quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:33 schreef pindakaass het volgende:
hoezo leukXD maar mijn broer is een rund want hij is zijn msn w8w vergeten waar alles heen werd gestuurd en die msn blijkt ook niet meer te bestaan en mijn broer weet er nis van af en onderneemt hlemaal niks
't zit in de familie?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:29 schreef pindakaass het volgende:
Hey, mijn steam is gehackt gisteren omdat zo'n iemand aankwam met zo'n site waarik mijn gegevens moest invullen van steam enik deed het uit stomheid want dan zou je 5 free games krijgen. maar toen wist ik wat er ging gebeuren en het gebeurde, maar HOE kan ik mijn steam account terughacken, want er staan héél veel games op en ik wil niet opgeven
Tja wijze les geleerd. Je wist blijkbaar dat het een dom idee was ergens je steam account gegevens in te vullen maar je deed het toch... Welkom in de echte wereld.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:45 schreef pindakaass het volgende:
maar echt AL mijn games stonden op mijn steam account zoals cod mw2, counterstrike (source ook) alle half lifes, garrysmod etc etc. en ik heb geen losse games
Met de situatie die je eerder poste niet nee, dan ben je hem gewoon kwijt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:51 schreef pindakaass het volgende:
maar wat ik nou probeer te vragen is of het ook echt op te lossen is?
Niet dus.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:50 schreef eleusis het volgende:
Steam regelt het wel, gewoon bij hun een supportticket inschieten zoals je gedaan hebt en dan maar wachten.
Dan kun je lekker buiten gaan spelen. Het is mooi weer.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:43 schreef pindakaass het volgende:
dit is meer dan shit, ik heb hier AL mijn geld ingestoken :S
die collectie kan je voor weinig weer terug halen, er zijn zat cd key sites... (en nee die ga ik niet vertellen, ook niet in PM)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:45 schreef pindakaass het volgende:
maar echt AL mijn games stonden op mijn steam account zoals cod mw2, counterstrike (source ook) alle half lifes, garrysmod etc etc. en ik heb geen losse games
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:57 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ben bang dat je er slecht voor staat. Laat het een wijze les voor je zijn geweest.
nou, poe.. 30 26 euroquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:01 schreef pindakaass het volgende:
tja, k oueventueel the orange box kunnen kopen ofzo, en garrysmod erbij want dan heb ik alles weer maar dat kost gewoon veel geld en dat is zonde
waarom klinkt dat nou totaal niet geloofwaardig....quote:Op zondag 27 juni 2010 15:43 schreef ach het volgende:
Steam is heel makkelijk met dit soort dingen terugzetten. Mijn account was een keer na 2 jaar niet inloggen gebanned, ik wist mijn e-mailadres niet meer en heb het account geunbanned gekregen door te zeggen dat de eerste letter van mijn steam nickname in mijn huidige e-mailadres verwerkt zat en die nickname ook mijn voornaam was. Vervolgens hebben ze het e-mailadres aangepast naar het adres waar ik hun mee mailde en mijn wachtwoord gereset
16 euro als je weet waar je moet zoekenquote:
Daar heb je oplossingen voor(AlterIW.net bijvoorbeeld)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:45 schreef pindakaass het volgende:
Als zijn msn niet meer bestaat kan je hem toch weer aanmaken?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:33 schreef pindakaass het volgende:
hoezo leukXD maar mijn broer is een rund want hij is zijn msn w8w vergeten waar alles heen werd gestuurd en die msn blijkt ook niet meer te bestaan en mijn broer weet er nis van af en onderneemt hlemaal niks
ow ja vast... alleen nam ik als voorbeeld even de steam prijzen, die al niet echt hoog liggen...quote:Op zondag 27 juni 2010 16:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
16 euro als je weet waar je moet zoeken
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:32 schreef pindakaass het volgende:
ik ben 13 ik doe samen met mijn broer van 21
owja want het heeft veel nut om in dit topic een verhaal te verzinnenquote:Op zondag 27 juni 2010 16:42 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom klinkt dat nou totaal niet geloofwaardig....
owja, omdat er tientallen zo niet honderden ervaringen zijn waarbij steam support echte zeikerds waren..
het zou mij niks verbazenquote:Op zondag 27 juni 2010 18:22 schreef ach het volgende:
[..]
owja want het heeft veel nut om in dit topic een verhaal te verzinnen
ja ik zal 't je wel uitleggen, moet je wel even met je email hier in loggen:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |