Ow kut fuk snel dan. Hoe waar wat moet ik doen??quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:33 schreef crv het volgende:
[..]
volgens mij wel. je kan nog steeds instappen alleen de eerste 2 wedstrijden niet meer. volgende deadline morgen 1600
Maar misschien heb ik het mis
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow kut fuk snel dan. Hoe waar wat moet ik doen??
klote hoerezooi. Kan dus nietquote:Oy! De inschrijftermijn voor de WK 2010 Pool is verstreken. Da's pech, want je kunt nu niet meer meedoen. Sorry! Over twee jaar kun je weer een poging wagen.
Daar maal ik sowieso niet omquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Naja als ik de pool op mn werk inderdaad ga winnen dan maalt niemand om die pool hier hmm
Ja. En honderd Euroquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Daar maal ik sowieso niet om
Al loop je wel eeuwige roem mis. Of krijg je die op het werk ook?
Ik meen ergens een voorspelling van jou gezien te hebbenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb dit jaar bewust met geen enkele poule meegedaan...
Eenen waerheydt alsch eenen koe.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:52 schreef D. het volgende:
Als die Amerikanen nog verder willen moeten ze nu toch echt een keertje scoren
nou hup, schiet op dan USA...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:52 schreef D. het volgende:
Als die Amerikanen nog verder willen moeten ze nu toch echt een keertje scoren
Ja. Sorryquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Moet je voorstellen als je wel mee had gedaan
Waarom sta ik ineens weer 10equote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:03 schreef D. het volgende:
Nog niet naar 8
1 eNGine10 1155
2 GeertWeldus 1115
3 Kally 1030
4 Cee 950
5 Silv 930
6 Rauzer 855
7 gomi 805
8 speknek 800
9 D. 795
10 crv 740
11 iBenny 715
12 PatriQue89 710
13 Torrio 685
14 charmed_angel 655
15 Kluivert_Vandervaart 600
16 Afhaalchinees 575
17 Kwaliteit 355
ik lees er altijd maar een beetje omheen, en toch zegt hij regelmatig dingen die hout snijden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een walgelijk gastj is die bansheeboy trouwens zeg, gatverdamme
Hij doet niks dan zuigen, trollen en irriteren. EN als hij echt niks te melden heeft wordenwe getrakteerd op een voortgangsrapportage over zijn stoelgang. Echt wat je een aanwinst noemt ja.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik lees er altijd maar een beetje omheen, en toch zegt hij regelmatig dingen die hout snijden.
niet eerlijkquote:
Ja I know, maar op een of andere manier ben ik er van overtuigd dat het lang niet altijd trollen is.. Er bestaan blijkbaar mensen die zo zijn... Maar ik snap je reaktie wel, maar al te goed zelfs.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij doet niks dan zuigen, trollen en irriteren. EN als hij echt niks te melden heeft wordenwe getrakteerd op een voortgangsrapportage over zijn stoelgang. Echt wat je een aanwinst noemt ja.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:24 schreef crv het volgende:
* is klaar voor morgen
Duitsland v. Engeland 1-2 6 Engeland
Argentinië v. Mexico 3-0 4 Argentinie
Ik zwijg het maar gewoon doodquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja I know, maar op een of andere manier ben ik er van overtuigd dat het lang niet altijd trollen is.. Er bestaan blijkbaar mensen die zo zijn... Maar ik snap je reaktie wel, maar al te goed zelfs.
Waren er ook mannen in de zaal?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:34 schreef Kally het volgende:
Wat een film, die Samantha![]()
Ik heb echt tranen van het lachen gehad
2quote:
quote:
quote:
ik denk dat dit iemand is die gewoon echt zo is...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
Bansheeboy is gewoon echt een ziek iemand denk ik.
Penisbaard en kornuiten zijn gewoon faalhazen die het absoluut niet menen.
Mee met vrouw/vriendinquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
Homo, of met hun vriendin/vrouw mee?
[..]
Vast wel
Hij heeft inderdaad soms intelligente reacties, dus ik snap ook niet echt wat hem bezielt soms.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
The best thing you can do
[..]
ik denk dat dit iemand is die gewoon echt zo is...
En vroeger heeft hij echt briljante topics gemaakt me column achtige dingen..
Ik prik er gewoon maar een beetje doorheen
Ghostwriter.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad soms intelligente reacties, dus ik snap ook niet echt wat hem bezielt soms.
Wieso?quote:
het zou een goeie kunnen zijn...quote:
Misschien is het Nico Dijkshoorn.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het zou een goeie kunnen zijn...
Op een of andere manier kan ik geen vinger leggen op zijn manier van posten.
quote:
Ja dat hoorde ik. Hoezo lol, was ie een kutuser? Trol?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die zat vroeger ook op FOK!, nou wat hebben we daar een lol van gehad..
(in het begin wel met zijn BB columns, en geen idee meer waar het mis is gegaan..)
ja, vertelquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik. Hoezo lol, was ie een kutuser? Trol?
nee hoor, maar ik geloof dat hij wel met een hoop herrie vertrokken is..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik. Hoezo lol, was ie een kutuser? Trol?
Ok.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, maar ik geloof dat hij wel met een hoop herrie vertrokken is..
Maar nogmaals, het is al best alng geleden, en het fijne zit niet meer in mijn actieve geheugen.
slaap lekkerquote:Op zondag 27 juni 2010 00:05 schreef D. het volgende:
Het was me het wel weer
Mensen, voor dadelijk/straks, slaap lekker, en morgen, gezond weer op
Slaap lekker D.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:05 schreef D. het volgende:
Het was me het wel weer
Idd, of gewoon op internet, per jaar alles beschrijven.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:05 schreef Symphonic het volgende:
Dit was zo'n beetje 1999 - 2000
Ik ben er al praktisch vanaf dag 1
Ik denk dat je een heel leuk en veelzijdig boek over FOK! kunt schrijven in inmiddels.
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:05 schreef D. het volgende:
Het was me het wel weer
Is het ooit leuk geweest dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer was dat geneuzel met Jan Mulder voor het laatst leuk eigenlijk?
Ik ook niet. In het begin was het misschien wel grappig. Maar het komt iedere keer op hetzelfde neer en het llijkst soms gewoon dat hij zo doet omdat men het ooit leuk vond ofzoquote:
Youri heb ik altijd tof gevonden.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Jan mulder wordt net zoeen zuurkool als Johan Derksen. walgelijke mannetjes. Youri is wel tof trouwens
Het liefst bij Telstar.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Youri heb ik altijd tof gevonden.
Het wordt tijd dat hij eens trainer wordt bij een Nederlandse club
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |