Ow kut fuk snel dan. Hoe waar wat moet ik doen??quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:33 schreef crv het volgende:
[..]
volgens mij wel. je kan nog steeds instappen alleen de eerste 2 wedstrijden niet meer. volgende deadline morgen 1600
Maar misschien heb ik het mis
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow kut fuk snel dan. Hoe waar wat moet ik doen??
klote hoerezooi. Kan dus nietquote:Oy! De inschrijftermijn voor de WK 2010 Pool is verstreken. Da's pech, want je kunt nu niet meer meedoen. Sorry! Over twee jaar kun je weer een poging wagen.
Daar maal ik sowieso niet omquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Naja als ik de pool op mn werk inderdaad ga winnen dan maalt niemand om die pool hier hmm
Ja. En honderd Euroquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Daar maal ik sowieso niet om
Al loop je wel eeuwige roem mis. Of krijg je die op het werk ook?
Ik meen ergens een voorspelling van jou gezien te hebbenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb dit jaar bewust met geen enkele poule meegedaan...
Eenen waerheydt alsch eenen koe.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:52 schreef D. het volgende:
Als die Amerikanen nog verder willen moeten ze nu toch echt een keertje scoren
nou hup, schiet op dan USA...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:52 schreef D. het volgende:
Als die Amerikanen nog verder willen moeten ze nu toch echt een keertje scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |