abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:13:58 #101
313188 SkatrBoi
( . Y . ) (Y)
pi_84909676
@Syd

http://www.niburu.nl/index.php?articleID=3395

Dit heeft er wel een beetje mee te maken,
zoals je misschien wel weet zijn we aan het evolueren .. we maken extra dna aan waar voor ons ongekende mogelijkheden aan vast zitten .. zie DNA als internet .. en mensen als computers ..

Het proces van evolueren komt dacht ik overeen met ascentie .. En daarvoor zijn de buitenaardsen hier, om ons te begeleiden tijdens onze ascentie
Je kan beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen (Y)
pi_84963815
heel toevallig heb ik zoiets pasgeleden ook meegemaakt, ik zag dat ik een gemiste oproep had en er was een bericht op mij voicemail ingesproken. ik heb mn voicemail afgeluisterd en hoorde alleen maar gekraak en n soort vervormde stem...kon er niet echt woorden of zinnen uit opmaken...heb t bericht samen met iemand anders 2x geluisterd maar konden er niks van maken.

toen ik de dag erna het voicemail bericht nog n keer wilde beluisteren hoorde ik gewoon n persoon die n heel normaal bericht voor mij had achtergelaten ;) dus was waarschijnlijk gewoon n slechte verbinding, miss bij jou ook? :)
pi_84975583
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:13 schreef SkatrBoi het volgende:
@Syd

http://www.niburu.nl/index.php?articleID=3395

Dit heeft er wel een beetje mee te maken,
zoals je misschien wel weet zijn we aan het evolueren .. we maken extra dna aan waar voor ons ongekende mogelijkheden aan vast zitten .. zie DNA als internet .. en mensen als computers ..

Het proces van evolueren komt dacht ik overeen met ascentie .. En daarvoor zijn de buitenaardsen hier, om ons te begeleiden tijdens onze ascentie
Tering, je zou maar daadwerkelijk iets van genetica of scheikunde afweten...dan pis je echt in je broek van het lachen als die onzin leest over 3 DNA helices.....het hele heelal heeft als miljarden jaren dezelfde scheikundige wetten, maar Dr. Berrenda Fox gelooft schijnbaar dat bij kristalkindjes die wetten niet meer gelden en een koolstof atoom plots geen 4 bindingen (stokstof 3, waterstof 1, etc) meer heeft, want dat zou het namelijk betekenen als alle A, T, G & C-molekulen opeens een extra helix zouden vormen. Dat is net zo naief als denken dat lood opeens in goud kan veranderen of dat je auto kan rijden op water (zonder toevoegen van energie).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')