beetje riskant als je het mij vraagtquote:
fok poule is tot 90 minuten + blessuretijd hequote:
Was dat niet Pfaff; een videoband met al zijn grote successen?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij schijnt nog wel een DVD naar Feyenoord te hebben gestuurd.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was dat niet Pfaff; een videoband met al zijn grote successen?
Als ik zoveel geld als hem had zou ik het laten doen.quote:
Juist. Daarom koop ik hier ook geen Puma producten wat door de halve pauper natie gedragen wordtquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mongoloïde broertje van Adidas.
Puma is hier in Nederlands het Aktie sport merk.
Het WK begint steeds meer op de Superbowl te lijken. Amerikanen die presteren en camera's die celebrities in het publiek opzoeken.quote:
en amerikanen worden alleen maar beter en beter in een wedstrijd.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:55 schreef Biogarde het volgende:
Wat ik dus al zei. Ghana kan het tempo niet meer aan etc etc.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:56 schreef Replicat het volgende:
[..]
Juist. Daarom koop ik hier ook geen Puma producten wat door de halve pauper natie gedragen wordt
vind het wel leuk, beter als die superslomo's 4x achterelkaarquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:56 schreef TJLinden het volgende:
[..]
Het WK begint steeds meer op de Superbowl te lijken. Amerikanen die presteren en camera's die celebrities in het publiek opzoeken.
Dat is waarschijnlijk minder dan wat je krijgt als je succesvol inzet op Heskey.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Op al die goksites krijg je zeker 2 miljoen euro uitgekeerd als je goed gokt dat hovenier Altidore topscorer van het WK wordt?²
terecht want yanks zijn niet kutquote:
Precies én tevens exactly. Ik rust mijn zaak.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Jawel hoor. Alleen niet meer als professional.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |