramen heb je ingegooid?quote:Op zondag 27 juni 2010 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zette de TV aan en zag de Crystal Cathedral in Anaheim. In 1998 daar geweest, allejezus groot dat ding.
Je hebt er dan toch een soort van band mee...
War.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zette de TV aan en zag de Crystal Cathedral in Anaheim. In 1998 daar geweest, allejezus groot dat ding.
Euhm..... MM..... sorry.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juni 2010 09:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
War.
Als Peace dan met de kleine gaat lopen heb je een goed boek.
Geen, zou geen zin hebben gehad.quote:
Jeeminee! 61 op de userstotalslist......quote:Op zondag 27 juni 2010 09:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm..... MM..... sorry.![]()
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
quote:Op zondag 27 juni 2010 09:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen, zou geen zin hebben gehad.
Gezien het aantal volgelingen daar, hadden ze de ramen dan sneller gerepareerd dan ik ze in zou kunnen gooien...
Je kunt ook overdrijven!!quote:Op zondag 27 juni 2010 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ontneem mannen hun fantasie en ze hebben geen leven meer...
quote:Op zondag 27 juni 2010 09:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Is er trouwens nog animo voor een nieuwe awardronde?
welke awards hebben jullie eigenlijkk?quote:Op zondag 27 juni 2010 09:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Is er trouwens nog animo voor een nieuwe awardronde?
De AKQ/AKQ SC awards.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
welke awards hebben jullie eigenlijkk?
Dat is al 1 voor-stemmer!quote:
Het AKQ/AKQ SC-Awards Nominatie Topicquote:Op zondag 27 juni 2010 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
welke awards hebben jullie eigenlijkk?
Toch verliep de uitreikingsceremonie bijzonder vlot vond ik.quote:
Morning Jojoquote:Op zondag 27 juni 2010 10:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dames en heren,
Mag ik eenieder alhier een goede morgen toewensen.
Blieft er iemand een kopje koffie of thee?
[ afbeelding ]
Okay...quote:Op zondag 27 juni 2010 10:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toch verliep de uitreikingsceremonie bijzonder vlot vond ik.
quote:Op zondag 27 juni 2010 10:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toch verliep de uitreikingsceremonie bijzonder vlot vond ik.
Ik zie nog wel eens een damesfiets zonder zadel...quote:Op zondag 27 juni 2010 03:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanavond een verjaardagsfeest gehad in de stad, was erg leuk maar uiteindelijk toch zin gekregen om naar huis te gaan. Kom ik aan bij mijn fiets, is mijn zadel gejat!
Pics??quote:Op zondag 27 juni 2010 10:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En de aanwezigen hadden erg nette kleren aan. Ik heb sinds de uitreiking mijn smoking niet meer gedragen
Er zijn geen foto's tijdens de uitreiking gemaakt. Nem was er niet.quote:
Hoe kan dat mogelijk zijn!!?quote:Op zondag 27 juni 2010 10:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zijn geen foto's tijdens de uitreiking gemaakt. Nem was er niet.
heb ik bet wel gedaan. Ben net anderhalf uur wezen wandelenquote:Op zondag 27 juni 2010 09:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of iedereen gaat vroeg om de warmte voor te zijn.
Beter de waterbak dan de kattenbak.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik geloof dat Lennon me iets duidelijk wil maken... hij heeft de waterbak van de katten omgegooid en ligt nu languit in dat water. Tijd voor het zwembadje denk ik.
Of die arme knul heeft dorst......quote:Op zondag 27 juni 2010 10:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik geloof dat Lennon me iets duidelijk wil maken... hij heeft de waterbak van de katten omgegooid en ligt nu languit in dat water. Tijd voor het zwembadje denk ik.
Ik had geen tijd. Ik zat te genieten van de danskunsten van Tanjaa en Etcie.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe kan dat mogelijk zijn!!?Niemand anders die even de honneurs waarnam?
quote:Op zondag 27 juni 2010 10:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of die arme knul heeft dorst......
Ja, prioriteiten stellen. Dat snap ik wel.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had geen tijd. Ik zat te genieten van de danskunsten van Tanjaa en Etcie.
Ik was MC dus ik kon ook geen foto's nemen.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had geen tijd. Ik zat te genieten van de danskunsten van Tanjaa en Etcie.
Ach dat klinkt wel erg caviaachtig. Heeft ie ook een zoutsteen?quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 10:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach dat klinkt wel erg caviaachtig. Heeft ie ook een zoutsteen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |