quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:33 schreef pindakaass het volgende:
hoezo leukXD maar mijn broer is een rund want hij is zijn msn w8w vergeten waar alles heen werd gestuurd en die msn blijkt ook niet meer te bestaan en mijn broer weet er nis van af en onderneemt hlemaal niks
't zit in de familie?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:29 schreef pindakaass het volgende:
Hey, mijn steam is gehackt gisteren omdat zo'n iemand aankwam met zo'n site waarik mijn gegevens moest invullen van steam enik deed het uit stomheid want dan zou je 5 free games krijgen. maar toen wist ik wat er ging gebeuren en het gebeurde, maar HOE kan ik mijn steam account terughacken, want er staan héél veel games op en ik wil niet opgeven
Tja wijze les geleerd. Je wist blijkbaar dat het een dom idee was ergens je steam account gegevens in te vullen maar je deed het toch... Welkom in de echte wereld.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:45 schreef pindakaass het volgende:
maar echt AL mijn games stonden op mijn steam account zoals cod mw2, counterstrike (source ook) alle half lifes, garrysmod etc etc. en ik heb geen losse games
Met de situatie die je eerder poste niet nee, dan ben je hem gewoon kwijt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:51 schreef pindakaass het volgende:
maar wat ik nou probeer te vragen is of het ook echt op te lossen is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |