Kluivert leeft nog hoor.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Euro 2000, Nederland-Italië, toen nam wijlen Kluivert een penal die net niet zat.²
Nah die zullen verliezen, maar ik steun ze wel!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:49 schreef ViaRegnum het volgende:
Ik weet overigens eigenlijk niet voor welk team ik moet zijn, in deze wedstrijd... Ghana zal 'm wel winnen.
Wijlen? Hij is niet door hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Euro 2000, Nederland-Italië, toen nam wijlen Kluivert een penal die net niet zat.²
Wat een deceptie! Ik was vorig jaar naar een Puma megastore in Rome geweest en was altijd in de veronderstellng dat het een Italiaans merk was, ook omdat ze regelmatig producten creëren in samenwerking met o.a. Ducati en bv Ferrari.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:26 schreef wolferl het volgende:
[..]
Puma is zo Duits als een Duitse braadworst.
Lees anders even de geschiedenis tussen Adidas en Puma.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Puma_(concern)
Hij voetbalt niet meer hoor.quote:
De volgende wedstrijd wordt 0-1?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:51 schreef wdn het volgende:
Uruguay - Korea 2-1
VS - Ghana nu 1-1
Ik zie een trend
Faalquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:50 schreef Replicat het volgende:
[..]
Wat een deceptie! Ik was vorig jaar naar een Puma megastore in Rome geweest en was altijd in de veronderstellng dat het een Italiaans merk was, ook omdat ze regelmatig producten creëren in samenwerking met o.a. Ducati en bv Ferrari.
Maar thanx voor de info
Nederlandse poster is veel mooier johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sst het moet 1-1 blijvenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:51 schreef wdn het volgende:
Uruguay - Korea 2-1
VS - Ghana nu 1-1
Ik zie een trend
Jawel hoor. Alleen niet meer als professional.quote:
Klopt, maar wijlen gebruik je alleen als de persoon in kwestie reeds overleden is.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:52 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nederlandse poster is veel mooier johMaar Nederland heeft niet net gescoord dus die poster posten zou nergens op slaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Welles.quote:
Daarom zet ik m ook in een spoilertjequote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:52 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Maar Nederland heeft niet net gescoord dus die poster posten zou nergens op slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |