Dit topic is echt gebeurd. Dat ten eerste.

Het gebeurde donderdag en ik was vergeten om hier een topic over te maken. Nee, niet stoppen met lezen. Door lezen jij!
Donderdag in de pauze ving ik een gesprek op van een groep meiden die vrijdagnacht naakt wouden gaan zwemmen in een meer dat ongeveer 12 kilometer van mijn huis lag. Ik tikte een van mijn vrienden aan om het ook aan hem te laten horen. We hoorden dat 3 van de 7 meiden er erg zin in hadden maar dat de andere 4 toch een beetje 'schuw' waren. Ze klaagden over dat het water te koud is, en terecht, en dat ze bang waren dat betrapt werden, zeg maar. De ene meid vertelde dat ze het wel vaker deed en dat het net voelde alsof je opnieuw geboren werd. Daarna zei ze iets wat ik nooit meer zou vergeten: "Heerlijk, dat water dat overal tussenkomt." Ze klaagden niet over het feit dat ze bang waren om elkaar naakt te zien. Hier verwonderde ik mij over. Na verder luisteren hoorden ik en mijn maat waar ze die vrijdagnacht dan zouden afspreken en hoe laat. Ze zouden tegen hun ouders zeggen dat ze bij elkaar gingen slapen bij een van hun. Daarna kon ik aan niks anders meer denken. Mijn gedachten sloegen op hol.
Toen kwam ik met het briljante idee om daar die nacht eens een kijkje te gaan nemen. Daar bijvoorbeeld in de bosjes gaan zitten met een verrekijker en of camera. Ik stelde dit voor aan mijn maat. Hij was er niet gecharmeerd van en zei dat 'ie die avond moest werken. Ik dacht nog: yeah right, je werkt niet eens.

Maar ja, in mijn eentje toch maar niet gegaan. Best wel zonde achteraf. Ik dacht er nog aan om wat andere maten te vragen maar die zouden mij waarschijnlijk toch niet geloven. Dit was immers een droom van, bijna, alle jongens.
Klacht: maat is waarschijnlijk gay.
Klacht: niet kunnen zien wat die meiden hebben gedaan.
Klacht: ik ben een mietje.