Pakweg 2-3 uur geleden reden een hele stoet politieauto's langs (West).quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:09 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Hoort er iemand ook een teringzooi sirene's?
Zoveel je wildequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Het is vandaag zoveel drukker dan gisteren
Bij het standje van Old Amsterdam mag je gratis blokje kaas eten![]()
Juwelier El Mohammedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:18 schreef Merel1808 het volgende:
Weet iemand een juwelier die het (schakel)bandje van mijn horloge kan fixen? Liefst ergens in Oost of Zuid
Dat kan ik zelf ook wel bedenken, maar ik kan me gewoon geen enkele juwelier voor de geest halen waar ik wel eens langs ben gefietst ofzo.quote:
Oh haiquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:38 schreef Mirel het volgende:
Ik zag een hele dikke travestiet door de winkelstraten lopen.
welkomquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:00 schreef fusionfake het volgende:
Zo dan, kamertje geregeld op zuid-oost. Zou liever ergens anders wonen maar tis beter dan Osdorp en slotervaartEn dichter bij college enzo
http://www.google.nl/url?(...)lTc4Kmf8RE-BR3bMfAhgquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:16 schreef Ladylicious het volgende:
*meldt![]()
Ik ben ongetwijfeld niet de enige, maar ik zoek n leuk huisje in (of rond) Amsterdam en heb al in de gaten dat dat onbegonnen werk is. Iemand nog nuttige tips? Graag iets met 3 slaapkamers voor max 1000eu p/m. Sociale woningbouw duurt te lang, marktplaats en funda al afgestruind en nu hard op zoek in de vrije sector..
Help![]()
Tip: sla een rijke vent aan de haak, want 3 slaapkamers gaat lastig worden. Wel eentje zonder kindjes, want anders heb je nóg meer slaapkamers nodigquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:16 schreef Ladylicious het volgende:
*meldt![]()
Ik ben ongetwijfeld niet de enige, maar ik zoek n leuk huisje in (of rond) Amsterdam en heb al in de gaten dat dat onbegonnen werk is. Iemand nog nuttige tips? Graag iets met 3 slaapkamers voor max 1000eu p/m. Sociale woningbouw duurt te lang, marktplaats en funda al afgestruind en nu hard op zoek in de vrije sector..
Help![]()
Volgens mij 12 uurquote:Op zondag 5 september 2010 22:41 schreef FastFox91 het volgende:
A.s. zaterdag wil ik uitgaan bij 't Westergasfabriek. Ik heb alvast beetje uitgezocht waar je kan parkeren en vanaf hoelaat het gratis is in welke straten etc. Nu mijn vraag, kan je contant betalen of werkt a'dam alleen met chipknip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |