Nu je het zegtquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:15 schreef Rituals het volgende:
Als je hier een foto hebt geplaatst, kun je daarna precies in je fobo zien wie in dit topic lurken.
Ja, daar heb je gelijk in, sorryquote:Op zondag 27 juni 2010 10:47 schreef Debsterr het volgende:
Okay, beetje lame dat zelfs de opmerking: "Hey, dit topic was net iets eerder" wordt verwijderd.
Als compensatie zal ik vandaag een foto plaatsenquote:
Goede vraag want hij was OPwaardig!quote:
je zus heeft een leuk ding aan zegquote:Op zondag 27 juni 2010 14:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
rechts, mijn zus is links.
Modepoppetjes hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 14:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
nomnomnomnomquote:Op zondag 27 juni 2010 14:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Ahh supertof, allebei! Waar zijn dat jurkje, dat riempje en die blouse vandaan?!quote:Op zondag 27 juni 2010 14:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
geen idee, geen idee en ik geloof bershka!quote:Op zondag 27 juni 2010 18:36 schreef intelligentieloos het volgende:
[..]
Ahh supertof, allebei! Waar zijn dat jurkje, dat riempje en die blouse vandaan?!
Jammer en okquote:Op zondag 27 juni 2010 18:41 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
geen idee, geen idee en ik geloof bershka!
Door jou heb ik zin in een raketjequote:Op zondag 27 juni 2010 13:09 schreef don-diablo het volgende:
Veel te warm voor een semi-leuke outfit
[ afbeelding ]
Mag van mij, krijg je een raketjequote:Op zondag 27 juni 2010 20:02 schreef electronique het volgende:
[..]
Door jou heb ik zin in een raketje![]()
ik heb vandaag de hele dag in een shorts en BH buiten gelegen dus ga daar maar geen foto van plaatsen
sexyyquote:Op zondag 27 juni 2010 14:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
1. Respect voor überhaupt hemd met jasje en das met deze temperatuur, rode ruitje is me alleen net iets teveelquote:Op zondag 27 juni 2010 21:31 schreef BaasD het volgende:
Niet vandaag wel gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Suit up!!!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:31 schreef BaasD het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zomerpak van Derksen!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:31 schreef BaasD het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat hoofd!quote:Op maandag 28 juni 2010 09:24 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland speelt vandaag, dus rood-wit-blauw
Misschien toch nog schoenen met oranje erin aan doen
Is het niet warm om een "jasje" aan te hebben?quote:Op maandag 28 juni 2010 09:24 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:24 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog niet in ieder geval (hij is best dun) en anders trek ik 'em straks gewoon uitquote:Op maandag 28 juni 2010 10:02 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Is het niet warm om een "jasje" aan te hebben?
Tof shirtquote:Op maandag 28 juni 2010 19:07 schreef Siral het volgende:
Op deze foto lijk ik wel echt giga in dat shirt![]()
[ afbeelding ]
Gewoon uploaden via bijvoorbeeld http://www.tinypic.com/quote:Op maandag 28 juni 2010 19:09 schreef Sanar het volgende:
Ik wou een foto invoegen en had ergens gelezen dat je bij eigenschappen de url moet kopieren maar ik kan het niet vinden.Weet iemand waar ik die onder kan vinden bij eigenschappen?
Leukquote:Op zondag 27 juni 2010 14:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |