Knuffelze!quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet teruggelezen, maar alleen ff een![]()
En nu ga ik buiten zitten
quote:
Nee, ik heb er niks in staan als je m quotequote:
have fun!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet teruggelezen, maar alleen ff een![]()
En nu ga ik buiten zitten
Lief idd...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:
Back.![]()
Nou, als je het hebt over een overgang in de ontwikkeling: Anna drinkt nog best veel melk en heeft dus nog dunne (en stinkende) poepjes. Mevrouwtje weet de kattebak wel al te vinden. Dus die zit daar gehurkt, Limoen loopt haar achterna en begint die smurrie op te likken! Iew! Iew! Iew!
![]()
![]()
![]()
Maar wel liev van mamma's.En nu liggen er 2 motortjes te ronken terwijl ze Limoensap tappen.
Denk het nietquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
Heb jij nou serieus die boekjes besteld?
Gewoon opzoekenquote:
Wel!quote:
Ik ga ze echt bestellen btwquote:
quote:
Ik wist hetquote:
quote:
Nee, twee keer dat krabbel boekje.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:46 schreef tombolafan het volgende:
Als je er ook 1 wilt (tis 3 halen 2 betalen) kan je er wel 1 overnemen?
quote:
Nou ja, ik eigenlijk ook hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet van mezelf even op de knip blijven zittenMisschien bestel ik hem volgende maand, even kijken nog.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik eigenlijk ook hoor
Maar mn vriendinnetje is bijna geslaagd enzo...
Dus ik bestel ze van de week, mag je ook volgende maand er 1 overnemen hoor
7,50 dan (normaal 10.99 en verzendkosten) dus laat maar weten
Bij Amazone waren ze 4 pond. Maar voor 2 boekies wel 7 pond verzendkosten. Ach, heb ik mijn voucher ook op.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik eigenlijk ook hoor
Maar mn vriendinnetje is bijna geslaagd enzo...
Dus ik bestel ze van de week, mag je ook volgende maand er 1 overnemen hoor
7,50 dan (normaal 10.99 en verzendkosten) dus laat maar weten
En hoeveel euro is dat?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij Amazone waren ze 4 pond. Maar voor 2 boekies wel 7 pond verzendkosten. Ach, heb ik mijn voucher ook op.
quote:
Wat doet de pond tegenwoordig? 1 euro 10 of zo? Dus zo'n 4,50 euro. Maar dan moet je even puzzelen welke verkoper de minste verzendkosten rekent want dat telde al snel op.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga morgen eens in jouw boek van de Asielactie beginnen Cat ("Eigenhandig").
Is amazon 2e-hands dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat doet de pond tegenwoordig? 1 euro 10 of zo? Dus zo'n 4,50 euro. Maar dan moet je even puzzelen welke verkoper de minste verzendkosten rekent want dat telde al snel op.
Ja ik moet ook ff opschieten, heb die van jou en Greys nogquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook nog steeds bezig in de chick lits die ik van Greys heb gekocht. Moet ik op tijd uitkrijgen voor de volgende actie natuurlijk.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij Amazone waren ze 4 pond. Maar voor 2 boekies wel 7 pond verzendkosten. Ach, heb ik mijn voucher ook op.
Ja dat zou ik ook hebben, stress, als je zo graag een diertje wilt, toch bang dat iemand anders hem heeft gekregenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:03 schreef Cat22 het volgende:
Stress want ze hadden nog even op de site gekeken! Alsof ik de afspraak zou doorkruisen zonder hen iets te laten weten.
Want dan is dat boekje natuurlijk al volquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Want dan is dat boekje natuurlijk al vol
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
Ik was er nog niet tijdens de asielactie![]()
Je kunt ook voor 2e hands gaan (lijkt me met dit boek niet aan te radenquote:
Per boekje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |