Hoort bij de opvoedingquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:05 schreef Againzender het volgende:
Slotervaart
met sinds afgelopen zondag een verse Amsterdammer erbij overigens. Gaat me nog een vermogen kosten al die seizoenskaarten met drie jongens hier
Bannequote:
ZuidOost is kutquote:
17:00quote:Op zondag 27 juni 2010 17:51 schreef DesertRose het volgende:
Ik kan wel huilen nu.... is het eindelijk een keer 30 graden moet ik werken tot 16.00 de hele week lang![]()
quote:
wil ik ook wetenquote:Op maandag 28 juni 2010 15:08 schreef martijnnum1 het volgende:
Hoorde dat in het Vondelpark een scherm hing om Nederland-Slowakije te kijken,kan iemand dit bevestigen?
idd, viel mij na Nederland-Denemarken op toen ik naar huis fietste, zag er leuk uitquote:Op maandag 28 juni 2010 18:12 schreef Grumpey het volgende:
Er was bij de vorige wedstrijden van nederland wel een scherm bij de vondeltuin aanwezig met een gezellige menigte, aan de kant van de amstelveense weg.
Ik ging een half jaar naar school daar. De concentratie marokkanen is er zeer hoog; ik zat als enige NL'er in de klas. Vrienden van mij zijn overvallen in de buurt en ook ik voelde me daar niet erg veilig.. naar het centraal station fietsen duurt ongeveer 15-20 min.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:40 schreef Mieks het volgende:
Beste Amsterdam-kenners,
Ik heb de mogelijkheid om een kamer te betrekken in Amsterdam Slotermeer, vlakbij het metrostation Jan van Galen. Nu was mijn vraag of dat in het echt nou een goede/slechte buurt is of ergens er tussen in?
Daarnaast: Hoever is het fietsen naar het centrum? Rechtenfaculteit UVA.
Bedankt!
Mieks
'vlakbij Jan van Galen station' Wat is vlakbij? de buurten wisselen nogal daar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:40 schreef Mieks het volgende:
Beste Amsterdam-kenners,
Ik heb de mogelijkheid om een kamer te betrekken in Amsterdam Slotermeer, vlakbij het metrostation Jan van Galen. Nu was mijn vraag of dat in het echt nou een goede/slechte buurt is of ergens er tussen in?
Daarnaast: Hoever is het fietsen naar het centrum? Rechtenfaculteit UVA.
Bedankt!
Mieks
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
'vlakbij Jan van Galen station' Wat is vlakbij? de buurten wisselen nogal daar.
om de fietsafstand hoef je het niet te laten (vind ik, maar ik fiets dan ook bijna alles)
Zegt ie vanuit zijn huisje crack house in de Bijlmerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vanaf daar ben je er zo.
Jan van Galenstraat vind ik nou niet zo`n gezellige buurt.
Ik woon niet in de Bijlmer pipoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Zegt ie vanuit zijn huisje crack house in de Bijlmer
Vrijdag weer om 16:00 hèHoe krijgen ze het toch voor elkaar. En dat terwijl er morgen en overmorgen gewoon geen voetbal is
Ik bij Westerparkquote:
dat dus!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:02 schreef Omnifacer het volgende:
Ik thuis. No fucking way dat ik met deze warmte in de kroeg of in de zon ga staan
Waar woon je dan?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik woon niet in de Bijlmer pipoGa es wat kennis van je stad op doen.
[ afbeelding ]
Was zeer goed te doen op museumplein! Top sfeer, goed zicht op het scherm en niet te drukquote:
Venserpolderquote:
Ik vond die hitte ondraaglijk, dus in een hele grote mensenmassa staan is ook niet te doen. Dinsdag ga ik denk ik naar het Leidse ofzo.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
Was zeer goed te doen op museumplein! Top sfeer, goed zicht op het scherm en niet te drukEn wat een chaos in de rust bij de albert heijn
1000 mensen in 1x die kant op, en toen ik bij de kassa aan kwam gelopen met mijn sixpackje heineken ging er net een nieuwe kassa open waar ik de 1e klant was
Dinsdag weer die kant op
Ter illustratiequote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
Was zeer goed te doen op museumplein! Top sfeer, goed zicht op het scherm en niet te drukEn wat een chaos in de rust bij de albert heijn
1000 mensen in 1x die kant op, en toen ik bij de kassa aan kwam gelopen met mijn sixpackje heineken ging er net een nieuwe kassa open waar ik de 1e klant was
Dinsdag weer die kant op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonde van je stoep!quote:Op zondag 4 juli 2010 15:42 schreef msnk het volgende:
Man neergeschoten in Oud-West, vlak voor mijn deur
Marokkanen in oud-west?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ga de zooi niet schoonmaken in ieder geval![]()
Denk trouwens dat het mocro's waren
Hoezo? Is het slachtoffer Halal geslacht?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ga de zooi niet schoonmaken in ieder geval![]()
Denk trouwens dat het mocro's waren
Tofquote:Op zondag 4 juli 2010 18:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Kwakoe is begonnen!!!
We kunnen weer genieten van de 3 B's.
Bier, Bara en Billen!
Ben je een jongen of een meisjequote:Op maandag 5 juli 2010 14:15 schreef Haunter het volgende:
Ik hoop binnenkort ook in Amsterdam te wonen, ga vanaf september daar stage lopen in ieder geval!
Niet iemand stiekem die een kamer vrij heeft, of iemand kent die er 1 vrij heeft?![]()
Ik ken nog wel een pooier.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:15 schreef Haunter het volgende:
Ik hoop binnenkort ook in Amsterdam te wonen, ga vanaf september daar stage lopen in ieder geval!
Niet iemand stiekem die een kamer vrij heeft, of iemand kent die er 1 vrij heeft?![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
TofIk ga zeker ff kijken. Is in Bijlmerpark toch?
Eigenlijk mij nog niet verdiept in de persoon maar ook ik hoor positieve berichten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:19 schreef Grumpey het volgende:
zeker, tenminste een echte amsterdammer van origine, niet al te stijf, humor, en tenminste niet een misplaatst persoon van het CDA ofzo die totaal niet bij de stad zou passen.
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Uiteraard, zoals elk jaar in het bijlmerpark, is alleen wat kleiner dan vorig jaar zeiden ze (en toen was het al kleiner)
nee a.s. dinsdagquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zat dinsdag in een zeer rustig café in zuidoost.
quote:
Geen last van gehad.quote:
Als het ergens een dooie boel is, is het Venserpolder wel pfffffff :Squote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Venserpolder
[..]
Ik vond die hitte ondraaglijk, dus in een hele grote mensenmassa staan is ook niet te doen. Dinsdag ga ik denk ik naar het Leidse ofzo.
Hoorde dat meneer vd laan niet zo aardig is tegen oudere mensen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:21 schreef borisz het volgende:
Tevreden met vd Laan als den nieuwe burgemeester?
Zal ik zondag wel voor zorgenquote:
Hoezoquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:43 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Als het ergens een dooie boel is, is het Venserpolder wel pfffffff :S
Maakt niet uitquote:
Ja,quote:
Neuh mij teveel bezopen boerenquote:
ik ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:17 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Maakt niet uit
Zondag ben ik in de stad![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
quote:
Natuurlijk niet,quote:
Good old venserpolder, daar heb ik mijn mavo gedaan (Augustinus).quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:28 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Natuurlijk niet,
wie dat ook maar probeert te doen krijgt een stoot op ze kaak
Reageer esquote:Op maandag 5 juli 2010 14:15 schreef Haunter het volgende:
Anders ben je gewoon ff op tijd bij Westergasquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Neuh mij teveel bezopen boeren
Weet iemand of er nog een groot scherm ergens in de Jordaan komt?
Westergas doe ik niet meer, tegen Brazillie sloten ze net voor mijn neus de poort![]()
Ik was er even langs gereden en gauw weer weg. Zit nu bij Heieneken Music Hall in een caféquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik was er even langs gereden en gauw weer weg. Zit nu bij Heieneken Music Hall in een café
Wat een kutwedstrijd, kut scheidsquote:
Je kan ook naar Sloterdijk gaan en metro 50 te nemen naar Gein. Uitstappen bij Strandvliet. Dat ontwijk je het centrum en stap je bij de trainingsvelden uitquote:Op maandag 12 juli 2010 18:29 schreef j95 het volgende:
Ik zit eraan te denken om morgen naar de training van ajax te gaan, maar is dit te doen denken jullie? Ik kom met de trein uit richting Zaandam. i.vm met huldiging
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je kan ook naar Sloterdijk gaan en metro 50 te nemen naar Gein. Uitstappen bij Strandvliet. Dat ontwijk je het centrum en stap je bij de trainingsvelden uit
http://www.gvb.nl/reizigers/soortenvervoer/Pages/Metro.aspxquote:Op maandag 12 juli 2010 19:06 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik heb daar niet veel verstand van omdat ik vrijwel nooit met de metro reis, is dat ergens te vinden?
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
http://www.gvb.nl/reizigers/soortenvervoer/Pages/Metro.aspx
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:18 schreef j95 het volgende:
[..]
Oke ik snap hem, ik heb alleen geen ov chipkaart, geeft dat problemen?
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Koop je een ritkaart bij de automaat. Kost 2,60 en kun je een uur mee reizen door heel amsterdam
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:53 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb ook met de metro gereisd met die uurkaarten.
Tja, ik weet niet hoelaat je bij de arena moet zijn
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:11 schreef Juicyhil het volgende:
ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |