Dan ben je ECHT een grootheid, 6 jaar aan 1 stuk, bij elke GS, minstens kwart finale...quote:Op maandag 28 juni 2010 15:34 schreef Federer-fan het volgende:
GSM Federer: 6-3 6-2 6-3.![]()
![]()
25e QF bij een GS op rij.
![]()
Dat wel, maar zal wel goedkomen, ze verbetert zich bijna elk jaar bij iedere grand slam die ze speelt.quote:
Ja, absoluut. Voor mij is het niet voorstelbaar dat iemand dat record ooit evenaart.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:36 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Dan ben je ECHT een grootheid, 6 jaar aan 1 stuk, bij elke GS, minstens kwart finale...
tsja, als hij gewoon ver was gekomen bij RG.....zo kunnen we het record maar blijven bijstellen natuurlijkquote:Op maandag 28 juni 2010 15:34 schreef Federer-fan het volgende:
GSM Federer: 6-3 6-2 6-3.![]()
![]()
25e QF bij een GS op rij.
![]()
Kans is idd vrij klein dat dat record er nog ooit aangaat, bijna iedereen krijgt wel blessures, of speelt wel eens een wat minder toernooi.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Voor mij is het niet voorstelbaar dat iemand dat record ooit evenaart.
quote:Op maandag 28 juni 2010 15:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
tsja, als hij gewoon ver was gekomen bij RG.....zo kunnen we het record maar blijven bijstellen natuurlijk
Lastig zo, Djoko-Hewitt, Maria-Serena en NL. Maar wat streams aanslingeren.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:47 schreef Federer-fan het volgende:
Spelers op de baan.Djokovic en Hewitt.
Ja, zeg dat wel. Eigenlijk is 1 tv gewoon de te weinig. Je zou meerdere tv's moeten hebben en 1 met een groot scherm en een split-screen. Computer is ook wel handig natuurlijk.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lastig zo, Djoko-Hewitt, Maria-Serena en NL. Maar wat streams aanslingeren.
6-2 5-0 achter nu..quote:Op maandag 28 juni 2010 15:37 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Dat wel, maar zal wel goedkomen, ze verbetert zich bijna elk jaar bij iedere grand slam die ze speelt.
Ik kijk die wedstrijd niet, maar ze is vast niet helemaal fit?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:58 schreef wimderon het volgende:
Wozniacki heeft al 3 winners geslagen in 13 games
Geen idee, winners hoef je daar sowieso niet van te verwachten.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kijk die wedstrijd niet, maar ze is vast niet helemaal fit?
Er is gewoon niemand met zoveel natuurlijk talent als Federer. Zelfs Nadal zal er nooit in de buurt komen, omdat zijn speelstijl gewoon slecht is voor zijn lichaam, zie de knie die weer opspeeltquote:Op maandag 28 juni 2010 15:42 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Kans is idd vrij klein dat dat record er nog ooit aangaat, bijna iedereen krijgt wel blessures, of speelt wel eens een wat minder toernooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |