Straks heerlijk fappen op de gedachte van een opgewonden AP in de bosjes.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Antiklacht: weer een nieuwe fapfantasie.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Fijn, zo'n stijve pik die de rest van de avond niet meer naar beneden gaat.
Wait, wut?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Straks heerlijk fappen op de gedachte van een opgewonden AP in de bosjes.
Dan hoef je niet te rukken, instant cum bij de gedachte aan APquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Rukken en aan advancedpower denken
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:20 schreef Penisbaard het volgende:
Dat AP zo met trillende handjes vanuit de bosjes een paar meisjesbillen probeert te filmen met zijn baggertelefoon terwijl hij met een andere hand zachtjes zijn penis streelt.
[..]
Dat heb jij bedacht?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:30 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Mensen die broodmongool gebruiken.Dat heb ik bedacht, broodmongool.
* AdvancedPower hapt.
Haha, kijk eens in mijn postgeschiedenis.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:33 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat heb jij bedacht?Dude, ludo en cerror gebruikte dat jaren geleden al in de nachtbagger.
Nieuwe flikker.
hardstikke?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Haha, kijk eens in mijn postgeschiedenis.Ik zeg dat hardstikke vaak. Ik heb Ludo of Cerror dat nooit zien zeggen dus begon ik er mee.
Althans, alles is natuurlijk altijd al eens gezegd.
hardstikkkkkuhhquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Haha, kijk eens in mijn postgeschiedenis.Ik zeg dat hardstikke vaak. Ik heb Ludo of Cerror dat nooit zien zeggen dus begon ik er mee.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Kuiltje graven dan. En blijven liggen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Snotjong.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:40 schreef AdvancedPower het volgende:
Mensen die het verband niet zien.
Hard - pik enz.
Zelfs ik heb het wel eens eerder gebruikt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat cerror of ludo om 2 uur s'nachts zei dat ik een 12 jarige broodmongool ben welke gille de latouret heeft.
[..]
Wildenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:21 schreef AdvancedPower het volgende:
Donderdag in de pauze ving ik een gesprek op van een groep meiden die vrijdagnacht naakt wouden gaan
Heb je dan nog wel genoeg over voor op de set?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:49 schreef Penisbaard het volgende:
Net drie keer klaargekomen op AdvancedPower.
Nu ben je geen broodmongool meer, maar een "kanker" mongool. Gefeliciteerd.quote:
/threadquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:51 schreef Aestivate het volgende:
Advanced pauper broodnicht, broodmongool werd al in 2002 gebruikt. Zie:
eeuueuuehhhhhhh
Of 2006:
Een ban op alle VAC servers :(
Dus kom niet aan alsof jij dat bedacht hebt.
dat zijn geen wilden, dat zijn geciviliseerde mensenquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:57 schreef porsche1 het volgende:
Altijd als we beginnen met bashen is hij ineens weg.Dan reageerd hij niet meer.
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:57 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik kijk Takeshi's Castle, nu is het reclame.
Daarom quote ik mezelf met deze post:quote:
Omdat ik het zelf ook niet kan. Peppi.quote:
Zelfde fail als toen je bij dat hotel van Hege Bokko was. Stond je er voor, durfde je nietquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:21 schreef AdvancedPower het volgende:
Maar ja, in mijn eentje toch maar niet gegaan. Best wel zonde achteraf.
Fapquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |